MESAJ PANOSU
Mesaj Defterine Yazın 
Yönetici yorumu:
Değerli Kardeşim, Sular dalgalanmadan durulmaz;Polemiklerden bizlerde rahatsızız, ancak bunları aşacağız;Mücadelemizin başarıya ulaşması için birlik ve beraberlik gerektiğinin bilincindeyiz toplumumuz artık polemiklere,kişisel ego tatmini içinde olanlara itibar etmiyor;
Sizler mevcut yasaları beğensenizde beğenmesenizde uymak zorundasınız Mesleğinizi en iyi şekilde yaparak ve kendinize saygı duyarak mesleğimizin çıtasını yükselteceksiniz.Yılların önyargıları sonucu oluşan haksızlıklarımız mutlaka sona erecek adalet,eşitlik ve insan onuruna saygı gerçekleşecektir. Lütfen karamsar olmayınız.
Yönetici yorumu:
Türkiye'nin şartları nedenleri niçinleri tartışılır ancak,
ihtilalleri,muhtıraları,balans ayarlarını biz yapmadık bizler sadece görevimizin gereğini yerine getirdik ama nedense bizim üzerimizden sözüm ona rövanş alınmaya tabana mesaj verilme gayretlerini esefle izliyoruz;Ülkemizde demokrasi ve cumhuriyetin tüm kurum ve kurallarının işlediği zaman bizlerinde haksızlıkları son bulacaktır.
Yönetici yorumu:
İşçi emeklilerine yapılan zamdan sonra açıklanan listelere bakınız birçok işçi emeklisi assubaylardan fazla emekli maaşı almaktadır,Bunu haklı göstecek hiçbir değer yargısı yoktur.Sorunumuzu tam olarak anlatamadığımız için bizi daha fazlasını veya imtiyazı talep ediyoruz zannetmektedirler.
Yönetici yorumu:
TSK Personel Kanununda 1/4 yoktur ancak 1/4 karşılığı olan 1500 göstergesi subaylar için uygulanmaktadır.
Daha önce müteaddit defalar tartıştık bizim ekonomik sorunlarımızın önündeki tek engel başlangıç dereceleridir.MYO mezunlarının 9/2 lisans mezunlarının 8 nci dereceden başlatılması sorunun çözümünde anahtar rol oynayacaktır.
Yönetici yorumu:
Değerli üyelerimiz,
1/4'ünün önündeki tek engel başlangıç derecelerimizdir.
Görev koşulları ve sorumlulukları Assubaylarla kıyaslanamayacak birçok devlet memuru MYO mezunu ise 9/2 lisans mezunu ise 8'nci dereceden göreve başlatılmakta ve 1/4'e yükselmektedir.
1/4 konusunu da açılacak davada karşımıza özel statü engeli çıkacağından öncelikle 9/2 ve 8'nci derece olmazsa olmazımız olmalıdır.
Taleplerimiz intiyaz değil adalet ve eşitliktir.
Söz verenlere hatırlatmanın en etkili yolu sürekli eylemlerdir.
TEMAD YÖNETİMİNİ BİR KEZ DAHA GEREĞİNİ YAPMAYA TÜM DESTEĞİMİZLE DAVET EDİYORUZ.
Yönetici yorumu:
Bu konu önemlidir sorunlarımızı yasal dayanaktan yoksun dile getirirsek amacımızdan uzaklaşırız. Sitemizde yayınlanan BİZ KİMİZ NE İSTİYORUZ yazısında ve diğer yazarların yazılarında haksızlıklarımız belirtilmiştir.Saygılarımla
6520
Mesaj Defteri yazıları
İsmail DAMAR
02 Şubat 2010 15:58
http://www.haber7.com/haber/20100202/Uzman-e
rbaslar-emeklilik-icin-sokaga-indi.php
HAK VERİLMEZ ALINIR..
KARDEŞLERİMİZİ CANI GÖNÜLDEN DESTEKLİYORUM..
HAK VERİLMEZ ALINIR..
KARDEŞLERİMİZİ CANI GÖNÜLDEN DESTEKLİYORUM..
Mesut MAVİTUNA
02 Şubat 2010 00:33
Değerli dostlar iyi akşamlar
İzninizle bir konuyu gündeme getirmek istiyorum.
Hepimizin isteği ve dileği TEMAD içerisindeki
üye sayımızı arttırarak, birlik e bütünlüğümüzü koruyabilmektir.
Bütün arkadaşlarımız her zaman bunu dile getirmektedirler.
O zaman yapılması gereken bir husustaki önerimide sizlerle paylaşmak istiyorum.
Bildiğimiz gibi birçok arkadaşımız TEMAD derneklerine olan
eski birikmiş aidat borçlarından dolayı gelmemektedirler.
TEMAD GENEL MERKEZİMİZ, İL, İLÇE Şube Başkanlıklarımız, bu hususta geçmis senelere ait borçların bir sefere mahsus affını yaparlarsa, inanıyorumki bir çok arkadaşımız bundan faydalanarak geri döneceklerdir.
Haklı olarak aidat ödiyen arkadaşlarımızın serzenişleride
olacaktır.
Ancak biz dostlarımıza karşı bu gibi önem arz eden
durumlarımızda sesimizin daha gür çıkabilmesi ve bütünleşmeyi
sağlıyabilmemiz için birbirimize karşı destek olmalıyız.
Böyle bir kararın alınmasını ve uygulanmasındaki öncülüğü
ise, TEMAD GENEL MERKEZİMİZİN yapması gerekir.
Saygılarımla
İKİ ŞEY
İki şey 'Kalitesiz İnsan'ın özelliğidir:
1- Şikayetçilik
2- Dedikodu
İki şey çözümsüz görünen problemleri bile çözer:
1- Bakış açısını değiştirmek
2- Karşındakinin yerine kendini koyabilmek
İki şey yanlış yapmanı engeller:
1- Şahıs ve olayları akıl ve kalp süzgeçinden geçirmek
2- Hak yememek
İki şey kişiyi gözden düşürür :
1- Demagoji (Laf kalabalığı)
2- Kendini ağıra satmak (övmek, vazgeçilmez göstermek)
İki şey insanı 'Nitelikli İnsan' yapar:
1- İradeye hakim Olmak
2- Uyumlu Olmak
İki şey 'Ekstra Değer' katar:
1- Hitabet ve diksiyon eğitimi almak
2- Anlayarak hızlı okumayı öğrenmek
İki şey geri bırakır:
1- Kararsızlık
2- Cesaretsizlik
İki şey kaşif yapar:
1- Nitelikli çevre
2- Biraz delilik
İki şey ömür boyu boşa kürek çekmemeni sağlar:
1- Baskın yeteneği bulmak
2- Sevdiğin işi yapmak
İki şey başarının sırrıdır:
1- Ustalardan ustalığı öğrenmek
2- Kendini güncellemek
İki şey başarıyı mutlulukla beraber yakalamanın sırrıdır:
1- Niyetin saf olması
2- Ruhsal farkındalık
İki şey milyonlarca insandan ayırır:
1- Sorunun değil, çözümün parçası olmak
2- Hayata ve her şeye yeni (özgün, orijinal, farklı) bakış açısıyla yaklaşabilmek
İki şey gelişmeyi engeller:
1- Aşırılık (mübalağa, abartı, ifrat)
2- Felakete odaklanmış olmak
İki şey çözüm getirir:
1- Tebessüm (gülümseme)
2- Sükut (susmak)
İki şeyin değeri kaybedilince anlaşılır:
1- Anne
2- Baba
İki şey geri alınmaz:
1- Geçen zaman
2- Söylenen söz
İki şey ulaşmaya değerdir:
1- Sevgi
2- Bilgi
İki şey "hayatta önemli olan her şey" içindir:
1- Nefes alabilmek
2- Nefes verebilmek
İzninizle bir konuyu gündeme getirmek istiyorum.
Hepimizin isteği ve dileği TEMAD içerisindeki
üye sayımızı arttırarak, birlik e bütünlüğümüzü koruyabilmektir.
Bütün arkadaşlarımız her zaman bunu dile getirmektedirler.
O zaman yapılması gereken bir husustaki önerimide sizlerle paylaşmak istiyorum.
Bildiğimiz gibi birçok arkadaşımız TEMAD derneklerine olan
eski birikmiş aidat borçlarından dolayı gelmemektedirler.
TEMAD GENEL MERKEZİMİZ, İL, İLÇE Şube Başkanlıklarımız, bu hususta geçmis senelere ait borçların bir sefere mahsus affını yaparlarsa, inanıyorumki bir çok arkadaşımız bundan faydalanarak geri döneceklerdir.
Haklı olarak aidat ödiyen arkadaşlarımızın serzenişleride
olacaktır.
Ancak biz dostlarımıza karşı bu gibi önem arz eden
durumlarımızda sesimizin daha gür çıkabilmesi ve bütünleşmeyi
sağlıyabilmemiz için birbirimize karşı destek olmalıyız.
Böyle bir kararın alınmasını ve uygulanmasındaki öncülüğü
ise, TEMAD GENEL MERKEZİMİZİN yapması gerekir.
