Ankara 30°C
Parçalı Bulutlu
Ankara
30°C
Parçalı Bulutlu
Per
28°C
Cum
21°C
Cts
23°C
Paz
25°C
Sayın M.Ali KILINÇ
Yazınızı sonuna kadar dikkatlice okudum.Usta bir araştırmacı gazeteci gibi notlar alarak açıklamışsınız.
“[b]BATI CEPHESİNDE YENİ BİR ŞEY YOK[/b]”
Seni niye seçip ANKARA’da örgütün başına getirdiler.Görüşülmesi gereken kişiler orada.Bakanlıklarda.Sorunlarımızı orada ve onlara anlat.
Adına bölge istişare toplantısı dediğin şey böyle olur.Sonuç bildirgesi nerede?
Fakat gelen misafirlerden birisi “[b]ilk defa böyle karşılanıyoruz[/b]” desede daha önceki gelişlerindeki karşılanış faturaları evraklar arasındadır.
Bravo TEMAD Antalya örgütüne!Misafirperverliklerini göstermişler.
Sonuç:650.00 TL.rakı parası.Altlarındaki arabanın yakıtı?
Genel Başkanı ve yardımcısını anladık da disiplin kurulu denetleme kurulu ve de Muhasipin toplantıya katılışı toplantıya katkıları anlaşılamadı.
Anlatsın,anlatsın heyecanlı oluyor birtek başarı yok; Hiçbir STK nasip olmayan destek var kullanmıyorlar Eylemler ne oldu eylemler birilerine mesaj vermek için önce mitinge 8.000 kişi katıldı dediler yetmedi 10.300 oldu biz içtima nedir biliriz mozoleye çıkan merdiven önündeki toplu resmi kabaca sayın miktar bellidir bu katılımı bile muhalifler sağlamıştır.Sayıları şişirip siyasilere mesaj vermeye çalışacaklarına sorunlarımızın çözümüne odaklansınlar o görevi onlara kimse zorla vermedi ve orada zorla tutmuyorlar; EYLEMLER NE OLDU EYLEMLER hiç bahsedilmiyor
Sayın Mustafa EROL’un anlattıkları hikayeden başka bir şey değildir. Anlattıklarına ilk okul çocukları bile inanmaz, kaile almaz. Yazının sonunda şöyle bir not okudum, ” Uzman – Der Başkanın nasıl bir yol izlemesi konusunda sık sık telefonda bize akıl sorduğunu biliyor musun demiş..” sanmıyorum ama sordularsa bile BOYNUZ KULAĞI GEÇMİŞ Sayın Mustafa EROL, siz bunu bir övünç gibi anlatmayın onların başarıları sizin için bir utanç olmalıdır…
ÜFÜRME BAŞKAN İÇİMİZ ÜŞÜYOR !
Üyelerimiz sizi gezesiniz ve konuşasınız diye seçmedi.Şimdi bölge bölge gezip günah çıkarmaya çalışmayın.Yaptıklarınızla içimizi ısıtamadınız bari boşa üfürüp bir de üşütmeyin.Dönün Ankara’ya koltuğunuza oturun ve bu yaralı sınıfı daha fazla incitmeyin.
TEMAD başkanı her zamanki gibi MASAL anlatmış, o aslanlı merdivenlerin büyüsü dışına çıkamaz.