Bu sayfayı yazdır

HAMZA DÜRGEN-HULUSİ AKAR TAZMİNATLARI GELİYOR...!

 TEMAD tarihinin gelmiş geçmiş en korkak en cahil Genel Başkanı Hamza Dürgen , Assubaylara her daim sırtını dönmüş MSB Hulusi Akar ile olağan peryodik göüşmelerinden birini daha geçen gün gerçekleştirdi ! Camiaya bir kez daha hayırlı olsun diyerek devam edelim ;

Ne demiş Başkan Hamza ? Ne cevap vermiş Bakan Hulusi ! Hep beraber okuyalım ;

'' Milli Savunma Bakanımız Sn. Hulusi AKAR ile görüştük. Görüşmemizde öncelikle; *Astsubaylara tazminat ödenmesi ve emeklilerine de yansıtılması, *Astsubayların göreve başlama derecelerinin 9/2 – 8/1 olması ve emeklilerine yansıtılması, *Birinci ve ikinci derece arasındaki maaş farkının azaltılması, *Sicil affı konusunda düzenleme yapılması, konuları görüşülmüştür. Sn. Bakanımız, *Astsubaylara tazminat ödenmesi ile kademe ilerilemesi hususlarında, Cumhurbaşkanlığı’na yasa teklifi yapıldığını, ekonomik göstergeler ve pandemi nedeniyle henüz yasalaşma imkânı olamadığı, ancak konunun Cumhurbaşkanlığı ve ilgili bakanlıklar nezdinde Hassasiyetle takip edildiğini söylemiştir.

'' Son dört kelimeye bakarmısınız '' Hassasiyetle takip edildiğini söylemiştir. '' Ne kadar tanıdık , ne kadar bildik laflar değilmi ! Bu sözcüklerin nereden bakarsanız tam 30 yıllık geçmişi var , 30 yıldır belkide daha fazladır bu sözler bize hep söylendi , bizde masal gibi dinledik , hala da dinliyoruz , Bakanlar , Başbakanlar ,Genelkurmay başkanları değişti , onları bebek misali dinleyen TEMAD Genel Başkanları değişti ama sözcükler hiç değişmedi ;

Hassasiyetle takip ediyoruz ! Bizi yani haklarımızı hassasiyetle takip eden Hulusi bakan kaç yıl kara kuvvetleri komutanlığı , kaç sene Genelkurmay başkanlığı kaç yıldır da Bakanlık yapıyor , her dönem etkisi ve yetkisi artıyor üstelik yıllardır da bize aynı sözleri veriyor buna rağmen bizler için haklarımız için hiç bir gelişme yok bizler için atılan bir adım dahi yok , sözlerinde ciddi samimi ve dürüst olsaydı biz bu hakları çoktan almıştık ! Nedir yani altı üstü bir tazminat subaylara anında verdikleri onca tazminattan sadece bir tanesi , bir de içimizi yaralayan göreve başlama derecesinin 9/2 ' si olması .,

Ama o da diğerleri gibi bizi avutuyor ,en güzel yaptıkları şey bu avutmak , kandırmak çünkü karşılarında her yalana inanan yada inanmak zorunda bırakılan , uysal , sesi soluğu çıkmayan , hakkının hukukunun ne olduğunu bilmeyen dağınık örğütsüz kendi içinde kendisini bitiren bir toplum var , Hele birde Hamza gibi Assubay kimliğini ruhunu yitirmiş kendi kişisel çıkarları peşinde koşan bir dönem daha genel başkanlık yapmak için her oyunu , her çirkinliği göze alacak kadar ölçüsüzce cesur !, muhataplar karşılarında iki laf edemiyecek kadar korkak bir o kadar cahil bir genel başkan müsvettesi olursa onlar için bulunmaz ballı kaymak .,

Durum tam anlamı ile hem onlar hemde bizim için ne kadar acı da olsa genel anlamda tamamıyla böyle , her şey bir hikaye yani zamanı ,konusu ve sonucu hiç değişmeyen bir hikaye , Neyse olayın yani şu hikaye görüşmenin bir de özel durumu var o da muhtemelen şöyle ; Hamza Başkan yalvar yakar MSB Bakanını arıyor , '' Komutanım lütfen bizi kabul edin , lütfen bir fotoğraf çektirip hemen gideriz değerli vaktinizi almayız '' Evet yalvarıyor çünkü bizlere bir şeyleri kullanmak , göstermek zorunda , şimdi haliyle Bakan da böyle işbirlikçi bir Genel Başkanı kaybetmek istemez , Gel Hamza diyor asi başkan çaylar hazır , Hamza da bildiğiniz gibi koltuğunun peşinde , seçimlere de az bir zaman kaldı , takım elbiseler ütülendi şahane bir poz , Bakan hadi güle güle diyor Assubaylara selam söylemeyi de unutmuyor gülerek Hamza Başkan da emredersiniz Komutanım diyor .,

Başka da hiç bir şey yok ! Komutanım falan , filan ezilip büzülmeler , eğilip , bükülmeler , haklarla , Assubaylar ile ilgili hiç bir konuşma , tartışma yok zaten öyle bir dertleri de yok , hem başkan olduğundan beri cebinde yıllardır dolaştırdığı aynı taslak aynı cevaplar , aynı metin var , Aile fotoğrafının altına da klişeleşmiş açıklamayı koy , tamam bitti bu iş ! Şimdi bizleri yıllardır kandıran oyalayan muhataplara değil zaten onlara binlerce yazı yazıldı , yüzlerce de ben yazdım ama bu koskoca Assubay sınıfını temsil edecek adama ! ne diyiyeyim bilmiyorum , bilmiyorum çünkü bu zavallı oraya gökten inmedi , bizler getirdik acısını da hep beraber çekiyoruz , Ama kimsenin unutmamamsı gereken şöylede bir gerçek var ;

En azından biz bu adamın ! ne mal olduğunu, etrafındakilerin ne olduğunu kime , neye hizmet ettiğini biliyoruz , anlatıyoruz , yazıyoruz ama hala bu adamdan ! minicik çıkarları için yada koltuklarını kaybetmemek için susanlar , korkanlar , Böyle hayali umut pompalayan yalan senaryolarını gerçekmiş gibi görenler , gösterenler size de sadece yazıklar olsun diyorum, binlerce kez yazıklar olsun ,

/Levent Ulucan/

 

Ögeyi Oylayın
(23 oy)
Son Düzenlenme Pazar, 09 Ağustos 2020 17:59
LEVENT ULUCAN

Son ekleyen LEVENT ULUCAN