Saygılarımla
İKİ ŞEY
İki şey 'Kalitesiz İnsan'ın özelliğidir:
1- Şikayetçilik
2- Dedikodu
İki şey çözümsüz görünen problemleri bile çözer:
1- Bakış açısını değiştirmek
2- Karşındakinin yerine kendini koyabilmek
İki şey yanlış yapmanı engeller:
1- Şahıs ve olayları akıl ve kalp süzgeçinden geçirmek
2- Hak yememek
İki şey kişiyi gözden düşürür :
1- Demagoji (Laf kalabalığı)
2- Kendini ağıra satmak (övmek, vazgeçilmez göstermek)
İki şey insanı 'Nitelikli İnsan' yapar:
1- İradeye hakim Olmak
2- Uyumlu Olmak
İki şey 'Ekstra Değer' katar:
1- Hitabet ve diksiyon eğitimi almak
2- Anlayarak hızlı okumayı öğrenmek
İki şey geri bırakır:
1- Kararsızlık
2- Cesaretsizlik
İki şey kaşif yapar:
1- Nitelikli çevre
2- Biraz delilik
İki şey ömür boyu boşa kürek çekmemeni sağlar:
1- Baskın yeteneği bulmak
2- Sevdiğin işi yapmak
İki şey başarının sırrıdır:
1- Ustalardan ustalığı öğrenmek
2- Kendini güncellemek
İki şey başarıyı mutlulukla beraber yakalamanın sırrıdır:
1- Niyetin saf olması
2- Ruhsal farkındalık
İki şey milyonlarca insandan ayırır:
1- Sorunun değil, çözümün parçası olmak
2- Hayata ve her şeye yeni (özgün, orijinal, farklı) bakış açısıyla yaklaşabilmek
İki şey gelişmeyi engeller:
1- Aşırılık (mübalağa, abartı, ifrat)
2- Felakete odaklanmış olmak
İki şey çözüm getirir:
1- Tebessüm (gülümseme)
2- Sükut (susmak)
İki şeyin değeri kaybedilince anlaşılır:
1- Anne
2- Baba
İki şey geri alınmaz:
1- Geçen zaman
2- Söylenen söz
İki şey ulaşmaya değerdir:
1- Sevgi
2- Bilgi
İki şey "hayatta önemli olan her şey" içindir:
1- Nefes alabilmek
2- Nefes verebilmek
yusuf karakoyun
01 Şubat 2010 21:41
TEMAD başkanımızın Hv.Kv.K.ı ile yaptıkları görüşmede askeri personel ve emeklilerinin durumuyla ilgili yorumuna ben pek katılamıyorum.Neden derseniz,geçen yıl 25 yıllık albaylara 31 yıl görev yapmış gibi haklar verilip emekli olmalarına olanak sağlayan mevcut hükümet deyilmiydi.Assubaylara gelincemi hep statü ve dengeler bozuluyor.Gnl. kurmay ve hükümet bizleri daha ne kadar oyalayacak ve temad yönetimi bunları daha ne kadar inandırıcı bulacak.
veysel çetiner
01 Şubat 2010 20:32
NE FARK EDER Kİ KÖR İÇİN ELMASTA BİRDİR CAMDA; SANA BAKAN BİR KÖR İSE SAKIN KENDİNİ CAN SANMA
(MEVLANA)
1. DERECE İLE 2. DERECE ARASINDA ÇOK BÜYÜK FARK OLDUĞUNU BU FARKIN GİDERİLMESİ GEREKTİĞİNİ, PUANLAMA SİSTEMİ İLE 1. DERECEYE ÇIKANLARIN YANI SIRA MYO BİTİRENLERİN DE 1. DERECEYE ÇIKTIĞINI, HER İKİ İMKÂNIN DA TANINMADIĞI BİZLERİN MAĞDUR OLDUĞUMUZU, TSK LERİNDEKİ BİRLİK VE BÜTÜNLÜĞÜN BOZULDUĞUNU BU MAĞDURİYETİMİZİN GİDERİLMESİ GEREKTİĞİNİ ANLATTIM.
MUSTAFA EROL
TEMAD GENEL BAŞKANI.
(MEVLANA)
1. DERECE İLE 2. DERECE ARASINDA ÇOK BÜYÜK FARK OLDUĞUNU BU FARKIN GİDERİLMESİ GEREKTİĞİNİ, PUANLAMA SİSTEMİ İLE 1. DERECEYE ÇIKANLARIN YANI SIRA MYO BİTİRENLERİN DE 1. DERECEYE ÇIKTIĞINI, HER İKİ İMKÂNIN DA TANINMADIĞI BİZLERİN MAĞDUR OLDUĞUMUZU, TSK LERİNDEKİ BİRLİK VE BÜTÜNLÜĞÜN BOZULDUĞUNU BU MAĞDURİYETİMİZİN GİDERİLMESİ GEREKTİĞİNİ ANLATTIM.
MUSTAFA EROL
TEMAD GENEL BAŞKANI.
Orhan ORHUN
01 Şubat 2010 16:19
TEMAD başkanı 01-02-2010/12:58 TSG'li değerli arkadaşlarım şeklinde başlayan mesajında bakın neler anlatıyor:
- 20 Ocak 2010 çarşamba günü saat 17:00'de Orgeneral Hasan AKSAY ile görüşmüşler.
- Orgeneral Hasan AKSAY yönetim kurulu üyelerinin tamamı ile tek tek tokalaşmışlar.
- Orgeneral Hasan AKSAY; Genelkurmay başkanlığı personelinin ve emeklilerinin ekonomik durumunun iyileştirme çalışmaları bir yerlere gelip takılmış ise bunun nedenlerini sizlerde değerlendiriyorsunuzdur demiş.
- Hasan AKSAY iyi güzel demiş; fakat TEMAD başkan ve yönetimi cevap verememiş yine.
- TEMAD başkanı; Sayın AKSAY Assubaylara yönelik iyileştirmeler komisyonlara katılan askeri üyeler tarafından engelleniyor deseydi ya. Bu cümleyi söylemek o kadar zor mu ?
Bu cümle söylenseydi Hasan AKSAY elinin tersiyle ağızlarına mı vururdu?
- TEMAD başkanı mesajının sonunda ''çalışmalarının bütün hızıyla devam ettiğini belirtmekte''
- Herzamanki gibi TOPLUMUN GAZINI almaya yönelik ve diğerlerinden farklı olmayan bir görev ifa etme mesajı.
- Bu mesajı okuduktan sonra daha önceki mesajlardan farklı olmadığını boş bir içerikten ibaret olduğunu gördüm.
- Bu mesaj ile bir şeyi daha gördüm o da; Sayın Ersen GÜRPINAR, Hüseyin SAVCI ve İsmail TURAN'ın azim ve mücadeleleri ile zümremizin kazanım yolunda olduğunu ve atıl durumdaki TEMAD'ı yönlendirdiğini gördüm.
- Saygılarımla.
- 20 Ocak 2010 çarşamba günü saat 17:00'de Orgeneral Hasan AKSAY ile görüşmüşler.
- Orgeneral Hasan AKSAY yönetim kurulu üyelerinin tamamı ile tek tek tokalaşmışlar.
- Orgeneral Hasan AKSAY; Genelkurmay başkanlığı personelinin ve emeklilerinin ekonomik durumunun iyileştirme çalışmaları bir yerlere gelip takılmış ise bunun nedenlerini sizlerde değerlendiriyorsunuzdur demiş.
- Hasan AKSAY iyi güzel demiş; fakat TEMAD başkan ve yönetimi cevap verememiş yine.
- TEMAD başkanı; Sayın AKSAY Assubaylara yönelik iyileştirmeler komisyonlara katılan askeri üyeler tarafından engelleniyor deseydi ya. Bu cümleyi söylemek o kadar zor mu ?
Bu cümle söylenseydi Hasan AKSAY elinin tersiyle ağızlarına mı vururdu?
- TEMAD başkanı mesajının sonunda ''çalışmalarının bütün hızıyla devam ettiğini belirtmekte''
- Herzamanki gibi TOPLUMUN GAZINI almaya yönelik ve diğerlerinden farklı olmayan bir görev ifa etme mesajı.
- Bu mesajı okuduktan sonra daha önceki mesajlardan farklı olmadığını boş bir içerikten ibaret olduğunu gördüm.
- Bu mesaj ile bir şeyi daha gördüm o da; Sayın Ersen GÜRPINAR, Hüseyin SAVCI ve İsmail TURAN'ın azim ve mücadeleleri ile zümremizin kazanım yolunda olduğunu ve atıl durumdaki TEMAD'ı yönlendirdiğini gördüm.
- Saygılarımla.
Hüseyin ÇETİN
01 Şubat 2010 15:45
Değerli arkadaşlarım ben 01 Şubat 2010 tarihinde yeni açılan Karabağlar / İZMİR şubesine üyelik kayıt işlemimi yaptırdım, belki temad vasıtasıyla haklarımız alınamayacak, haklarımız savunulmayacak. Bir gün orada bende söz sahibi olabilmek için, eleştiriler yapabilmek için üye oldum, temad'a üye olmayan emekli arkadaşlarımında üye olmasını temenni ederim.
Herhangi bir menfaatimiz olmasa dahi bir siyasi partiye üye oluyoruz, seçimler yapılıyor iktidara geliyorlar ama yinede bizlere faydaları yok. Böyle düşünerek Temad'a üye oldum. Saygılar
Herhangi bir menfaatimiz olmasa dahi bir siyasi partiye üye oluyoruz, seçimler yapılıyor iktidara geliyorlar ama yinede bizlere faydaları yok. Böyle düşünerek Temad'a üye oldum. Saygılar
ilker SÜTKEN
01 Şubat 2010 13:55
Ben Ankara'da çalışan bir öğretmenim. Ebedi Şefimiz Mustafa Kemal Atatürk'e olan hayranlığım ve bağlılığım beni, hiç bilmediğim halde web tasarımını sıfırdan öğrenerek onunla ilgili bir site yapmaya teşvik etmiştir. www.ataturkinkilaplari.com işte bu hasletlerin yansıması olarak vücuda gelmiş tamamen kendi şahsi gayret ve çabalarımla oluşturduğum, siyasi söylemlerden mümkün olduğunca uzak yüce atamızı politize etmeyerek öğrencilerimize destek olmayı ve aynı zamanda atamızı tanıtmayı amaç kılan bir sitedir.Hiç bilmeyen biri olarak bu çalışmaya göz nuru ve yürek dolusu emek dökmekten büyük bir onur , gurur ve mutluluk duymaktayım.Tüm bunlardan ötürü çalışmam: www.ataturkinkilaplari.com'u sizlerle de paylaşmak istiyorum. Bu haseple Siz de, kaliteli ve güncel konuların bulunduğu bir Atatürk Köşesi'ne sahip olmak istiyorsanız sitemizin Sitene Ekle bölümünde yer alan beğendiğiniz ve site temanıza uygun bannerlardan birinin altındaki kodu kopyalayarak sitenizin ana sayfasında dilediğiniz yere eklerseniz eminim ki bu gayret ve çabam sonuçsuz kalmayacak ve ümit ettiğim hedefe hızla ulaşacaktır.Söz konusu talebimde siz değerli ordu mensuplarının beni kırmayacağını ümit ediyor kutsal ve bir o kadar da meşakkatli görevinizde hepimize başarılar diliyorum.
