MESAJ PANOSU
Mesaj Defterine Yazın 
Yönetici yorumu:
Sn.Dalkılıç,
TEMAD bizim yasal temsilcimiz tüzel kişiliğine saygımız var,bu mücadele TEMAD'ın görevi olmasına rağmen yapamıyorsa yöneticilerin başarısızlığı bizi umutsuzluğa süreklemesin TEMAD olmadan da sesimizi haklılığımızı duyuruyoruz onların aymazlığı sadece yolumuzu uzatır ama bu mücadele başarıya ulaşmadan bitmez bitmiyecektir. Saygılarımla
Yönetici yorumu:
Sn.Özenç
Başarmak için güçlü olmak güçlü olmak için de birlik olmak gerektiğine inanıyoruz!
Sitemizin misyonunu ilkeli bir şekilde devam ettiriyoruz.
TEMAD çatısı altında birleşmeyi özverili,kararlı,bilgili arkadaşlarımız sağlayacaklar, bu vesile ile bölünmüşlük hissine son vermek adına bazı arkadaşlarımıza sağduyu, tüm emeklilerimize de TEMAD üyeliğine davet çağrımızı yeniliyoruz.
TEMAD yönetiminin yeterli çalışma ve başarı sağlamaması üzerine sizlerin sesini bu sitenin basın ve halkla ilişkilerini düzenleyen E.ASSUBAYLAR GÜÇBİRLİĞİ PLATFORMU ile duyuruyoruz, basınla ve ilgililerle temaslarımız sürüyor.
Bu görevi TEMAD'ın koordine etmesini arzuluyoruz, bu insiyatifi alacak yönetimin varlığımını hissettiğimiz an sadece TEMAD'a destek olacağımızı bir kez daha belirtiriz!
Bizler taleplerimizi iletmeye devam ederken daha aktif bir politika izlememiz için arkadaşlarımızın birlik içinde desteği ve somut önerilerine ihtiyacımız var. Saygılarımla.
Yönetici yorumu:
Sayın AKBULUT
TEMAD bu kararlılığı gösterebilirse maddi ve manevi her türlü desteğimizi esirgemeyeceğiz.
Yönetici yorumu:
Değerli Meslektaşımız, bu site Assubayların özgür sesidir. Hoşgeldiniz,emekliliğiniz hayırlı ve uğurlu olsun. Aramıza katılmakla Assubay onur mücadelesinde daha güçlü olacağız.Sevgi ve saygılarımızla.
Yönetici yorumu:
Sn.Öztürk elbet eleştirinizin hedefinde bu site yok, kimsenin bu şekilde vefasızlık edeceğini düşünemeyiz.
Siz genel anlamda karamsar bir tablo çizince ben de yönetici olarak durum değerlendirmesi yaptım. Takdirlerinizi site üyeleri adına teşekkürlerimle karşılıyorum. İyi günler dilerim.
Yönetici yorumu:
Sn.Öztürk,
"Yapılan tek şey ahkam kesiyoruz ahkam" sözünüz maksadı aşan bir eleştiri olmuş!
Bu site kurulduğu günden beri onur mücadelesine katkı sağlıyor, birçok taş yerinden oynadı, bu sitedeki özverili üyelerimiz olmasaydı dilekçe faks kampanyaları,basındaki yazılar ve gazete ilanı hatta AİHM davası gerçekleşemezdi,büyük ihtimalle siz de eleştiri şansını kullanamazdınız!..
Bizler sadece mücadeleye destek amacı ile buradayız,çokta yararlı işler yaptığımıza inanıyoruz. Haklı taleplerimizin sağlanması, eylemler, milletvekili organizasyonu bizi temsille görevli olan TEMAD'ın görevi, onlar da maalesef desteğimizı yanıtsız bırakarak pasifize olmuş durumdalar. Eleştirinizle birlikte somut önerilerinizi yazarsanız değerlendiririz. İyi günler dilerim.
6302
Mesaj Defteri yazıları
İSMAİL TURAN
07 Nisan 2010 13:24
Bu mesaj 107297 onay koduyla TEMAD genel başkanlığımıza da sunulmuştur.
TEMAD GENEL BAŞKANLIĞIMIZA
OYAKTAKİ REZERVLER NASIL HESAPLANIYOR ?
OYAK bir devlet kurumu değildir, holding ve şirket de olmamasına rağmen Türkiye ve dünya piyasasında bir holding ve şirket gibi ticari faaliyet gösteren, kazancıyla ve zararıyla tamamen aidat ödeyen üyelerine ait olan bir yardımlaşma kurumudur. Tamam buna hiç bir üyenin itirazı yoktur.
Önümüzdeki günlerde OYAK genel Kurulu toplanarak REZERV'leri belirleyecektir. Bu rezerv belirlemesi Bilanço tekniği açısından kısaca şöyledir.
2009 yılı başı rezerv'i + 2009 yılı bilanço karı = 2010 yılı başı REZERV'i.
Şu sorunun cevabı çok iyi verilmelidir. Bu doğru bir rezerv hesaplama sistemi midir ?
