Ankara 29°C
Parçalı Bulutlu
Ankara
29°C
Parçalı Bulutlu
Per
28°C
Cum
22°C
Cts
23°C
Paz
25°C
S.A HAKAN KARDEŞİM SANA GÖREVİNDE BAŞARILAR DİLERİM.İNSAN BEYNİNİ BİR NOKTADA DURDURMAK İSTEYEN BASAR SIFATI OLMAYANLARA SEN BÜYÜK BİR DERS VERDİN.BİR ASSUBAYIM VARDI BANA MESLEĞİNİN BAHARINDA BANA BİR KERE EMİR VERİN KOMUTANIN BEN ÜNÜVERSİTEDE ÖĞRETİM GÖREVLİSİ OLACAGIM DEMİŞTİ.BUGÜN KENEN DAĞCI KARDEŞİM DOÇENT YAĞRININ PROFU.
BAŞBAKANLIKTA ZİYARETİNE GELMİŞTİM.MİT İŞİ BİZİ BOZAR.DAVET EDERSEN BİZDE ORALARIN YOLUNUN KENARINDAN DEĞİL DE GÖBEĞİNDEN GECERİZ.RABBİM SANA BENİ İSRAİLİ KORKUTACAK GÜÇ VERMİŞ.İLK KEZ EJDADA YAKIN BİR SOLUK SESİ GELDİ DİYE BİRİLERİ TELAŞLANDI.BİZDE HAK GELDİ BATIL ZAİL OLDU DİYORUZ.TELEFONUM 05325689010
Sn.FİDAN ı
örnek kişiliği açısından kutluyorum.
Yeni ,genç kardeşlerimizde, kendilerini geliştirme adına , mutlaka kısa-orta-uzun vadeli hedefler koyup,
ödünsüz uygulasınlar.
-İnanıyorsanız zafer sizindir,
-Mutlaka kazanacaksınız.
*Sn.FİDAN bu konuda çıtayı en yükseğe çıkardı.
Şimdi arkadaşların hedefi bu düzeyin de üzeri olmalı.
Askerlik bir yaşam tarzıdır.Vefalı ve geldiği yeri unutmayan, Yapay dar kalıplardan kurtularak,diğerlerininde önüne geçebilme,
Karşılıksız verebilme-Paylaşma -yararlı olabilme ve
yaşama katma değer katabilmektir.
Sağlık Başarı Dileklerimle.
Saygılar.
Abdurrahim BARIN
Gn.Bşk.
Türkiye Ulaş İş
http://www.ulasissendikasi.net
http://www.ulasissendikasi.com
http://www.hiziracil.tr.(özl)
Ben de Sayın Hakan FİDAN’a saygı duyuyorum, kendisini daha üst görevlerde görmek isterim. Ancak bir de madalyonun diğer tarafından bakmak istiyorum, Sayın Hakan FİDAN içimizden biri, bizlerle aynı kaderi paylaşmış, aynı haksızlıklara maruz kalmış, aynı maddi sıkıntıları görevindeyken yaşamıştır. Ancak kendisi kabuğunu kırıp en üst düzey görevlerden birinin başında ve Başbakanımız Sayın R. Tayyip ERDOĞAN’a en yakın isimlerden biri, BİZLERİN SORUNLARINI ANLATMAK İÇİN ÇABA GÖSTERDİ Mİ? İnsanlar bir yerlere gelince mazisini çok çabuk unutuyorlar, aynı durumda milletvekillerimiz de var. Takdiri sizlere bırakıyorum.
Sayın Hakan Fidan, sadece kendi adına başarılı bir insan olan Hakan Fidan, o kadar.
Emekli Assubay olduğu neresinden belli? Yıllarca Başbakanlık müsteşarlığı yapan bu zatın emekli assubaylara ne kadar bir yararı, yakınlığı olmuş ki? Sayın Hakan Fidan bir zamanlar sadece bir süre assubaylık yapmış o kadar. Ha Hakan Fidan’ın assubaylığı ha dünya rekortmeni, emekli sas komandosu ünvanından ısrarla vazgeçemeyen Namık Ekin’in meslektaşlığı. Ne farkları var. Keşke assubaylık yapmadan o makamlara gelmiş olsaydı da Sayın Umur Talu’nun onda biri kadar zümremizin yanında durmuş olsaydı daha iyi olurdu…
Bu kadar ağır bir sorumluluk isteyen bir makamda sadece attığı adım değil aldığı soluğun bile hesabını vermekle mükellef bir eski meslektaşımız Assubay camiasına sesli bir şekilde dillendirebilir mi? Tabii ki gurur duyuyoruz. Asb.hzl.okulu ve sınıf okulu 4 yıl,15 yıl Asb.lıkta geçen süre ve 19 yıl aynı havayı solumuş,benzer sıkıntıları yaşamış bir arkadaşımız.Bazı meslektaşların yorumunu üzülerek kabul etmiyorum.Hepimizin gururu ve gençlerin idolü olacaktır.Geleceğimizi şekillendirecek sabır ve sorumluluk isteyen görevinde başarılar dilerim.