Not: Şayet çalışmamıza ait bannerlardan herhangi birini sitenize eklerseniz bunu info@ataturkinkilaplari.com iletişim adresimizden bizlere bildirmeniz halinde sitenizin linki sitemizin destek verenler kısmında yayınlanacak böylelikle bu gönül bağı nette yayılacaktır.Anlayışınız ve dayanışmacı ruhunuzdan dolayı şimdiden teşekkürü bir borç bilirim.
Not: Şayet çalışmamıza ait bannerlardan herhangi birini sitenize eklerseniz bunu info@ataturkinkilaplari.com iletişim adresimizden bizlere bildirmeniz halinde sitenizin linki sitemizin destek verenler kısmında yayınlanacak böylelikle bu gönül bağı nette yayılacaktır.Anlayışınız ve dayanışmacı ruhunuzdan dolayı şimdiden teşekkürü bir borç bilirim.
sailor
01 Şubat 2010 02:37
DEĞERLİ BÜYÜKLERİM...
Hale görevde olan bir meslektaşınız olarak büyük üzüntü içerisindeyim.
Belki de bu mesajımı yayınlamayacaksınız.
Ama ben yine de içimden geçenleri tüm samimiyetimle paylaşmak istiyorum:
Malumunuzdur ki görev esnasında, mevcut yasalardan ötürü hak arama gibi bir durumumuz söz konusu olamıyor. Bu noktada da siz emekli büyüklerimizin yapmış olduğu çalışmaları takip ederek yer yer umutlanıyoruz. Ama nedense TEMAD ve emekliassubaylar.org sitelerine girip yapılan çalışmaları takip ettiğimizde karamsarlıktan başka birşey oluşmuyor.
Nedir bu bitmeyen kavgalar. Nedir bu amlamsız sürtüşmeler. Neden birliktelik yok.
Neden bizim gibi eli kolu bağlı yüzbinleri sevindirecek güzel gelişmeler etrafına halkalanamıyorsunuz?
Acaba diyorum: Yıllar geçip de biz de sizin yerinizde olunca aynı şeyleri mi yapacağız?
Ne olur küstürmeyin bizi...
Ne olur kırmayın ümitlerimizi...
Ne olur çalmayın yarınlarımızı...
YALVARIYORUM...
Ne olur...
Hiçbir hakkımızı alamayalım. Kabul ediyorum. Ama ne olur bu şekilde örnek olmayın bize. Biz çalışanlanlar olarak siz değerli büyüklerimizi önümüzde rehber olarak görmek istiyoruz. Ne olur bu halinizle yük olmayın bize.
Saygılarımla...
Hale görevde olan bir meslektaşınız olarak büyük üzüntü içerisindeyim.
Belki de bu mesajımı yayınlamayacaksınız.
Ama ben yine de içimden geçenleri tüm samimiyetimle paylaşmak istiyorum:
Malumunuzdur ki görev esnasında, mevcut yasalardan ötürü hak arama gibi bir durumumuz söz konusu olamıyor. Bu noktada da siz emekli büyüklerimizin yapmış olduğu çalışmaları takip ederek yer yer umutlanıyoruz. Ama nedense TEMAD ve emekliassubaylar.org sitelerine girip yapılan çalışmaları takip ettiğimizde karamsarlıktan başka birşey oluşmuyor.
Nedir bu bitmeyen kavgalar. Nedir bu amlamsız sürtüşmeler. Neden birliktelik yok.
Neden bizim gibi eli kolu bağlı yüzbinleri sevindirecek güzel gelişmeler etrafına halkalanamıyorsunuz?
Acaba diyorum: Yıllar geçip de biz de sizin yerinizde olunca aynı şeyleri mi yapacağız?
Ne olur küstürmeyin bizi...
Ne olur kırmayın ümitlerimizi...
Ne olur çalmayın yarınlarımızı...
YALVARIYORUM...
Ne olur...
Hiçbir hakkımızı alamayalım. Kabul ediyorum. Ama ne olur bu şekilde örnek olmayın bize. Biz çalışanlanlar olarak siz değerli büyüklerimizi önümüzde rehber olarak görmek istiyoruz. Ne olur bu halinizle yük olmayın bize.
Saygılarımla...
Değerli Kardeşim, Sular dalgalanmadan durulmaz;Polemiklerden bizlerde rahatsızız, ancak bunları aşacağız;Mücadelemizin başarıya ulaşması için birlik ve beraberlik gerektiğinin bilincindeyiz toplumumuz artık polemiklere,kişisel ego tatmini içinde olanlara itibar etmiyor;
Sizler mevcut yasaları beğensenizde beğenmesenizde uymak zorundasınız Mesleğinizi en iyi şekilde yaparak ve kendinize saygı duyarak mesleğimizin çıtasını yükselteceksiniz.Yılların önyargıları sonucu oluşan haksızlıklarımız mutlaka sona erecek adalet,eşitlik ve insan onuruna saygı gerçekleşecektir. Lütfen karamsar olmayınız.
Ender Özkan
30 Ocak 2010 17:02
DEĞERLİ ARKADAŞLARIM,
Orduevi,Askeri gazinolarla ilgili olarak duyduğumuz rahatsızlık ve şikayetlerimiz,Sayın O.Koç'un bizleri bilgilendirmesi ile tekrar gündeme gelmiştir.
Sayın O.Ada büyüğümün,İzmir'de yapılması planlanan Asb. Orduevi ile ilgili noksanlıkları belirtmesi (dile getirilmesini istemesi),sorunun çözümü için yeterli olmadığı kanısındayım.
Orduevleri arasında uygulanan kalite ve hizmet farklılığının,verilen tüm sözlere rağmen düzelemiyeceğine inanıyorum.
Özel olarak İzmir'i incelersek,Subay orduevlerinin büyüklüğü,konumu,hizmet kalitesi ile Assubay Orduevlerinin,yetersizliğini kıyaslamak olanaksızdır.
Tüm ülke genelinde de farklı bir uygulamaya rastlanmaz.
Sorunun çözümünün tek bir yöntemi olduğuna inanıyorum.Şöyle ki,
Polis evi nin,ismi Müdür polis evi;polis polis evi diye ayrılmıyorsa,
Öğretmen evi nin ismi Müdür öğretmen evi,öğretmen öğretmen evi olarak belirtilmi yorsa,
Subay Orduevi,Subay askeri kampı(gazinosu);
Astsubay Orduevi,Astsubay askeri kampı(gazinosu),isimlendirilmeleri yanlıştır.
Ordu ve Asker kelimeleri geneli kapsar.Tüm ordu personeli veya tüm Asker kişiler anlamı çıkartılır.
Ya tüm Askeri dinlenme yerleri,tüm Askerlerin kullanımına açılmalı,ya da isimleri 'SUBAY EVİ,ASSUBAY EVİ'olarak değiştirilmelidir.Eğer ki sorunu kökten çözümü isteniyorsa,görevde iken,bizimle birlikte olmaktan rahatsızlık duymayanların;Dinlenirken ve eğlenirken de bizimle olmaktan rahatsızlık duymamalıdırlar.
Gelin bu sorunun tamamını uygarca çözün.Subay,Assubay Uzman demeden,Ordu nun tüm 'EV' lerini,Ordu nun tüm personeline açın.
Şehit cenazelerinde statü düşünenlerin,bu öneriye yaklaşımı bellidir.Yine de düşüncemi söylemeden edemedim.
Selam ve saygılarımla
Orduevi,Askeri gazinolarla ilgili olarak duyduğumuz rahatsızlık ve şikayetlerimiz,Sayın O.Koç'un bizleri bilgilendirmesi ile tekrar gündeme gelmiştir.
Sayın O.Ada büyüğümün,İzmir'de yapılması planlanan Asb. Orduevi ile ilgili noksanlıkları belirtmesi (dile getirilmesini istemesi),sorunun çözümü için yeterli olmadığı kanısındayım.
Orduevleri arasında uygulanan kalite ve hizmet farklılığının,verilen tüm sözlere rağmen düzelemiyeceğine inanıyorum.
Özel olarak İzmir'i incelersek,Subay orduevlerinin büyüklüğü,konumu,hizmet kalitesi ile Assubay Orduevlerinin,yetersizliğini kıyaslamak olanaksızdır.
Tüm ülke genelinde de farklı bir uygulamaya rastlanmaz.
Sorunun çözümünün tek bir yöntemi olduğuna inanıyorum.Şöyle ki,
Polis evi nin,ismi Müdür polis evi;polis polis evi diye ayrılmıyorsa,
Öğretmen evi nin ismi Müdür öğretmen evi,öğretmen öğretmen evi olarak belirtilmi yorsa,
Subay Orduevi,Subay askeri kampı(gazinosu);
Astsubay Orduevi,Astsubay askeri kampı(gazinosu),isimlendirilmeleri yanlıştır.
Ordu ve Asker kelimeleri geneli kapsar.Tüm ordu personeli veya tüm Asker kişiler anlamı çıkartılır.