Bilanço kısaca, bir önceki ocak ayı başındaki varlıklarla 31 aralık tarihindeki (gerçek piyasa
değerleri değil) varlıkların nominal değerleri arasındaki farkın belirlenmesidir. Kar varsa bir önceki ocak ayı başı varlıklarıyla toplanır, zarar varsa ocak ayı başı varlıklarından çıkarılır, bulunan rakam içinde bulunulan yeni ocak ayı başı varlıklarıdır. Bu varlık, üyelerin sahip oldukları pay oranına göre aritmetik işlem yapılarak her üyenin REZERVİ belirlenir. Bilanço tekniği açısından bu doğrudur ve OYAK yönetimi de böyle yapıyor. O yıl içinde hiç bir üye OYAK üyeliğinden ayrılmadığı takdirde üyelerin pay oranı değişmeyeceğinden, bu bilanço sistemiyle hiç bir üyenin zararı olmaz.
Fakat o yıl içinde sayıları ne olursa olsun OYAK üyeliğinden ayrılacak üye olursa bu hesaplama yöntemiyle kurum üyeliği devam eden üyelerin lehine ayrılan üyelerin de aleyhine olmak üzere bir durum meydana gelir.
OYAK tüm kazancı ve kaybıyla üyelerine ait olduğundan mağduriyet doğmaması için üyelikten ayrılanların REZERV'leri bilançodan ayrı bir şekilde, nakit para dışındaki taşınır ve taşınmaz varlıkların gerçek değerleri üzerinden hesaplanmalıdır.
KONU ÇOK ÖNEMLİ VE ACİL OLDUĞUNDAN TEMAD GENEL BAŞKANLIĞIMIZ GEREKLİ GİRİŞİMLERDE BULUNARAK HEM EMEKLİYE AYRILACAKLARA HEM DE EMEKLİ MAAŞI SİSTEMİNDEN AYRILACAK ÜYELERE BİLGİ VERMELİ VE HEM DE GEREKİYORSA HUKUKİ GİRİŞİMDE BULUNMALIDIR.
BU HUSUSUN HUKUKİ YÖNDEN DE DOĞRU OLDUĞU KABUL EDİLMESİYLE DAHA ÖNCE EMEKLİ OLUP REZERV'LERİNİ ALARAK EMEKLİ MAAŞ SİSTEMİNE GİRMEYEN EMEKLİ ASSUBAYLARIN DA HİÇ BİR PARA YATIRMAYA GEREK KALMADAN SİSTEME GİRMELERİ SAĞLANACAKTIR.
İRTİBAT ADRESİ:
0505 6576412
trnisml@hotmail.com
TEMAD GENEL BAŞKANLIĞIMIZA
OYAKTAKİ REZERVLER NASIL HESAPLANIYOR ?
OYAK bir devlet kurumu değildir, holding ve şirket de olmamasına rağmen Türkiye ve dünya piyasasında bir holding ve şirket gibi ticari faaliyet gösteren, kazancıyla ve zararıyla tamamen aidat ödeyen üyelerine ait olan bir yardımlaşma kurumudur. Tamam buna hiç bir üyenin itirazı yoktur.
Önümüzdeki günlerde OYAK genel Kurulu toplanarak REZERV'leri belirleyecektir. Bu rezerv belirlemesi Bilanço tekniği açısından kısaca şöyledir.
2009 yılı başı rezerv'i + 2009 yılı bilanço karı = 2010 yılı başı REZERV'i.
Şu sorunun cevabı çok iyi verilmelidir. Bu doğru bir rezerv hesaplama sistemi midir ?
Bilanço kısaca, bir önceki ocak ayı başındaki varlıklarla 31 aralık tarihindeki (gerçek piyasa
değerleri değil) varlıkların nominal değerleri arasındaki farkın belirlenmesidir. Kar varsa bir önceki ocak ayı başı varlıklarıyla toplanır, zarar varsa ocak ayı başı varlıklarından çıkarılır, bulunan rakam içinde bulunulan yeni ocak ayı başı varlıklarıdır. Bu varlık, üyelerin sahip oldukları pay oranına göre aritmetik işlem yapılarak her üyenin REZERVİ belirlenir. Bilanço tekniği açısından bu doğrudur ve OYAK yönetimi de böyle yapıyor. O yıl içinde hiç bir üye OYAK üyeliğinden ayrılmadığı takdirde üyelerin pay oranı değişmeyeceğinden, bu bilanço sistemiyle hiç bir üyenin zararı olmaz.
Fakat o yıl içinde sayıları ne olursa olsun OYAK üyeliğinden ayrılacak üye olursa bu hesaplama yöntemiyle kurum üyeliği devam eden üyelerin lehine ayrılan üyelerin de aleyhine olmak üzere bir durum meydana gelir.
OYAK tüm kazancı ve kaybıyla üyelerine ait olduğundan mağduriyet doğmaması için üyelikten ayrılanların REZERV'leri bilançodan ayrı bir şekilde, nakit para dışındaki taşınır ve taşınmaz varlıkların gerçek değerleri üzerinden hesaplanmalıdır.
