Dolar 49,2705
Euro 55,2972
Altın 6.644,78
BİST 12.265,98
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Ankara 22°C
Hafif Yağmurlu
Ankara
22°C
Hafif Yağmurlu
Cum 23°C
Cts 24°C
Paz 25°C
Pts 25°C

Ziyaretçi Defteri

Ziyaretçi defteri için yeni bir kayıt yazın

 
 
 
 
 
 
 
* İle işaretlenmiş alanlar zorunludur.
E-posta adresiniz yayınlanmayacaktır.
Kaydınız yalnız biz onu inceledikten sonra ziyaretçi defterinde görüntülenir.
Kayıtları düzenleme, silme veya yayınlamama hakkımız saklıdır.
M.F.AKALP M.F.AKALP
28/08/2015 at 1:35 PM
Memur sendikaları ile hükümet arasında yapılan toplu iş görüşmelerinde 2016-2017 yıllarında maaşlara yapılacak artışlar dışında 2015 yılı EYLÜL ayında ortalama 100 lira artış sağlanmıştır. Hakkımızı değilde birilerinin himmetine bizi razı edenlere ne söylesen boş onlar sırca köşklerinde yandaş takımı ile mutlu mesutlar Neymiş TEMAD yönetimi haklarımızı alamamış lakin bizi harika temsil etmiş-miş,miş !!!! 22/8/2015 TARİHLİ VE 2015/8057 SAYILI KARARNAMENİN EKİ KARAR MADDE 1- (1) 5434 sayılı Türkiye Cumhuriyeti Emekli Sandığı Kanununun 5510 sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanununun geçici 4 üncü maddesi uyarınca uygulanmasına devam olunan mülga ek 70 inci maddesinin birinci fıkrasının (b) bendinde yer alan gruplar ve oranlar aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir. “-Ek göstergesi 8.400 ve daha yüksek olanlarda %255’ine, -Ek göstergesi 7.600 (dahil) - 8.400 (hariç) arasında olanlarda %215’ine, -Ek göstergesi 6.400 (dahil) - 7.600 (hariç) arasında olanlarda % 195’ ine, -Ek göstergesi 4.800 (dahil) - 6.400 (hariç) arasında olanlarda %165’ine, -Ek göstergesi 3.600 (dahil) - 4.800 (hariç) arasında olanlarda %145’ine, -Ek göstergesi 2.200 (dahil) - 3.600 (hariç) arasında olanlarda %85’ine, -Diğerlerinde %55’ine,” MADDE 2- (1) Bu Karar, 1/9/2015 tarihinde yürürlüğe girer. MADDE 3- (1) Bu Karar hükümlerini Bakanlar Kurulu yürütür.
Lütfen bekleyin...