Ya tüm Askeri dinlenme yerleri,tüm Askerlerin kullanımına açılmalı,ya da isimleri 'SUBAY EVİ,ASSUBAY EVİ'olarak değiştirilmelidir.Eğer ki sorunu kökten çözümü isteniyorsa,görevde iken,bizimle birlikte olmaktan rahatsızlık duymayanların;Dinlenirken ve eğlenirken de bizimle olmaktan rahatsızlık duymamalıdırlar.
Gelin bu sorunun tamamını uygarca çözün.Subay,Assubay Uzman demeden,Ordu nun tüm 'EV' lerini,Ordu nun tüm personeline açın.
Şehit cenazelerinde statü düşünenlerin,bu öneriye yaklaşımı bellidir.Yine de düşüncemi söylemeden edemedim.
Selam ve saygılarımla
Erdal Günşer
30 Ocak 2010 16:49
Ege Ordu Komutanlığına yapılmış ziyaret çok olumludur. Ancak kışla ziyaretlerine giden yöneticilerin üyelere icraat göstermek açısından bu ziyaretlerde anayasal haklarımızın ihlaline son verilmesi haricinde isteklere girmesinin aleyhimize sonuçlar doğuracağı ihtimaldir. Örneğin TEMAD Genel Merkezinin düştüğü durumlara düşmemek gerek. Aşırı şekilde yardım alındığında üyelerinden gelen aidatlardan çok bu yardımlarla ayakta durabilen dernek yöneticileri zor duruma düşebilir. Kimi yönetici kulübede bile olsa yöneticilik yapmaya hazırdır. Ancak bu herkes için geçerli değildir. Yarın askeri destekli bir şubeye gelen yöneticinin bu desteği bir çırpıda reddedebileceğini düşünmek kişiden kişiye değişen bir olgudur. Bu nedenle öncelikle ne koparsak kardır moduna hiç girmeden her davete icabette anayasal haklarımızı haykırmalıyız. Bunun için de güçlü olmalıyız. Kışla ve birlik ziyaretlerinde anayasal haklarımızı konuşmaktan öte bir istekte bulunmamalıyız. Orduevi, sosyal alan isteklerimiz bence yersizdir. Sonuçta o tarzda kazanım sayılacak gelişmeler yarın karşımıza bizi ikiye üçe bölen bir olgu olarak çıkacaktır. Sonuçta bizler şu an sıradan Türkiye Cumhuriyeti vatandaşıyız ve sıradan vatandaş haklarına ihtiyacımız var. Kusura bakmayın bu benim görüşüm ama öncelikle elde ne var ona bakalım. Yani şuan gönüllümüz, yazarımız, çizerimiz, okurumuz ne kadardır. Bizim gerçek gücümüz budur. Bence 86 şubenin kuruluşunda harcanan emeklere biraraya geliş olgularına kazanım sağlama uğruna zarar vermemeliyiz. Hatta yeni tüzük te de bu konuya yer verilmeli. Çünkü biz TESUD değiliz. Onlar yönetmiş olan insanlardı. O nedenle kurdukları dernek hertürlü yardımı sorgulamadan alabilir. Ancak bizler sütten ağzımız yandığı için yoğurdu üfleyerek yemeliyiz. Saygılarımla...
Osman Ada
30 Ocak 2010 15:05
İzmir Temad başkanlarının Ege Ordusu komutanı tarafından davet edilip bilgi verilmesini Bayraklı şube başkanı Okan bey bizlere iletti benim merak ettiğim yeni assubay orduevinin OYAK lojmanları arkasında dağın tepesindeki bir noktaya yapılmasına itiraz edilip edilmemesidir.
İzmirde birçok müsait alan var mesela hava eğitim komutanlığı arazisi İncialtı kampı ile denizcilerin arası ayrıca takas yolu ile İnciraltında hazineye ait birsürü müsait yer var mevcut yere kadar otobüs çıkmıyor sapa bir yerde en az iki üç otobüs değiştirilerek buraya ulaşabilirsiniz temel atıldıktan sonra itirazın bir faydası olmayacaktır Açıklama bekliyoruz.
İzmirde birçok müsait alan var mesela hava eğitim komutanlığı arazisi İncialtı kampı ile denizcilerin arası ayrıca takas yolu ile İnciraltında hazineye ait birsürü müsait yer var mevcut yere kadar otobüs çıkmıyor sapa bir yerde en az iki üç otobüs değiştirilerek buraya ulaşabilirsiniz temel atıldıktan sonra itirazın bir faydası olmayacaktır Açıklama bekliyoruz.
Yıldırım SÖĞÜT
30 Ocak 2010 10:44
SON AYLARDA EV GEZMESİ GİBİ KANAL KANAL GEZİP DEMOKRASİ DERSİ
VEREN NAZLI ILICAKIN 12 Eylül 1980 DARBESİNDEN SONRA YAZDIĞI YAZI-
LARDAN ALINTILAR.( 29.0cak.2010) KANAL TÜRK'DEKİ TARTIŞMA PROĞRAMINDA KABUL ETMİŞTİR.)
Mesela 12 Eylül darbesi öncesi 17 Aralık 1978'de şöyle yazıyor Nazıl Hanım:
13 ilde sıkıyönetim yürürlüğe girdi. Huzura susamış milletimiz yürekten sesleniyor: Merhaba asker...
12 Eylül'den hemen sonra 14 Eylül günkü satırları:
... Bir otorite boşluğu doğmuştu. Türk Silahlı Kuvvetleri, bu boşluğu doldurdu...
18 Eylül 1980
12 Eylül bir darbe değildir, diyen Orgeneral Kenan Evren'e tamamıyla katılıyoruz. 12 Eylül ne bir darbedir ne de bir ihtilal.
16 Ekim 1980
12 Eylül'ün gerekçesi haklıdır; 12 Eylül terörden bezen halkın meşru müdafaaya geçtiği gündür.
Evet dostlar... 12 Eylül'ün şakşakçıları, o kanlı günlerin ortakları şimdi demokrat oldu.T.S.K karşıtı oldu. Yıllar yılı cuntacılarla cebelleşen bizler ise darbeci... Bir de şu mazi arşivlerden silinebilseydi... Ne iyi olurdu değil mi Nazlı Hanım.
VEREN NAZLI ILICAKIN 12 Eylül 1980 DARBESİNDEN SONRA YAZDIĞI YAZI-
LARDAN ALINTILAR.( 29.0cak.2010) KANAL TÜRK'DEKİ TARTIŞMA PROĞRAMINDA KABUL ETMİŞTİR.)
Mesela 12 Eylül darbesi öncesi 17 Aralık 1978'de şöyle yazıyor Nazıl Hanım:
13 ilde sıkıyönetim yürürlüğe girdi. Huzura susamış milletimiz yürekten sesleniyor: Merhaba asker...
12 Eylül'den hemen sonra 14 Eylül günkü satırları:
... Bir otorite boşluğu doğmuştu. Türk Silahlı Kuvvetleri, bu boşluğu doldurdu...
18 Eylül 1980
12 Eylül bir darbe değildir, diyen Orgeneral Kenan Evren'e tamamıyla katılıyoruz. 12 Eylül ne bir darbedir ne de bir ihtilal.
16 Ekim 1980
12 Eylül'ün gerekçesi haklıdır; 12 Eylül terörden bezen halkın meşru müdafaaya geçtiği gündür.
Evet dostlar... 12 Eylül'ün şakşakçıları, o kanlı günlerin ortakları şimdi demokrat oldu.T.S.K karşıtı oldu. Yıllar yılı cuntacılarla cebelleşen bizler ise darbeci... Bir de şu mazi arşivlerden silinebilseydi... Ne iyi olurdu değil mi Nazlı Hanım.
Türkiye'nin şartları nedenleri niçinleri tartışılır ancak,
ihtilalleri,muhtıraları,balans ayarlarını biz yapmadık bizler sadece görevimizin gereğini yerine getirdik ama nedense bizim üzerimizden sözüm ona rövanş alınmaya tabana mesaj verilme gayretlerini esefle izliyoruz;Ülkemizde demokrasi ve cumhuriyetin tüm kurum ve kurallarının işlediği zaman bizlerinde haksızlıkları son bulacaktır.
ünsal
30 Ocak 2010 10:27
Selamlar.Değerli meslektaşlarım ben bu kadar cahil kalmışsam özür diliyorum yada emekli olduktan sonra kimin ne kadar aldığına pek bakmadım.
Ama geçen gün bir arkadaşımla otobüste karşılaştık.kendisi kayseri birlik mensucattan emekli.
*iş riski yok
*nöbeti yok
*atama derdi yok.
*çocuklarının okul eğitim derdi yok.
*yani kısacası bir Assubayın yaşadığı sorunların büyük çoğunluğu yok
Ama ne var biliyormusunuz? emekli maaşını sordum benimle aynı içimden ah çektim tabi arkadaşımın aldığı fazla para değil ama bizim düştüğümüz duruma bakın TEMAD VE DEGERLİ GÖREVDEKİ MESLEKTAŞLARIM GELİN ONURLU BİR ŞEY YAPIN VE DE SİZİ MİNNETLE ANALIM. GİDİN MECLİSİN ÖNÜNE HAKLARIMIZ İÇİN SÖZ VERENLERİ BASIN AÇIKLAMASI İLE TEL TEK SÖYLEYİN VEDE BİZ BU İŞİ BECEREMEDİK DİYEREK İSTİFANIZI VERİN OLSANIZDA BİR ŞEY DEĞİŞMİYOR.
SAYĞILAR
Ama geçen gün bir arkadaşımla otobüste karşılaştık.kendisi kayseri birlik mensucattan emekli.
*iş riski yok
*nöbeti yok
*atama derdi yok.
*çocuklarının okul eğitim derdi yok.