KONU ÇOK ÖNEMLİ VE ACİL OLDUĞUNDAN TEMAD GENEL BAŞKANLIĞIMIZ GEREKLİ GİRİŞİMLERDE BULUNARAK HEM EMEKLİYE AYRILACAKLARA HEM DE EMEKLİ MAAŞI SİSTEMİNDEN AYRILACAK ÜYELERE BİLGİ VERMELİ VE HEM DE GEREKİYORSA HUKUKİ GİRİŞİMDE BULUNMALIDIR.
BU HUSUSUN HUKUKİ YÖNDEN DE DOĞRU OLDUĞU KABUL EDİLMESİYLE DAHA ÖNCE EMEKLİ OLUP REZERV'LERİNİ ALARAK EMEKLİ MAAŞ SİSTEMİNE GİRMEYEN EMEKLİ ASSUBAYLARIN DA HİÇ BİR PARA YATIRMAYA GEREK KALMADAN SİSTEME GİRMELERİ SAĞLANACAKTIR.
İRTİBAT ADRESİ:
0505 6576412
trnisml@hotmail.com
Nevzat Düzdemir
07 Nisan 2010 12:34
Selam ve sevgiler. Sitede herkes haklarımızı alamıyor diye TEMAD'dan şikayetçi. Benim naçizane teklifim, site yönetimince organize edilerek büyük katılımlı Ankara'da ses getirecek bir yürüyüş planlamasının uygun olacağı düşüncesindeyim. Saygılarımla.
Kubilay AKBULUT
07 Nisan 2010 11:37
ERDEMİR gibi bir yıl önceye kadar kar marjı çok yüksek ve Türk ekonomisinin can damarlarından bir olan demir-çelik sektöründe söz sahibi olan bir kuruluşun nasıl bu hale geldiğini çok engin deneyimleri ve yetenekleri olan OYAK yönetimi bu konuda inandırıcı bir açıklama yapmak zorundadır.Basındaki ERDEMİR'le ilgili yazılanlar ayyuka çıkmıştır.Bu durumu sadece kriz ve durgunlukla açıklamaları üyeleri ve kamuoyunu tatmin etmeyecektir.ERDEMİR yönetiminden kaynaklanan bir dizi söylenti basın aracılığıyla kamuoyunun gündemindedir.Kamuoyunu ve üyeleri tatmin edecek açıklama bekliyoruz.. 

İbrahim Güngörmez
07 Nisan 2010 09:35
ERDEMİR'DE NELER OLUYOR?
Sanırım 17 Nisan 2010 da yapılacak genel kurul konuyu görüşüp,biz üyelerine bir açıklama yapacaktır!
http://www.medya365.com/haber-43361-erdemir- e-bir-dava-daha.html
Sanırım 17 Nisan 2010 da yapılacak genel kurul konuyu görüşüp,biz üyelerine bir açıklama yapacaktır!

http://www.medya365.com/haber-43361-erdemir- e-bir-dava-daha.html
savaş
06 Nisan 2010 22:12
Değerli Meslektaşlarım,
Herkes tek yasal temsilcimiz TEMAD diyor;doğrudur. Site yönetimi bile duyarlı davranıp arkadaşlarımızı sürekli üye olma konusunda teşvik etmektedir.Bunların hepsi olması gereken doğru davranışlardır.Peki hiç mi yanlış davranış yok? Elbette var.Her birimiz yıllarca çalışıp onuruyla emekli olmadık mı? Demek ki bizler onurlu,şerefli ve gururlu doğru insanlarız. Şimdi soruyorum; şerefi, haysiyetiyle emekli olmuş ve hak arama derdine düşen bu topluma hizmet etmesi gereken "TEMAD Yönetimi" üyelerini niçin ihraç eder?..
Saygılarımla.
Herkes tek yasal temsilcimiz TEMAD diyor;doğrudur. Site yönetimi bile duyarlı davranıp arkadaşlarımızı sürekli üye olma konusunda teşvik etmektedir.Bunların hepsi olması gereken doğru davranışlardır.Peki hiç mi yanlış davranış yok? Elbette var.Her birimiz yıllarca çalışıp onuruyla emekli olmadık mı? Demek ki bizler onurlu,şerefli ve gururlu doğru insanlarız. Şimdi soruyorum; şerefi, haysiyetiyle emekli olmuş ve hak arama derdine düşen bu topluma hizmet etmesi gereken "TEMAD Yönetimi" üyelerini niçin ihraç eder?..
Saygılarımla.
MEHMET ALİ KILINÇ
06 Nisan 2010 21:40
EY TEMAD,ÜYELERİNİZİ İHRAÇTAN BAŞKA BU KONUDA NE ÖNERİYORSUNUZ?
BU UTANGAÇLIK NİYE?
