Ankara 23°C
Hafif Yağmurlu
Ankara
23°C
Hafif Yağmurlu
Per
26°C
Cum
28°C
Cts
23°C
Paz
21°C
Söylemekten dilimizde tüy kalemimizde mürekkep bitti hala ön yargılı zihniyet anlamıyor. ASSUBAYIN STATÜ SORUNU, HİYERARŞI SORUNU YOK, SORUN ADALETSİZLİK SORUNUDUR.
Her kurum kendi personelini koruyup kollarken milletin ordusu subayı dışında kalan personelini sadece göreve ve ölüme gönderirken hatırlıyor. Assubay olmadan bırakın ordunun savaşmasını asker karnını doyuramaz,aksini ispat edecek varsa HODRİ MEYDAN. Assubaylara aynı zaman diliminde 48 saat izin verin, sonuca göre ya Assubaylığı kaldırın ya da Adaleti sağlayın…
Sayın Orhan KAYA
Aslında 2013 yılı son diliminde bu konunun alt yapısı ve görüşmeler yapıldı. EURO-MİL ile temas sonrası 2014 yılının şubat ayında konuyu kamuoyunda paylaştık.Bu konu sayın TEMAD başkanına anlatılmak ve detaylı bilgi sunmak adına tüm yaklaşımlar cevapsız kalmıştır.Artık bu oluşum sekiz şehirde alt yapısını tamamlamıştır.Bizler Temad karşıtı degiliz, her şey bu sınıfın onur mücadelesinin bir yoludur.