*yani kısacası bir Assubayın yaşadığı sorunların büyük çoğunluğu yok
Ama ne var biliyormusunuz? emekli maaşını sordum benimle aynı içimden ah çektim tabi arkadaşımın aldığı fazla para değil ama bizim düştüğümüz duruma bakın TEMAD VE DEGERLİ GÖREVDEKİ MESLEKTAŞLARIM GELİN ONURLU BİR ŞEY YAPIN VE DE SİZİ MİNNETLE ANALIM. GİDİN MECLİSİN ÖNÜNE HAKLARIMIZ İÇİN SÖZ VERENLERİ BASIN AÇIKLAMASI İLE TEL TEK SÖYLEYİN VEDE BİZ BU İŞİ BECEREMEDİK DİYEREK İSTİFANIZI VERİN OLSANIZDA BİR ŞEY DEĞİŞMİYOR.
SAYĞILAR
İşçi emeklilerine yapılan zamdan sonra açıklanan listelere bakınız birçok işçi emeklisi assubaylardan fazla emekli maaşı almaktadır,Bunu haklı göstecek hiçbir değer yargısı yoktur.Sorunumuzu tam olarak anlatamadığımız için bizi daha fazlasını veya imtiyazı talep ediyoruz zannetmektedirler.
Yıldırım
30 Ocak 2010 00:39
Sayın Meslekdaşlarım
Eleştirince adımızı muhalife çıkıyor, sanallar hemen gündemi değiştirmek üzere için aldıkları talimatı uyguluyorlar.
İyi güzelde assubayın kıçınla başınla ilgili yazı çıkınca,KanalD televizyonunda gece gündüz dizisinde tavuga kene düşmanı başçavuş denilince, teröriste eski assubay yakıştırması yapılınca,assubay ahçı olarak ilan edilince,Samanyolu televizyonunda teğmenin despotça ihmali sonucu şehit olanların sorumlusu assubay olarak gösterilince,şehitlerimizin isimleri sayıları ile orantı olarak parklara,okullara geçitlere verilmeyince daha sayayımmı Temad bunlara neden sessiz kalıyor niçin tezkip ve dava hakkını kullanmıyor o zaman mahmutlar neden köstebek gibi deliklerinden çıkmıyor çok şükür bu site ve üyeleri bu manevi değerleri de haklarımızı da fedakarca savunuyor.Taktir etmeyi bilmezsiniz,mücadele etmeyi bilmezsiniz, bari susmayı bilin. GÖLGE ETMEYİN BAŞKA İHSAN İSTEMİYORUZ
Eleştirince adımızı muhalife çıkıyor, sanallar hemen gündemi değiştirmek üzere için aldıkları talimatı uyguluyorlar.
İyi güzelde assubayın kıçınla başınla ilgili yazı çıkınca,KanalD televizyonunda gece gündüz dizisinde tavuga kene düşmanı başçavuş denilince, teröriste eski assubay yakıştırması yapılınca,assubay ahçı olarak ilan edilince,Samanyolu televizyonunda teğmenin despotça ihmali sonucu şehit olanların sorumlusu assubay olarak gösterilince,şehitlerimizin isimleri sayıları ile orantı olarak parklara,okullara geçitlere verilmeyince daha sayayımmı Temad bunlara neden sessiz kalıyor niçin tezkip ve dava hakkını kullanmıyor o zaman mahmutlar neden köstebek gibi deliklerinden çıkmıyor çok şükür bu site ve üyeleri bu manevi değerleri de haklarımızı da fedakarca savunuyor.Taktir etmeyi bilmezsiniz,mücadele etmeyi bilmezsiniz, bari susmayı bilin. GÖLGE ETMEYİN BAŞKA İHSAN İSTEMİYORUZ
mehmet türk
30 Ocak 2010 00:27
sevgili meslektaşlarım bizler okumadığımız araştırmadığımız ve hak arama mücadelesinin nasıl yapılacağını bilmediğimiz sürece bizleri hiç kimse cidiye almaz, hala 1 inci derece 4üncü kademe tartışmaları içerisindeyiz personel kanununda tsk'ya verilmeyen kademeyi istiyoruz farkında değiliz subaylarda dahil olmak üzere fakat subayları onore etmek için bordrolarında 1/4 yazılmaktadır.bu konu ile ilgili msb'nin yazılı açıklamasıda vardır.ben 1/4 istemiyorum bunun yerine verilen göstergeyi istiyorum demek daha doğru olacaktır.lütfen personel kanununu inceleyin.hatırlarsınız bir akşam verildiği sabah geri alındığı söylenmişti ve herkes bu olayı eleştirmişti.o akşam bizlere 1/4'ü verenler artık temad yönetimini ciddiye almıyorlar.çünkü onlara yanlış bilgi verildi.
TSK Personel Kanununda 1/4 yoktur ancak 1/4 karşılığı olan 1500 göstergesi subaylar için uygulanmaktadır.
Daha önce müteaddit defalar tartıştık bizim ekonomik sorunlarımızın önündeki tek engel başlangıç dereceleridir.MYO mezunlarının 9/2 lisans mezunlarının 8 nci dereceden başlatılması sorunun çözümünde anahtar rol oynayacaktır.
Hüseyin ÇETİN
29 Ocak 2010 23:38
MALATYA'da CASA tipi kargo uçağının düşmesi neticesinde şehit olan 1982 mezunu İs.Astsb.lardan Ümit BAŞARAN'ın ismi de İZMİR / Buca ilçesindeki bir ilk öğretim okulunda yaşatılmaktadır, bilgilerinize.
Ersen Gürpınar
29 Ocak 2010 18:13
Saygıdeğer Arkadaşlarım
Bizler yıllardır önyargılarla tahakküme varan haksızlıklara uğradık mynet mesaj grubu ve ardından assubayların özgür sesi olan bu site ile haklarımızın takipçisi olacağımızı ve hertürlü yasal mücadelenin içinde olacağımızı ilgililere sürekli vurguluyoruz.
TEMAD Genel Başkanının da sitemle belirttiği gibi 11 kez randevu vermeyen genelkurmay başkanı şimdi derneğimizi ziyaret ediyor
Sn.Okan Erdem Ege ordu komutanı ziyareti ile ilgili bilgi vermişler teşekkür ederiz daha öncede benimde katıldığım Ordu komutanın TEMAD BALÇOVA şubesini ziyaretlerindeki bir toplantıda sorunlarımızı dile getirmiş çözüm konularında sözler almıştık.Sözler hep veriliyorda nedense(!) sonuç alamıyoruz;
MÜCADELEYİ KARARLILIK VE SÜREKLİLİKLE YAPILMALIDIR
Biz bu kararlılığı mutlaka hergeçen gün artan bir birliktelikle sürdürdüğümüz zaman adalet,eşitlik ve insan onuruna saygı taleplerimiz mutlaka karşılanacaktır.
İTO'nun yaptırdığı 13 Okula verilen şehitler içersinde assubay olmaması nedeniyle konuyu gündeme getirmiş ve tepkimizi iletmiştik.
Ben bu konuda ki yazımın altına yaptığım yorumda da belirtim bizim bu ülke için akan terimiz ve kanımızı kimse şaşal suyu zannetmesin
Genelkurmaya bu konuda yaptığım müracaatıma verilen yanıtı bilgilerinize sunuyorum. Saygılarımla
Kimden :gnkur@tsk.tr
Gönderme tarihi: 29 Ocak 2010 Cuma 08:47:13
Kime: ersengurpinar@hotmail.com
Sayın Ersen GÜRPINAR,
07 Ocak 2010 tarihli elektronik postanız incelenmiştir.
Yurt genelinde yaptırılan okullara şehit astsubaylarımızın isimleri de büyük bir gururla verilmektedir. Bu maksatla, Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanlığınca yaptırılan okullara verilmek üzere talep edilen şehit personel isimleri kapsamında Genelkurmay Başkanlığınca bildirilen ve bu okullara verilen şehit personel isimlerinden bazı örnekler aşağıda sunulmuştur.
Ankara ili Polatlı ilçesinde yapılan bir ilköğretim okuluna Şehit J.Asb.Kd.Çvş.Yaşar ÇETİNKAYA'nın
Çorum ilinde yapılan bir liseye Şehit J.Asb.Onur BAKBAK'ın,
Eskişehir ilinde yapılan iki ilköğretim okulundan birine Şehit Mu.Kd.Üçvş.Emre BOLAT'ın, diğerine Şehit Top.Üçvş.İsmail TELİK'in,
Isparta ilinde yapılan bir ilköğretim okuluna Şehit İs.Üçvş.Cengiz GÜLCÜ'nün, liseye ise Şehit J.Asb.Üçvş.Atilla ŞENER'in isimleri verilmiştir.
Konu ile ilgili göstermiş olduğunuz duyarlılığa teşekkür eder, saygılarımızı sunarız.
Saygılarımızla.
Bizler yıllardır önyargılarla tahakküme varan haksızlıklara uğradık mynet mesaj grubu ve ardından assubayların özgür sesi olan bu site ile haklarımızın takipçisi olacağımızı ve hertürlü yasal mücadelenin içinde olacağımızı ilgililere sürekli vurguluyoruz.
TEMAD Genel Başkanının da sitemle belirttiği gibi 11 kez randevu vermeyen genelkurmay başkanı şimdi derneğimizi ziyaret ediyor
Sn.Okan Erdem Ege ordu komutanı ziyareti ile ilgili bilgi vermişler teşekkür ederiz daha öncede benimde katıldığım Ordu komutanın TEMAD BALÇOVA şubesini ziyaretlerindeki bir toplantıda sorunlarımızı dile getirmiş çözüm konularında sözler almıştık.Sözler hep veriliyorda nedense(!) sonuç alamıyoruz;
MÜCADELEYİ KARARLILIK VE SÜREKLİLİKLE YAPILMALIDIR
Biz bu kararlılığı mutlaka hergeçen gün artan bir birliktelikle sürdürdüğümüz zaman adalet,eşitlik ve insan onuruna saygı taleplerimiz mutlaka karşılanacaktır.