Bir köyde taşlar bağlanıp köpekler serbest bırakılmışsa, bir süre sonra köy içinde güven içinde dolaşabilmek için, ya insanlar köpekleşmeye veya o köyde köpek taklidi yapan insan sayısı hızla artmaya başlar...
Sanki dağdaki eli silahlı bölücü eşkiya, bu ülkenin yasal silahlı gücü olan mehmetçiğe kahpece mayın tuzakları kuran, karakollara baskın düzenleyenler değil, köyünde mezrasında masum masum dolaşan, dağlara kırlara keklik avına çıkan hafta sonu pikniğe çıkmış kişiler. TBMM'de bulunan bölücülerin uzantıları ve temsilcileri, eli silahlı bölücü katillere yapılacak operasyonları engellemek, protesto etmek için mehmetçiğin tankları önüne yatacaklarmış.
Ey TEMAD, bu durumda bile, görevleri TSK ile PKK arasında arabulucu tarafsız organizasyonmuş gibi davranan, sessiz kalmayı tercih edenlere bizim gasp edilen haklarımızı haykırmak için bir planınız var mı?
Bize reva görülenleri anlatmak bu kadar mı zor?
Mehmetçiğin tanklarının önüne yatmayı planlayan eşkiya temsilcilerine göre savunduğumuz konularda daha haksız durumdayız da sesimizi çıkarmaya utanıyor çekiniyor muyuz?..
BU UTANGAÇLIK NİYE?
Bir köyde taşlar bağlanıp köpekler serbest bırakılmışsa, bir süre sonra köy içinde güven içinde dolaşabilmek için, ya insanlar köpekleşmeye veya o köyde köpek taklidi yapan insan sayısı hızla artmaya başlar...
Sanki dağdaki eli silahlı bölücü eşkiya, bu ülkenin yasal silahlı gücü olan mehmetçiğe kahpece mayın tuzakları kuran, karakollara baskın düzenleyenler değil, köyünde mezrasında masum masum dolaşan, dağlara kırlara keklik avına çıkan hafta sonu pikniğe çıkmış kişiler. TBMM'de bulunan bölücülerin uzantıları ve temsilcileri, eli silahlı bölücü katillere yapılacak operasyonları engellemek, protesto etmek için mehmetçiğin tankları önüne yatacaklarmış.
Ey TEMAD, bu durumda bile, görevleri TSK ile PKK arasında arabulucu tarafsız organizasyonmuş gibi davranan, sessiz kalmayı tercih edenlere bizim gasp edilen haklarımızı haykırmak için bir planınız var mı?
Bize reva görülenleri anlatmak bu kadar mı zor?
Mehmetçiğin tanklarının önüne yatmayı planlayan eşkiya temsilcilerine göre savunduğumuz konularda daha haksız durumdayız da sesimizi çıkarmaya utanıyor çekiniyor muyuz?..
İbrahim Çakır
06 Nisan 2010 20:48
Sayın Orhan ORHUN çok güzel konulara değinmiş.TEMAD yönetimini acziyet ve başarısızlığı nedeniyle istifaya davet etmiş.
Sayın ORHUN; istifa malumunuz, görevini layıkı ile yapamayan onurlu insanların davranış biçimidir.TEMAD yönetimindeki şahıslar ise bu kadar tepki ve davete rağmen her şeyi görmezlikten gelmekte ve çağrılara kulaklarını tıkamaktadırlar.Onlar için önemli olan Assubay zümresinin onuru, sorunları değil kendi şahsi egolarıdır. Bulundukları makamı kendilerine değişik mertebelerde çevre edinmek amacıyla bir basamak olarak görüyorlar herhalde. Amaçları Assubay sorunları olsaydı bunca sese kulak verir,omuz omuza, haklarımızın alınması için her makam ve merci ile mücadele ederlerdi. Bizler onların vurdumduymazlığına karşı tepkiden, yol göstermekten bıktık, onlar ise inadına vurdumduymazlığa devam ettiler.Biz asıl mücadele edeceğimiz yerleri unuttuk, temsilcilerimizin vurdumduymazlığı ile mücadele eder olduk.Yazıklar olsun hala bir yerlerin boyunduruğundan kurtulamayanlara.
Sayın ORHUN; istifa malumunuz, görevini layıkı ile yapamayan onurlu insanların davranış biçimidir.TEMAD yönetimindeki şahıslar ise bu kadar tepki ve davete rağmen her şeyi görmezlikten gelmekte ve çağrılara kulaklarını tıkamaktadırlar.Onlar için önemli olan Assubay zümresinin onuru, sorunları değil kendi şahsi egolarıdır. Bulundukları makamı kendilerine değişik mertebelerde çevre edinmek amacıyla bir basamak olarak görüyorlar herhalde. Amaçları Assubay sorunları olsaydı bunca sese kulak verir,omuz omuza, haklarımızın alınması için her makam ve merci ile mücadele ederlerdi. Bizler onların vurdumduymazlığına karşı tepkiden, yol göstermekten bıktık, onlar ise inadına vurdumduymazlığa devam ettiler.Biz asıl mücadele edeceğimiz yerleri unuttuk, temsilcilerimizin vurdumduymazlığı ile mücadele eder olduk.Yazıklar olsun hala bir yerlerin boyunduruğundan kurtulamayanlara.
