Dolar 46,0408
Euro 53,0791
Altın 6.409,16
BİST 13.694,19
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Ankara 26°C
Hafif Yağmurlu
Ankara
26°C
Hafif Yağmurlu
Cts 26°C
Paz 27°C
Pts 27°C
Sal 26°C

ASSUBAYLARA TABANCA…

"Yazarların yazıları kendi düşünce ve sorumluluklarını taşır"
27/09/2019 8:28 AM
4

Ülkenin  kamu kurumlarında yüz binlerce çalışan var ,  bunların birçoğunun kendilerine ait mekanları mevcut , Öğretmen evi , Polis evi , Hakim evi,PTT, Tedaş , Orman genel müdürlüğü , Dsi , Sendikaların misafirhaneleri  Vb.     bir çok kurumun kendi personeli için bu tesisler .

Bu kurumların tesislerinin hiç birinde personel arasında TSK’da olan ayrım kadar ayrım yoktur ,

Örneğin;

Polis evinden  sadece polis müdürleri değil her rütbede tüm emniyet personeli sorunsuz faydalanır ,

Öğretmen evlerinden sadece Müdürler değil,müstahdem’inden memuruna,her derecedeki öğretmenine kadar  tüm milli eğitim bakanlığı personeli ayrımsız faydalanır ,

Bu durum diğer kamu tesisleri içinde geçerlidir ,

* * *

Peki ; Bu durum TSK’da nasıldır ?

TSK ; Subaylar  ve diğerleri diye ayrılmıştır ,  tıpkı  siyahla beyaz gibi  , her şeyin iyisi – büyüğü – yenisi onların kullanımındadır ,her alanda öncelik onlardadır ,  

Nasılmı ?

Ordu evi ayrılmıştır , Kamp ayrılmıştır , lojman ayrılmıştır , hastane polikliniği ayrılmıştır , tabldot ayrılmıştır , berber ayrılmıştır , asansör ayrılmıştır,

üniforma kırmızı – siyah şeritlerle ayrılmıştır, servis araçları ayrılmıştır , cenazede camiler ayrılmıştır , Helanız dahi ayrılmıştır ,

* * *

Bu kadar ayrıştırma  ile yetinmeyenler ,  5143 sayılı kanun ile ölülerinin varislerine dahi Kılıç verdirmek için yasa çıkarttıranlar ,  şimdilerde başka bir ayrıştırmaya imza atıyorlar,

Beylik tabancası adı altında Assubaya verdikleri işe yaramaz çakaralmaz tabancaları atış gücü yüksek tabancalarla değiştirmek için yasa çıkarttırdılar , ancak bir ayrıştırmada  burada çıktı ortaya , öyle  ya   nede olsa aileyiz, ağam öyle diyo ,

Kendilerinin mezardaki ölülerinin dahi hakkını gözetenler , konu kendileri olunca tekeden süt sağanlar , Assubaya sıra gelince  Yasayı tüm  Muvazzaf – Emekli personeli kapsayacak  şekilde değilde , 16 Şubat 2013 den sonrasını kapsayacak şekilde çıkarttırıyorlar,  bu kadarına pes , gerçekten PES  . . .

Neden , neden bu kadar ayrım ? , 

Konu Assubay olunca karnınızda kırk tilki dolaşıyor, birinin kuyruğu diğerine değmiyor, nasıl bir yetenektir bu ?

Aslında bunada şaşırmamak lazım ,  dervişin fikri ne ise zikride odur ,

Hiç olmazsa bir kere bizi şaşırtın uygulamanızla,  bir kere ,  bir kere diyelim’ki  şu konudada  adil davrandılar,  ama ne mümkün ,  Kalbiniz katran karası olmuş, gözünüze inen bencillik perdesi  geminin su aldığını görmenize engel oluyor ,  biz sizin rakibiniz değil ,   sizin söyleminizle  silah arkadaşıyız ,  

Basit bir silahta dahi ayrım yapıyorsanız ,  yerin dibine batsın sizin silah arkadaşlığınız ,

Siz’ki ,  Gaziler günü töreninde  yağmurlu havada sadece gazi’den  şemsiyeyi esirgeyen zihniyetsiniz , 

Siz’ki , TSK’yı  Türk Subay Kuvvetleri haline getirenlersiniz ,

Siz’ki , Eğitimli Assubaydan hiç haz etmeyenlersiniz ,

Siz’ki , TSK’da ayrımcılığın kitabını yazıp,  “Aileyiz” hikayesi ile bu güne kadar çok güzel kamufle edenlersiniz ,

Siz’ki , dört yumurtanın hesabını soracak kadar  sözüm ona yetim hakkını savunup , öte yandan  skorsky  ile pikniğe gidenlere dut yemiş bülbül olacak kadar riyakarsınız  ,

Siz’ki , Bu toplumu emekliliğinden sonra mecburiyetten  ikinci işte çalışmak zorunda kalıp , namerde muhtaç edenlersiniz ,

Aileyiz  sözünüzün gerçekte masal olduğuna sizde inandığınız için’mi ? ,

Yoksa ,

16 Şubat 2013 den önce emekli olan Assubayların  TSK’ya değilde  Uganda ordusuna hizmet ettiklerine inandığınızdan’mı   bu ayrım ?

Hangisi ?


 
 
 
 
 
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.