İTO'nun yaptırdığı 13 Okula verilen şehitler içersinde assubay olmaması nedeniyle konuyu gündeme getirmiş ve tepkimizi iletmiştik.
Ben bu konuda ki yazımın altına yaptığım yorumda da belirtim bizim bu ülke için akan terimiz ve kanımızı kimse şaşal suyu zannetmesin
Genelkurmaya bu konuda yaptığım müracaatıma verilen yanıtı bilgilerinize sunuyorum. Saygılarımla
Kimden :gnkur@tsk.tr
Gönderme tarihi: 29 Ocak 2010 Cuma 08:47:13
Kime: ersengurpinar@hotmail.com
Sayın Ersen GÜRPINAR,
07 Ocak 2010 tarihli elektronik postanız incelenmiştir.
Yurt genelinde yaptırılan okullara şehit astsubaylarımızın isimleri de büyük bir gururla verilmektedir. Bu maksatla, Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanlığınca yaptırılan okullara verilmek üzere talep edilen şehit personel isimleri kapsamında Genelkurmay Başkanlığınca bildirilen ve bu okullara verilen şehit personel isimlerinden bazı örnekler aşağıda sunulmuştur.
Ankara ili Polatlı ilçesinde yapılan bir ilköğretim okuluna Şehit J.Asb.Kd.Çvş.Yaşar ÇETİNKAYA'nın
Çorum ilinde yapılan bir liseye Şehit J.Asb.Onur BAKBAK'ın,
Eskişehir ilinde yapılan iki ilköğretim okulundan birine Şehit Mu.Kd.Üçvş.Emre BOLAT'ın, diğerine Şehit Top.Üçvş.İsmail TELİK'in,
Isparta ilinde yapılan bir ilköğretim okuluna Şehit İs.Üçvş.Cengiz GÜLCÜ'nün, liseye ise Şehit J.Asb.Üçvş.Atilla ŞENER'in isimleri verilmiştir.
Konu ile ilgili göstermiş olduğunuz duyarlılığa teşekkür eder, saygılarımızı sunarız.
Saygılarımızla.
Okan ERDEM
29 Ocak 2010 16:26
Sevgili Temad ailesi
EGE ORDU KOMUTANLIĞINDAKİ TOPLANTI
Değerli arkadaşlar, İzmir şübe başkanları olarak iki ay zarfında iki defa toplantıya çağrıldık.
Yapılan bu toplantıları Temadın kuruluş yıl dönemimine Genel kurmay başkanımızın ilk
defa katılmış olmasının ışığında değerlendirmemiz gerekir diye düşünüyorum.
Bende bu toplantılar da değinilen konuları sizler ile paylaşmak ihtiyacını duydum.
Toplantılara İzmirdeki tüm şübe başkanlarımız katılmışlardır.Düşüncelerini rahatlıkla aktar-
mışlardır.
Ege ordu komutanı yapmış olduğu ilk toplantıdaki bizim dilek ve temennilerimizi dinlemişti.
İkinci toplantıda bu değerlendirmelere cevap verdi.28.01.2010 günü yine tüm şübe başkanlarımız katılmışlardır.Yine düşüncelerini aktarmışlardır.
Nelerin konuşulduğunu sizlere kısaca aktarmak istiyorum.
1-Bizim mali ve sosyal konulardaki hassasiyetlerimizi göz ardı etmediklerini, takipçisi olduklarını beyan ettiler.
2-1/4 konusunda dernek olarak çok hassas olduğumuzu belirttik. Mevcut uygulamanın,bizi
çok üzdüğünü ve yaraladığını ısrar ile altını çizerek belirtik.Maddi yönünün bizim için önemli olmadığını ama bu uygulamanın sadece bizim sınıfımızı göz ardı ederek uygulandığını
çeşitli örnekler vererek ortaya koyduk.
3-İzmirdeki orduevi eksikliğini,aynı zamanda bize yakışır bir ordu evi olmasının zaruri olduğunu belirttik.Yakında Üç Kuyularda yeni bir ASB ordu evinin inşaatına başlanacağını,
bu eksikliğin bu şekilde çözüleceğini söylediler.Mevcut ordu evlerininde restarosyon çalışmalarının başlanaçağını beyan ettiler.
4-Sosyal tesislerdeki hizmet farkının,bir an evvel giderilmesi,eşit hale gelmesi konusu dile getirildi.
5-Mali konulardaki konuların M.S.B . İletildiği,yasalaşmasının beklenilmesi (177-100 T.L)
6-Çalışan personel hakkındaki yapılan iyileştirilmeler anlatıldı.
7- Çalışan ve Emeklilerin yaşamış oldukları ,ekonomik sıkıntılar aktarıldı.Şimdiye kadar çalışmaların ,neden bir sonuç vermediği sorgulandı.
Değerli arkadaşlar bu toplantılardan çıkarttığım en önemli sonuç,Örgütlü bir toplum olmanın ne kadar mühim olduğunun bir ispatı.TEMAD bana ne veriyor sorusuna güzel bir cevap.Hatta
üye sayımızın olmasından daha az olduğu dahi dile getirildiki doğrudur.
Örgütlü olmanın verdiği avantajları iyi kullanır birlik ve beraberliğimizi bozmadan mücadelemizi doğru zeminlerde bilinçli bir şekilde yapacak olur isek sabırla sonuca ulaşabiliriz diye düşünüyorum.Az daha unutuyordum.Kamplarda tahsis önceliğinin TEMADlara verilmesini istedik.Doğru buldular konuyu yukarıya ileteceklerini beyan ettiler.
Kalın sağlıçakla. Saygılarımla
. OKAN ERDEM
Bayraklı Şb. Bşk
EGE ORDU KOMUTANLIĞINDAKİ TOPLANTI
Değerli arkadaşlar, İzmir şübe başkanları olarak iki ay zarfında iki defa toplantıya çağrıldık.
Yapılan bu toplantıları Temadın kuruluş yıl dönemimine Genel kurmay başkanımızın ilk
defa katılmış olmasının ışığında değerlendirmemiz gerekir diye düşünüyorum.
Bende bu toplantılar da değinilen konuları sizler ile paylaşmak ihtiyacını duydum.
Toplantılara İzmirdeki tüm şübe başkanlarımız katılmışlardır.Düşüncelerini rahatlıkla aktar-
mışlardır.
Ege ordu komutanı yapmış olduğu ilk toplantıdaki bizim dilek ve temennilerimizi dinlemişti.
İkinci toplantıda bu değerlendirmelere cevap verdi.28.01.2010 günü yine tüm şübe başkanlarımız katılmışlardır.Yine düşüncelerini aktarmışlardır.
Nelerin konuşulduğunu sizlere kısaca aktarmak istiyorum.
1-Bizim mali ve sosyal konulardaki hassasiyetlerimizi göz ardı etmediklerini, takipçisi olduklarını beyan ettiler.
2-1/4 konusunda dernek olarak çok hassas olduğumuzu belirttik. Mevcut uygulamanın,bizi
çok üzdüğünü ve yaraladığını ısrar ile altını çizerek belirtik.Maddi yönünün bizim için önemli olmadığını ama bu uygulamanın sadece bizim sınıfımızı göz ardı ederek uygulandığını
çeşitli örnekler vererek ortaya koyduk.
3-İzmirdeki orduevi eksikliğini,aynı zamanda bize yakışır bir ordu evi olmasının zaruri olduğunu belirttik.Yakında Üç Kuyularda yeni bir ASB ordu evinin inşaatına başlanacağını,
bu eksikliğin bu şekilde çözüleceğini söylediler.Mevcut ordu evlerininde restarosyon çalışmalarının başlanaçağını beyan ettiler.
4-Sosyal tesislerdeki hizmet farkının,bir an evvel giderilmesi,eşit hale gelmesi konusu dile getirildi.
5-Mali konulardaki konuların M.S.B . İletildiği,yasalaşmasının beklenilmesi (177-100 T.L)
6-Çalışan personel hakkındaki yapılan iyileştirilmeler anlatıldı.
7- Çalışan ve Emeklilerin yaşamış oldukları ,ekonomik sıkıntılar aktarıldı.Şimdiye kadar çalışmaların ,neden bir sonuç vermediği sorgulandı.
Değerli arkadaşlar bu toplantılardan çıkarttığım en önemli sonuç,Örgütlü bir toplum olmanın ne kadar mühim olduğunun bir ispatı.TEMAD bana ne veriyor sorusuna güzel bir cevap.Hatta
üye sayımızın olmasından daha az olduğu dahi dile getirildiki doğrudur.
Örgütlü olmanın verdiği avantajları iyi kullanır birlik ve beraberliğimizi bozmadan mücadelemizi doğru zeminlerde bilinçli bir şekilde yapacak olur isek sabırla sonuca ulaşabiliriz diye düşünüyorum.Az daha unutuyordum.Kamplarda tahsis önceliğinin TEMADlara verilmesini istedik.Doğru buldular konuyu yukarıya ileteceklerini beyan ettiler.
Kalın sağlıçakla. Saygılarımla
. OKAN ERDEM
Bayraklı Şb. Bşk
İsmail DAMAR
29 Ocak 2010 15:04
http://www.memurlar.net/haber/158949/
HAK VERİLMEZ ALINIR..
20 KİŞİ GÜNLERDİR MEDYADA SESİNİ DUYURUYOR..HELAL OLSUN..
HAK VERİLMEZ ALINIR..