veysel çetiner
06 Nisan 2010 20:27
"Kuvvet ordudur! Düşmanlar milletimizi bağımsızlıktan mahrum etmek için evvela onu ordudan mahrum etmek çarelerine giriştiler, kumandanlarımıza ve subaylarımıza tecavüz etmeye başladılar. Ordumuzu tamamen lağvederek, milleti bağımsızlığını muhafaza için muhtaç olduğu dayanak noktasından mahrum etmeye teşebbüs ettiler. Herhalde ordu, düşmanlarımızın birinci taarruz hedefi oldu. Orduyu imha etmek için mutlaka subayları mahvetmek ve aşağılamak lazımdır. Bundan sonra milleti koyun sürüsü gibi boğazlamakta engeller ve müşkülat kalmaz."
Mustafa Kemal Atatürk'ün Afyonkarahisar Kolordu Dairesinde subaylara yaptığı konuşmadan bir bölüm
Mustafa Kemal Atatürk'ün Afyonkarahisar Kolordu Dairesinde subaylara yaptığı konuşmadan bir bölüm
Orhan ORHUN
06 Nisan 2010 18:48
ÇARE : BU YÖNETİMİN İSTİFASIDIR :
Sayın SAVCI bu güne kadar TEMAD'a yönelik tüm yazılarında yalın şekilde gerçekleri dile getirmiştir. Kullanılan üslup ve gerçeklerin dile getirilişi TEMAD başkan ve yönetimini rahatsız etmiş, adeta korkutmuştur. Sayın SAVCI : TEMAD başkan ve yönetiminin gözünde potansiyel engel olarak görülmüştür.
TEMAD başkan ve yönetimi yedi yıldan beri; elle tutulur, gözle görülür bir kazanımda bulunmamış, tabiri caizse herhangi bir kazanıma yönelik parmaklarını bile oynatmamıştır.
TEMAD yönetiminin tüm duyarsızlık ve kayıtsızlıkları sebebiyle tüm emekli Assubaylar rahatsızdır. TEMAD başkan ve yönetimi Assubay sınıfını kucaklayamamış, sessiz çoğunluğun nefretini kazanmıştır. Bu sessiz çoğunluk verdikleri hizmet ve önderlikleri nedeniyle TEMAD yerine, Sayın Ersen GÜRPINAR ve Sayın Hüseyin SAVCI'yı bağrına basmış, onların sınıfsal önderliklerini kabul etmiştir. Assubayların tercihlerini Emekliassubaylar.org sitesi yönünde kullanmaları, TEMAD sitesinden uzaklaşmaları, gerçekleri dile getiren güncel yazılar, gösterilen sınıfsal tepki, TEMAD yönetimini çileden çıkartmıştır.
TEMAD yönetimi; kendisini sorgulama erdemini göstermek yerine, Sayın Ersen GÜRPINAR ve Hüseyin SAVCI'yı önünde engel olarak görmüştür. TEMAD; Sayın Hüseyin SAVCI'yı üyelikten çıkartarak aslında güçsüzlük ve çaresizliğini dile getirmiştir.
Şeytanın avukatlığını yapacak olursak bu ihraç bir başlangıçtır aslında. Güçleri yeterse sıra Sayın Ersen GÜRPINAR'a gelecektir.
Amaçları ; kişileri ihraç ederek sınıfsal baskı ile suskunluk yaratmak ve toplumu pasifize etmektir.
Sayın Hüseyin SAVCI'ya yapılan haksızlık ve zulüm aslında Assubay sınıfına yapılmıştır.Bundan sonra bizlere düşen görev, haksızlık yapanlara karşı sınıfsal sesimizi yükseltmek olmalıdır.
Assubaylara hiçbir kazanım sağlamayan mevcut TEMAD başkan ve yönetimiyle birlikte mağduriyet ve sıkıntılarımız da devam etmektedir. Sıkıntı ve haksızlıklara son vermenin yolu TEMAD başkan ve yönetimine bireysel ve sınıfsal tepkimizi göstermekten geçmektedir.
Aksi halde yarın; sınıfsal onurumuz da ayaklar altına alınacaktır.
Sayın SAVCI bu güne kadar TEMAD'a yönelik tüm yazılarında yalın şekilde gerçekleri dile getirmiştir. Kullanılan üslup ve gerçeklerin dile getirilişi TEMAD başkan ve yönetimini rahatsız etmiş, adeta korkutmuştur. Sayın SAVCI : TEMAD başkan ve yönetiminin gözünde potansiyel engel olarak görülmüştür.
TEMAD başkan ve yönetimi yedi yıldan beri; elle tutulur, gözle görülür bir kazanımda bulunmamış, tabiri caizse herhangi bir kazanıma yönelik parmaklarını bile oynatmamıştır.
