Astsubaylara Yükselme Yolu Açılıyor

faruk-celik

Çelik:"Astsubayların 1.derece 4.kademeyi alabilmesi için Başbakan talimat verdi"

TRT Haber’de yayınlanan ve TRT Haber Genel Yayın Yönetmeni Ali Ahmet Böken’in sunduğu ‘Neler Oluyor?’ programının bu haftaki konuğu Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik’ti.

Bakan Faruk Çelik gündemdeki soruları cevapladı.

Faruk Çelik, "Astsubayların 1.derece 4. kademeye kadar yükselebilmesi için Başbakan talimat verdi." diye konuştu.

http://www.ensonhaber.com/astsubaylara-yukselme-mujdesi-2012-05-08.html

KAYNAK: TRT

Ögeyi Oylayın
(56 oy)

Yorum ekle


Güvenlik kodu
Yenile

Yorumlar  

#13 selçuk 07-06-2012 14:33
Bu adamin dediklerinin tamami kandırmaca,
basbakan talimat verdi de sen eline yuzune bulastirdin!!!!!!!!!!!
son yillardaki tesbitimdir; 73 milyon turk insaninin icinden buyutecle arayip cimbizla cekmek isteseniz, ince eleyip sik dokuyarak, on yil ugrassaniz,bu gunku iktidar sahipleri ve mevcut gnkur.gibi bir toplulugu kesinlikle bulamazsiniz, tamami tornadan cikmis gibi,hepsi bir agizdan ayni turkuyu soyluyor sanki trt.korosu mubarekler,ama benim yani halkin turkusunu deyil,nefreti makaminin gurgeni bestesini soyluyorlar, o da midemizi bulandiriyor istifra ediyoruz,ya efendi anlamiyor musun? İntibakimi yap diyorum,sen lafı dolandırıyorsun, yedi bilinmiyenli denklem sormadimki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alıntı
#12 ilkerdemirdas 08-05-2012 23:05
Sayın abilerim rahat olun bu işe taş koyacak bir Yaşar paşa yok artık.
Alıntı
#11 HARUN KURUOĞLU 08-05-2012 20:22
Sayın Bakan Faruk Çelik 'in açıklamasından sonra Genel Merkezde görevli başkan yardımcısı arkadaşlarla telefonla görüştüm ve 1/4'ü, başlangıç derecelerimiz , intibaklarımız ve diğer konularda özet bilgi verdiler.Hiç endişelenmeye gerek yok,arkadaşlarımız konuya hakim,başlangıç derecelerinin ve intibakların bizlerin olmazsa olmazı olduğunu,1/4'ünün statü ve itibar konusu olduğunu ,ekonomik olarak fazla bir şey getirmediğini esas ekonomik fayda sağlayacak konuların çalışmasının ayrıntılı ve titizlikle yapılıp bakanlığa sunulduğunu,endişe duymamıza gerek olmadığını bildirdiler. Arzu eden arkadaşlarımız telefonla genel merkezi aradığında her merak edilen konu ile ilgili Başkan yardımcıları gerekli bilgilendirmeyi ayrıntılı olarak yapıyor,o an uygun değillerse ilgili sekreter numaranızı alıyor ve arkadaşlarımız size dönüp bilgilendirme yapıyorlar.Bir defasında beni bir gün sonra dahi olsa arayıp görüştük.
Alıntı
#10 Ersen Gürpınar 08-05-2012 16:39
Değerli arkadaşlarım,1/4 elbette önemli ve taleplerimiz arasında ancak bu haktan sadece şuan 1nci derecede olup 3 yılını tamamlamış olan YÜKSEK OKUL MEZUNU arkadaşlarımız yararlanacaktır; Oysa daha önemli olan husus göreve başlangıç dereceleridir;
657 sayılı devlet memurları yasasının 36 nci maddesi ortak hükümlerine göre memurların statüleri ne olursa olsun göreve başlangıç dereceleri tahsillerine göre tespit edilir; görev özellikleri olan memurlar bu derecelerin bir üst derecesinden göreve başlatılırlar Örneğin MYO mezunu olan emniyet hizmetleri, meclis stenoğafları,ziraat ev ekonomistleri, teknik hizmetler sınıfı 9/2'den bunlar ve diğer bazı lisans mezunu memurlar da 8/1'den göreve başlatılırlar ve 1/4 kademeye yükseltilirler. Bu hak sadece assubaylardan esirgenmiştir.