20 KİŞİ GÜNLERDİR MEDYADA SESİNİ DUYURUYOR..HELAL OLSUN..
veysel çetiner
29 Ocak 2010 02:44
Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı her devlet memuru 1. derecenin dördüncü kademesine kadar yükseltilirken ve her yıl için bir kademe verilirken bu olanak yalnızca Astsubaylara verilmemektedir.
Sevgili dava arkadaşlarım bu bize yapılan en büyük haksızlıktır. Astsubayları yok saymaktır.
Yapılan tüm iyi niyetli çalışmalara rağmen bir sonuç alınamamıştır. Görüşmeler tıkanmıştır, bence artık iletişim de kopmuştur.
1. derecenin dördüncü kademesi Astsubayların onur mücadelesi olmalıdır.
Yapılması gereken Ankara'da tekel işçilerinin yapmış olduğu eylemi örnek alarak, gerekiyorsa bu hakkımızın verilmesi için açlık grevine de başlamaktır.
Bunu da en kısa zamanda yapmalıyız. Bu konuda mücadele edecek,gerekiyorsa açlık grevine katılacak arkadaşlarımızı şimdiden belirlemeliyiz.
Bu yönden alınacak karara şimdiden gönüllü olarak katılacağımı beyan ediyorum.
Bu onur mücadelemize zaman kaybetmeden günün şartlarına, uygun zamana bakılmaksızın başlamalıyız.
Saygılarımla.
Sevgili dava arkadaşlarım bu bize yapılan en büyük haksızlıktır. Astsubayları yok saymaktır.
Yapılan tüm iyi niyetli çalışmalara rağmen bir sonuç alınamamıştır. Görüşmeler tıkanmıştır, bence artık iletişim de kopmuştur.
1. derecenin dördüncü kademesi Astsubayların onur mücadelesi olmalıdır.
Yapılması gereken Ankara'da tekel işçilerinin yapmış olduğu eylemi örnek alarak, gerekiyorsa bu hakkımızın verilmesi için açlık grevine de başlamaktır.
Bunu da en kısa zamanda yapmalıyız. Bu konuda mücadele edecek,gerekiyorsa açlık grevine katılacak arkadaşlarımızı şimdiden belirlemeliyiz.
Bu yönden alınacak karara şimdiden gönüllü olarak katılacağımı beyan ediyorum.
Bu onur mücadelemize zaman kaybetmeden günün şartlarına, uygun zamana bakılmaksızın başlamalıyız.
Saygılarımla.
Değerli üyelerimiz,
1/4'ünün önündeki tek engel başlangıç derecelerimizdir.
Görev koşulları ve sorumlulukları Assubaylarla kıyaslanamayacak birçok devlet memuru MYO mezunu ise 9/2 lisans mezunu ise 8'nci dereceden göreve başlatılmakta ve 1/4'e yükselmektedir.
1/4 konusunu da açılacak davada karşımıza özel statü engeli çıkacağından öncelikle 9/2 ve 8'nci derece olmazsa olmazımız olmalıdır.
Taleplerimiz intiyaz değil adalet ve eşitliktir.
Söz verenlere hatırlatmanın en etkili yolu sürekli eylemlerdir.
TEMAD YÖNETİMİNİ BİR KEZ DAHA GEREĞİNİ YAPMAYA TÜM DESTEĞİMİZLE DAVET EDİYORUZ.
Orhan ORHUN
28 Ocak 2010 20:45
DUYURU :
1977-2004 Yıllarında TSK'lerinde görev yaptım.
-Nüfus kütüğümde ÇAÇALAR olan soyadımı 1995 yılında yazım ve telaffuz zorluğu nedeniyle ORHUN olarak değiştirdim.(Yugoslavya/ Manastırlıyım, Arnavut kökenliyim. ÇAÇALAR kelimesinin Arnavutça karşılığı Amcaoğulları anlamına gelmektedir.
-Görev yaptığım birliklerde COCALAR olarak tanınmaktayım.
-Yiğit lakabıyla anılır. Yazım zorlukları dışında soyadımdan hiçbir zaman rahatsızlık duymadım.
-Eski soyadımla COCALAR, yeni soyadımla ORHUN olarak tanıyanlar benim nasıl bir adam olduğumu iyi bilirler.
-55 yaşındayım bugüne kadar kimsenin vesayeti altına girmedim.
-Şu anki bulunduğum derece ve kademeye de akıl ve bileğimle aldım.
-Mazisi temiz, onurlu ve gururlu bir birey olarak yaşamıma devam etmekteyim.
-Adım,soyadım,eski soyadım ve IP adresi belli olan ve kimsenin uşaklığı ile piyonluğunu yapmayan; sadece fazilet yanlısı, haksızlık ve onursuzluklara tahammül edemeyen biriyim.
-Site yönetimine duyurulur.
Sayın İbrahim ÖZBERBER, Veysel ÇETİNER ve Erdal GÜNŞER meslektaşlarım beyefendilere de özellikle duyurulur. Sizler bu nevi saldırılara hiç üzülmeyin, sizlerin bir kelimesi bu zümre için çok önemlidir.
-İcraat yoksunu, şube sayısını bilmekten acizler ve kullandıkları piyonlar sıkıştıklarında akılları sıra eski soyadımızla bize saldıracaklar.
-Biz onurlu ve gururlu Assubayız, eski soyadımız COCALAR'la da, ORHUN soyadımızla da tanınıyor ve bundan kıvanç duyuyoruz.
Saygıdeğer meslektaşlarıma duyurulur.
-Haddini bilmeyenlere de duyurulur. HADİ HADİ ORDAN SENDE...
1977-2004 Yıllarında TSK'lerinde görev yaptım.
-Nüfus kütüğümde ÇAÇALAR olan soyadımı 1995 yılında yazım ve telaffuz zorluğu nedeniyle ORHUN olarak değiştirdim.(Yugoslavya/ Manastırlıyım, Arnavut kökenliyim. ÇAÇALAR kelimesinin Arnavutça karşılığı Amcaoğulları anlamına gelmektedir.
-Görev yaptığım birliklerde COCALAR olarak tanınmaktayım.
-Yiğit lakabıyla anılır. Yazım zorlukları dışında soyadımdan hiçbir zaman rahatsızlık duymadım.
-Eski soyadımla COCALAR, yeni soyadımla ORHUN olarak tanıyanlar benim nasıl bir adam olduğumu iyi bilirler.
-55 yaşındayım bugüne kadar kimsenin vesayeti altına girmedim.
-Şu anki bulunduğum derece ve kademeye de akıl ve bileğimle aldım.
-Mazisi temiz, onurlu ve gururlu bir birey olarak yaşamıma devam etmekteyim.
-Adım,soyadım,eski soyadım ve IP adresi belli olan ve kimsenin uşaklığı ile piyonluğunu yapmayan; sadece fazilet yanlısı, haksızlık ve onursuzluklara tahammül edemeyen biriyim.
-Site yönetimine duyurulur.
Sayın İbrahim ÖZBERBER, Veysel ÇETİNER ve Erdal GÜNŞER meslektaşlarım beyefendilere de özellikle duyurulur. Sizler bu nevi saldırılara hiç üzülmeyin, sizlerin bir kelimesi bu zümre için çok önemlidir.
-İcraat yoksunu, şube sayısını bilmekten acizler ve kullandıkları piyonlar sıkıştıklarında akılları sıra eski soyadımızla bize saldıracaklar.
-Biz onurlu ve gururlu Assubayız, eski soyadımız COCALAR'la da, ORHUN soyadımızla da tanınıyor ve bundan kıvanç duyuyoruz.
Saygıdeğer meslektaşlarıma duyurulur.
-Haddini bilmeyenlere de duyurulur. HADİ HADİ ORDAN SENDE...
Orhan ORHUN
28 Ocak 2010 17:48
İlgililere duyurulur:
-Bizler bugüne kadar hiç kimseye hakaret etmedik, sadece yapılanları uygun lisan ile eleştirdik.
-Onursuz bir yaşam değil onurlu yaşam sürdürmek istiyoruz.
-Bizler onursuzluğa karşı, onuru kişiliğimizin gereği olarak baş tacı edenlerdeniz.
-Assubay zümresi acı çekiyor ve kan kaybetmeye devam ediyor.
-Bizler TEMAD'ın kurumsal kimliğine saygı duyuyoruz.
tek istediğimiz 95.000 emekli Assubay'a hizmet etmesi gereken bir kurumun hizmetten uzak ve duyarsız kalması, ekonomik ve sosyal problemlere çözüm getirmemesi ve bu hususta da direnmesi, Assubay toplumunu biçare durama düşürmesidir.
-Assubay zümresine yedi yıldır acı çektirenler bizim temsilcilerimiz olamazlar.
-Hizmetten uzak, temsil ettiği zümreye acı çektiren bir yönetimin günlük çıkarları ile sürdürdüğü saltanat; acı çeken Assubay zümresinin beklenti ve kazanımlarından üstün değildir.
-Siyaha beyaz, artıya eksi,yamuğa doğru,vicdansıza merhametli,çalışmayana aktif, bireysel aktiviteden uzak ve irrasyonelliğe methiyeler düzmek çağdışılıktır.
-Biz ömrü hayatlarının son demlerini yaşayan Assubaylar olarak 95.000 kişilik bir zümreye layık yönetim istiyoruz.
-Biz yasal kuruluşumuz olan TEMAD'a; temsil yeteneği yüksel,hizmet edeceği zümreye aidiyet duygusu hisseden, dilbisi ve yazım kuralları ile zümresine güldürmeyen,ŞUBE Sayısını tam bilen, zümresinin hak ve hukuku yolunda koşturacak erdemli yöneticiler istiyoruz.
-Bizim TEMAD'ımız var,
-Bizim Ersen GÜRPINAR'larımız var.
-Bizim Hüseyin SAVCI'larımız var.
-Bizim İsmail TURAN'ımız var.
-Bizim Tuncer KÜÇÜK'ümüz var.