TEMAD yönetiminin tüm duyarsızlık ve kayıtsızlıkları sebebiyle tüm emekli Assubaylar rahatsızdır. TEMAD başkan ve yönetimi Assubay sınıfını kucaklayamamış, sessiz çoğunluğun nefretini kazanmıştır. Bu sessiz çoğunluk verdikleri hizmet ve önderlikleri nedeniyle TEMAD yerine, Sayın Ersen GÜRPINAR ve Sayın Hüseyin SAVCI'yı bağrına basmış, onların sınıfsal önderliklerini kabul etmiştir. Assubayların tercihlerini Emekliassubaylar.org sitesi yönünde kullanmaları, TEMAD sitesinden uzaklaşmaları, gerçekleri dile getiren güncel yazılar, gösterilen sınıfsal tepki, TEMAD yönetimini çileden çıkartmıştır.
TEMAD yönetimi; kendisini sorgulama erdemini göstermek yerine, Sayın Ersen GÜRPINAR ve Hüseyin SAVCI'yı önünde engel olarak görmüştür. TEMAD; Sayın Hüseyin SAVCI'yı üyelikten çıkartarak aslında güçsüzlük ve çaresizliğini dile getirmiştir.
Şeytanın avukatlığını yapacak olursak bu ihraç bir başlangıçtır aslında. Güçleri yeterse sıra Sayın Ersen GÜRPINAR'a gelecektir.
Amaçları ; kişileri ihraç ederek sınıfsal baskı ile suskunluk yaratmak ve toplumu pasifize etmektir.
Sayın Hüseyin SAVCI'ya yapılan haksızlık ve zulüm aslında Assubay sınıfına yapılmıştır.Bundan sonra bizlere düşen görev, haksızlık yapanlara karşı sınıfsal sesimizi yükseltmek olmalıdır.
Assubaylara hiçbir kazanım sağlamayan mevcut TEMAD başkan ve yönetimiyle birlikte mağduriyet ve sıkıntılarımız da devam etmektedir. Sıkıntı ve haksızlıklara son vermenin yolu TEMAD başkan ve yönetimine bireysel ve sınıfsal tepkimizi göstermekten geçmektedir.
Aksi halde yarın; sınıfsal onurumuz da ayaklar altına alınacaktır.
DALKILIÇ
06 Nisan 2010 13:46
Bir işe başlayınca hergeçen gün emeğinizin karşılığını almanın sevincini yaşarsınız,bu mücadelede Temad yüzünden hergeçen gün hevesimiz umudumuz kaybolmaktadır. Sn.Şerafettin Turgayın belirttiği gibi kendi başkanını devirmek için bizans oyunlarına başvuran yönetimin başı eleştirimize tahammül edemiyor son örnek sayın Ersen Gürpınar'ın genelkurmay eleştirisini yayından kaldırdılar arkadaşlarımız mitingten eylemden vazgeçip siyah çelenkten bahsediyor maliyeti olmayan yüz kişi ile gerçekleşecek siyah çelenk eylemini yapılamazmı elbette yapılır ama buna yürek lazım başüstüne zihniyeti bunu yaparsa her yazımda özür diler bundan sonra birtek eleştiri yazmam, bu yönetim sadece sesi çıkanları ihraç eder, bu davaya gönül verenlere minnet duyacağına muhalif ilan eder,hiçbir kazanım sağlamadığı halde assubayın temsilcisiyim diye dolaşır.yazık çok yazık buna ayrı kutuplar eklenince korkarım bu mücadele bitecektir.Umutlarınızın bitmemesi dileklerimle
Sn.Dalkılıç,
TEMAD bizim yasal temsilcimiz tüzel kişiliğine saygımız var,bu mücadele TEMAD'ın görevi olmasına rağmen yapamıyorsa yöneticilerin başarısızlığı bizi umutsuzluğa süreklemesin TEMAD olmadan da sesimizi haklılığımızı duyuruyoruz onların aymazlığı sadece yolumuzu uzatır ama bu mücadele başarıya ulaşmadan bitmez bitmiyecektir. Saygılarımla
Mithat TÜRETKEN
06 Nisan 2010 13:14
Hukuka İnancımız,
Yıllardır özlük haklarımızın verilmesi için müracaat ettiğimiz, kapılarından kovulduğumuz parti, kurum, kişi ve kuruluşlarca dışlanmaktan bir hal olduk. Yıldık, usandık, bıktık ama asla ve asla hukuk dışı hiçbir olaya karışmadık, hep yasalara saygılı olduk, olacağız da.
TEMAD'a sesleniyorum:
1- Assubay Meslek Yüksek Okulundan önce mezun olanların 9/1 den intibakları yapılarak MYO mezunlarının 9/2 lisans mezunlarının 8 nci dereceden intibaklarının yapılmasının en uygun yöntem olduğunu düşünüyorum böylece hem adalet sağlanacak hemde yüksek okul bitiren arkadaşlarımız emeklerinin karşılığını alacaktır .