Memurların yükselecekleri 1/4 derece kadar başlangıç dereceleri de büyük önem taşımaktadır.Yarın intibaklar yapılırsa büyük bir bölümü 3ncü dereceden emekli olan arkadaşlarımız ile Yüksek okul bitirdikleri için intibakları yapılın 2/1'den emekli olanlar birinci dereceye KESİNLİKLE yükselemezler ve bizler mahalle bekçisinden daha alt dereceden göreve başlamanın adaletsizliğini ve ezikliğini yaşarız; TEMAD YÖNETİMİ bu hususa önem veriyor ben bir kez daha hatırlatmak isterim, aksi halde toplumda kırılmalar bölünmeler olur.

Diğer önemli bir husus Em.San.Md. 70 (1)fıkra (b) bendindeki adaletsiz oranlardır bu oranlar yüzünden assubay emeklilerinin büyük bir bölümü çok az bir hizmet yüzünden emsallerinden %30-40 oranında eksik maaş almaktadır .Gnelkurmay tarafından Başbakanlığa sunulduğu bildirilen bu hususun da yasalaşmasını bekliyoruz.
Alıntı
#9 ahmetçam 08-05-2012 14:20
Bakan ÇELİK bundan iki YIL önce de bu FİLMİ Assubaylara izletmiş BİR GÜN önce EVET dediğine BİR GÜN sonra HAYIR demişti.Bu konuda ASSUBAYLARI en ÇOK YANILTAN ve ALDATAN İKİ yıl MSBlığı yapmış olan BÜYÜK BÜROKRAT ve DEVLET adamı olan Sn. GÖNÜL'DÜR. Sn ÇELİK de inşallah onun YOLUNU izlemez. Ben ÇOK şüpheli ve TEDİRGİNİM. Eğer bahse konu TEKLİF halen MSBlığı KOMİSYONUNDAKİ teklifse İNCELEYİN ihtiyaçlarımıza CEVAP vermez.O teklif sedaca 1/3 kademedekilerin 1/4 kademeye yükseltilmesini öngörmektedir. Dikkatli olalım YENİ bir OYUNA gelmeyelim.OYALANMA, ALDATILMA, KANDIRILMA olmasın.
Alıntı
#8 NECDET TÖRE 08-05-2012 13:55
Genelkurmayın isteği ile 17 Nisan'da geri çekilen 1. derece 4 . kademe konusunu Genelkurmaya muhalif karar olarak bize sunmaları düşündürücüdür.
Alıntı
#7 Melih ÇEVİK 08-05-2012 13:42
Bence Önce 1/4 evet denilen, bir gün sonra da hayır denilen tarihten itibaren geçerli olmalıdır.
Alıntı
#6 ahmetçam 08-05-2012 11:19
Dikkatli olalım.Aynı BAKAN değil miydi önce EVET deyip birgün sonra HAYIR diyen? TEKLİFİ çok iyi İNCELEMEMİZ gerekiyor.Lütfen araştıralım.Yıllardır oyalandık aldatıldık aynı SÜRECİ yaşamayalım.
Alıntı
#5 Edip Hayte 08-05-2012 10:54
İnşallah Yine Bir Oyalama Taktiği ve Yine Bir Gazı Alma Taktiği Değildir. Zira Geçmişteki Benzer Olaylarda Yaşadığımız sukutuhayaller Tecrübelerimizle Sabittir.
En Kısa Zamanda Gerçekleşmesini Umuyor ve Bekliyoruz.
Alıntı
#4 mehmet 08-05-2012 09:47
Peki bu derece yükselmesi biz emeklilere de yansıyacak mı?
Alıntı
genclige-hitabe