-Bizim daha binlerce yüreği mücadele için atan özverili,kararlı meslekdaşımız var ,
-Bizim içimizi açan Assubaylar.Org sitemiz var.
-Hizmetten yoksun kalanlar ve zümresine acı çektirenlere duyurulur
-Bizler bugüne kadar hiç kimseye hakaret etmedik, sadece yapılanları uygun lisan ile eleştirdik.
-Onursuz bir yaşam değil onurlu yaşam sürdürmek istiyoruz.
-Bizler onursuzluğa karşı, onuru kişiliğimizin gereği olarak baş tacı edenlerdeniz.
-Assubay zümresi acı çekiyor ve kan kaybetmeye devam ediyor.
-Bizler TEMAD'ın kurumsal kimliğine saygı duyuyoruz.
tek istediğimiz 95.000 emekli Assubay'a hizmet etmesi gereken bir kurumun hizmetten uzak ve duyarsız kalması, ekonomik ve sosyal problemlere çözüm getirmemesi ve bu hususta da direnmesi, Assubay toplumunu biçare durama düşürmesidir.
-Assubay zümresine yedi yıldır acı çektirenler bizim temsilcilerimiz olamazlar.
-Hizmetten uzak, temsil ettiği zümreye acı çektiren bir yönetimin günlük çıkarları ile sürdürdüğü saltanat; acı çeken Assubay zümresinin beklenti ve kazanımlarından üstün değildir.
-Siyaha beyaz, artıya eksi,yamuğa doğru,vicdansıza merhametli,çalışmayana aktif, bireysel aktiviteden uzak ve irrasyonelliğe methiyeler düzmek çağdışılıktır.
-Biz ömrü hayatlarının son demlerini yaşayan Assubaylar olarak 95.000 kişilik bir zümreye layık yönetim istiyoruz.
-Biz yasal kuruluşumuz olan TEMAD'a; temsil yeteneği yüksel,hizmet edeceği zümreye aidiyet duygusu hisseden, dilbisi ve yazım kuralları ile zümresine güldürmeyen,ŞUBE Sayısını tam bilen, zümresinin hak ve hukuku yolunda koşturacak erdemli yöneticiler istiyoruz.
-Bizim TEMAD'ımız var,
-Bizim Ersen GÜRPINAR'larımız var.
-Bizim Hüseyin SAVCI'larımız var.
-Bizim İsmail TURAN'ımız var.
-Bizim Tuncer KÜÇÜK'ümüz var.
-Bizim daha binlerce yüreği mücadele için atan özverili,kararlı meslekdaşımız var ,
-Bizim içimizi açan Assubaylar.Org sitemiz var.
-Hizmetten yoksun kalanlar ve zümresine acı çektirenlere duyurulur
Hayati ERGÜRBÜZ
28 Ocak 2010 12:16
Değerli Meslekdaşlarım,
Vatan gazetesinde haberle hiç bir ilgisi olmayan konuda bir meslekdaşımız yorum yapmış,
Lütfen 1nci derecenin 4 ncü kademesini istiyor isek biraz yazdıklarımıza,üslubumuza,yazım kurallarımıza da dikkat etmemiz gerekir.
Yorum aynen aşağıdaki gibidir..
Yorum : Evet Yeter artık pasam astsubaylar olarak 1nci drecenin 4 alma ahkkını her T.C memuru gibi bizimde hakkımız Her T.C memuru gibi temsil tazmınatı bizimde hakkımız.Bizim Haklarımız gasp edilirken Bizde Lanetliyorum diytemi bagıralım pasam
Vatan gazetesinde haberle hiç bir ilgisi olmayan konuda bir meslekdaşımız yorum yapmış,
Lütfen 1nci derecenin 4 ncü kademesini istiyor isek biraz yazdıklarımıza,üslubumuza,yazım kurallarımıza da dikkat etmemiz gerekir.
Yorum aynen aşağıdaki gibidir..
Yorum : Evet Yeter artık pasam astsubaylar olarak 1nci drecenin 4 alma ahkkını her T.C memuru gibi bizimde hakkımız Her T.C memuru gibi temsil tazmınatı bizimde hakkımız.Bizim Haklarımız gasp edilirken Bizde Lanetliyorum diytemi bagıralım pasam
Bu konu önemlidir sorunlarımızı yasal dayanaktan yoksun dile getirirsek amacımızdan uzaklaşırız. Sitemizde yayınlanan BİZ KİMİZ NE İSTİYORUZ yazısında ve diğer yazarların yazılarında haksızlıklarımız belirtilmiştir.Saygılarımla
SİTE YÖNETİMİ
28 Ocak 2010 00:53
Değerli Üyelerimiz
Hepimizin ortak paydası ASSUBAY oluşumuzdur, dertlerimiz de çözümleri de aynıdır.
Bizler burada her vesile ile açıkladığımız misyonumuz gereği özveri ile "TEMAD'a destek olmak,düşüncelerimizi özgürce ifade etmek ve sesimizi her platformda duyurmak" adına kendimize saygımız gereği bulunuyoruz.
TEMAD yönetimi bizim bu desteğimizi maalesef kullanamadı, buna başarısızlıkları da eklenince sanki iki ayrı grup izlenimi yaratacak gelişmeler olmaktadır.
Eleştiri mükemmele açılan kapının anahtarıdır! Tüzel kişiliğine saygı duymakla birlikte elbette yöneticilerimizin icraatlarını eleştireceğiz, ancak hiç kimseye maksadı aşan eleştirilerde bulunmaya özellikle hakaret etmeye hakkımızın olmadığının bilincindeyiz ve bu konuya özen göstermeye devam edeceğiz .
Mahmut Erdem veya diğer sanal kişilerin yazılarından medet umulması ve tepkilere rağmen bu tutarsız mesajların yayınlanması bizleri üzmektedir.
Sizlerden daha önce de istirham ettiğimiz gibi bu tür mesajlara vereceğimiz tepkiler gündemin değişmesine neden olacaktır. Bu kişiliksiz kişilere yanıt vermek onların seviyesine inmek olduğunu lütfen unutmayınız ve muhatap alarak harcayacağımız zamanı mücademize destek olarak kullanmalıyız.
Adalet,eşitlik ve insan onuruna saygı taleplerimiz birlik ve beraberliğimizle mutlaka gerçekleşecektir.
Saygılarımızla.
Hepimizin ortak paydası ASSUBAY oluşumuzdur, dertlerimiz de çözümleri de aynıdır.
Bizler burada her vesile ile açıkladığımız misyonumuz gereği özveri ile "TEMAD'a destek olmak,düşüncelerimizi özgürce ifade etmek ve sesimizi her platformda duyurmak" adına kendimize saygımız gereği bulunuyoruz.
TEMAD yönetimi bizim bu desteğimizi maalesef kullanamadı, buna başarısızlıkları da eklenince sanki iki ayrı grup izlenimi yaratacak gelişmeler olmaktadır.
Eleştiri mükemmele açılan kapının anahtarıdır! Tüzel kişiliğine saygı duymakla birlikte elbette yöneticilerimizin icraatlarını eleştireceğiz, ancak hiç kimseye maksadı aşan eleştirilerde bulunmaya özellikle hakaret etmeye hakkımızın olmadığının bilincindeyiz ve bu konuya özen göstermeye devam edeceğiz .
Mahmut Erdem veya diğer sanal kişilerin yazılarından medet umulması ve tepkilere rağmen bu tutarsız mesajların yayınlanması bizleri üzmektedir.
Sizlerden daha önce de istirham ettiğimiz gibi bu tür mesajlara vereceğimiz tepkiler gündemin değişmesine neden olacaktır. Bu kişiliksiz kişilere yanıt vermek onların seviyesine inmek olduğunu lütfen unutmayınız ve muhatap alarak harcayacağımız zamanı mücademize destek olarak kullanmalıyız.
Adalet,eşitlik ve insan onuruna saygı taleplerimiz birlik ve beraberliğimizle mutlaka gerçekleşecektir.
Saygılarımızla.
veysel çetiner
28 Ocak 2010 00:05
TEMAD'IN BU DERECE YIPRATILMASINA KÜÇÜK DÜŞÜRÜLMESİNE HİÇ BİR BAŞKANIN VE YÖNETİCİNİN HAKKI YOKTUR.
GÜVENİRLİĞİNİ KAYBEDEN BİR YÖNETİMİN BAŞARILI OLMASI İMKÂNSIZDIR.
TEMAD BAŞKANINI VE YÖNETİM KURULU DERHAL İSTİFA ETMELİDİR.
SANAL BAŞKAN (M.E) MALUM SİTELERDE YAZI YAZAN COCOLAR DİYE MESAJINI YAYINLAYAN TEMAD BAŞKANI VE YÖNETİM KURULU BUNUN HESABINI VERMELİDİR.
GÜVENİRLİĞİNİ KAYBEDEN BİR YÖNETİMİN BAŞARILI OLMASI İMKÂNSIZDIR.
TEMAD BAŞKANINI VE YÖNETİM KURULU DERHAL İSTİFA ETMELİDİR.
SANAL BAŞKAN (M.E) MALUM SİTELERDE YAZI YAZAN COCOLAR DİYE MESAJINI YAYINLAYAN TEMAD BAŞKANI VE YÖNETİM KURULU BUNUN HESABINI VERMELİDİR.
6520
Mesaj Defteri yazıları
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 »


Değerli Öğretmenim, Emeklerinize teşekkürler; Atatürk İlke ve inkilaplarına inanan inanmakla kalmayıp bağlılık yemini eden bir zümrenin mensupları olarak sitenize elbette kişisel destek veririz nitekim bu tür sitelere desteğimiz devam ediyor, Ancak sitemize o kadar çok talep varki prensip kararı gereği hiçbir konuda Bannerlar eklemiyoruz. Saygılarımızla