2- Yüksek okul bitiren her Assubayın, diğer kurum ve kuruluşlardan emekli olan yüksek okul mezunlarına tanınan 1/4 yükselmeleri sağlanmalıdır.
3- Oyak.ın tüm kuruluşlarında hakkımız vardır çünki bizim aidatlarımızla kurulan OYAK gelirlerinin tamamını bize vermemiş yatırım yapmıştır bu nedenle tüm üyelere hisse senedi verilerek kar payları geçmişe dönük faizi ile birlikte ödenmelidir
4- Gerek görevde olan, gerekse emekli olan Assubayların tüm sosyal tesislerden, mevcutları oranında paylaşımı için dava açmalıdır.
5- Derneğimizin avukatlarının tüm maddi ve manevi destek sözümüze rağmen bugüne kadar hiçbir konuda haklarımızın kazanımı için uğraştıklarını görmedik AİHM görülmekte olan OYAK davasının düşmesine neden olabilecek isim bildirme konusunda yönetimi uyarmaları gerekiyordu. Bir arkadaşımızın gayretleri ile yürütülmeye çalışılan hukuk mücadeleleri ve diğer konularda hak taleplerimize hukukçular destek vermeli Temad hukuk komisyonu konu mankeni ve ihraç müessesi olmaktan kurtulmalı adına yakışır işlev yapmalıdır.
6- Açlık sınırının altında maaş alan meslektaşlarımıza ulaşıp, yüksek okulda okumaya çalışan evlatlarına destek olmak için fon oluşturmalı gerekirse bu konuda yardım kampanyası açmalıdır.
Değerli Arkadaşlarım,
Sosyal yaşamını insanca devam ettiremeyen ,çocuğunu okutamayan, bayramı 15-20 yıllık elbise ile geçirmemize neden olan zihniyete tepkisiz kalırsak, bu ezikliği yaşayan bizlerin ve okutulamayan o çocuklarımızın iki eli kimin yakasında olur?
Arkadaşlarımın değindiği gibi "HAK VERİLMEZ ALINIR" Aynen katılıyorum
Yarın okutamadığımız o çocuklarımız," NEDEN ÖNCE KENDİ HAKKINI, SONRA BENİM HAKKIMI ARAMADIN "
Derlerse ne cevap vereceğiz veya o çocukları bu konuma getirenler ne cevap verecekler? TEMAD'ı görevini yapmaya arkadaşlarımı tek yumruk olarak mücadeleye davet ediyorum bölünmüşlük hissini veren yapılanmalardan lütfen vazgeçelim
Bu ülke için ölmeye yemin eden Atatürk ilke ve inkilaplarına bağlık hukukun üstünlüğüne inanlarız. Uğrunda ölmeyi göze aldığımız TSK nın bu haksızlıklara son vermesini diliyoruz. TSK içinde önyargılıların hala zihniyetini devam ettirmek istediklerini bildiğimiz için bize haklarımız altın tepside sunulmayacaktır.
TEMAD'I GÖREVE DAVET EDİYORUM
Bizlerin durumunu, imtiyaz talep etmediğimizi adalet ve eşitlik istediğimizi TEMAD daha yüksek sesle muhataplarımıza ve kamuoyuna duyurarak önerilerimizi eleştirilerimizi dikkate alarak görevini yapmalıdır.
Kimseyi o göreve zorla getirmediler zorla tutmuyorlar görevini yapamayan onuru ile çekilmelidir.
Ben görevimi yaptım diyorsanız bugüne kadar hangi konuyu hallettiniz assubaylar için hangi kazanımı sağladınız onu anlatın bizde eleştiriden vazgeçip alkışlıyalım .Saygılarımla
Yıllardır özlük haklarımızın verilmesi için müracaat ettiğimiz, kapılarından kovulduğumuz parti, kurum, kişi ve kuruluşlarca dışlanmaktan bir hal olduk. Yıldık, usandık, bıktık ama asla ve asla hukuk dışı hiçbir olaya karışmadık, hep yasalara saygılı olduk, olacağız da.
TEMAD'a sesleniyorum:
1- Assubay Meslek Yüksek Okulundan önce mezun olanların 9/1 den intibakları yapılarak MYO mezunlarının 9/2 lisans mezunlarının 8 nci dereceden intibaklarının yapılmasının en uygun yöntem olduğunu düşünüyorum böylece hem adalet sağlanacak hemde yüksek okul bitiren arkadaşlarımız emeklerinin karşılığını alacaktır .
2- Yüksek okul bitiren her Assubayın, diğer kurum ve kuruluşlardan emekli olan yüksek okul mezunlarına tanınan 1/4 yükselmeleri sağlanmalıdır.
3- Oyak.ın tüm kuruluşlarında hakkımız vardır çünki bizim aidatlarımızla kurulan OYAK gelirlerinin tamamını bize vermemiş yatırım yapmıştır bu nedenle tüm üyelere hisse senedi verilerek kar payları geçmişe dönük faizi ile birlikte ödenmelidir
4- Gerek görevde olan, gerekse emekli olan Assubayların tüm sosyal tesislerden, mevcutları oranında paylaşımı için dava açmalıdır.
5- Derneğimizin avukatlarının tüm maddi ve manevi destek sözümüze rağmen bugüne kadar hiçbir konuda haklarımızın kazanımı için uğraştıklarını görmedik AİHM görülmekte olan OYAK davasının düşmesine neden olabilecek isim bildirme konusunda yönetimi uyarmaları gerekiyordu. Bir arkadaşımızın gayretleri ile yürütülmeye çalışılan hukuk mücadeleleri ve diğer konularda hak taleplerimize hukukçular destek vermeli Temad hukuk komisyonu konu mankeni ve ihraç müessesi olmaktan kurtulmalı adına yakışır işlev yapmalıdır.
6- Açlık sınırının altında maaş alan meslektaşlarımıza ulaşıp, yüksek okulda okumaya çalışan evlatlarına destek olmak için fon oluşturmalı gerekirse bu konuda yardım kampanyası açmalıdır.
Değerli Arkadaşlarım,
Sosyal yaşamını insanca devam ettiremeyen ,çocuğunu okutamayan, bayramı 15-20 yıllık elbise ile geçirmemize neden olan zihniyete tepkisiz kalırsak, bu ezikliği yaşayan bizlerin ve okutulamayan o çocuklarımızın iki eli kimin yakasında olur?
Arkadaşlarımın değindiği gibi "HAK VERİLMEZ ALINIR" Aynen katılıyorum
Yarın okutamadığımız o çocuklarımız," NEDEN ÖNCE KENDİ HAKKINI, SONRA BENİM HAKKIMI ARAMADIN "
Derlerse ne cevap vereceğiz veya o çocukları bu konuma getirenler ne cevap verecekler? TEMAD'ı görevini yapmaya arkadaşlarımı tek yumruk olarak mücadeleye davet ediyorum bölünmüşlük hissini veren yapılanmalardan lütfen vazgeçelim
Bu ülke için ölmeye yemin eden Atatürk ilke ve inkilaplarına bağlık hukukun üstünlüğüne inanlarız. Uğrunda ölmeyi göze aldığımız TSK nın bu haksızlıklara son vermesini diliyoruz. TSK içinde önyargılıların hala zihniyetini devam ettirmek istediklerini bildiğimiz için bize haklarımız altın tepside sunulmayacaktır.
TEMAD'I GÖREVE DAVET EDİYORUM
Bizlerin durumunu, imtiyaz talep etmediğimizi adalet ve eşitlik istediğimizi TEMAD daha yüksek sesle muhataplarımıza ve kamuoyuna duyurarak önerilerimizi eleştirilerimizi dikkate alarak görevini yapmalıdır.
Kimseyi o göreve zorla getirmediler zorla tutmuyorlar görevini yapamayan onuru ile çekilmelidir.
Ben görevimi yaptım diyorsanız bugüne kadar hangi konuyu hallettiniz assubaylar için hangi kazanımı sağladınız onu anlatın bizde eleştiriden vazgeçip alkışlıyalım .Saygılarımla
Kubilay AKBULUT
06 Nisan 2010 11:52
DERNEKÇİLİK ve DEĞNEKÇİLİK
Bir arada bulunma amacı asasen bir ülkenin kazanımlarından ve nimetlerinden pay almaya çalışma mücadelesi olan biri yasal diğeri yasal olmayan bu iki yapı işlevleri ve bireylerine koruyucu yaklaşımlarıyla varlığını düzenli olarak sürdürmeye çalışır.
Yasaların derneklere çizdiği ılımlı ve uslu olma,sadece kültürel ve anıları yaşatma rolü ;üyelerinin menfaatlerini ve hukukunu korumayı misyon edinmiş bilinçli kişilerden kurulu birçok derneğe artık dar gelmektedir.Dernekler üyelerinin mutluluğuna ,sosyal standartının gelişmesine yönelik çalışmalar yapmakta,gerekli her türlü hukuki yollara başvurmaktadırlar.Üyeler de kendileri için bir şeyler yaptığına yürekten inandıkları derneklerine maddi ve manevi her türlü desteği vermektedirler.Değnekçileri hepiniz bilirsiniz,genellikle büyük şehirlerin bir çok caddesini tüm yasalara rağmen işgal etmiş ve yasadışı kazançla geçimini sağlayan gruplar ve oluşumlardır.Onlardan biriyle bir tartışma veya kavga ettiğinizde haksız olmalarına rağmen yandaşlarının nasıl pıtrak gibi bir yerlerden hemen yardıma koştuklarına tanık olmuşsunuzdur.Üyelerinin,menfaat ortaklığı içinde olan elemanlarının hakkını ve hukukunu,çıkarlarını değnekçiler kadar koruyamayan, bir DERNEK olabilir mi?Acaba bir türlü açığa çıkmayan,çıkarılmayan sanal silahşörleriyle böyle bir dernek SANAL'mıdır yoksa GERÇEK'midir?Saygılarımla...
Kubilay AKBULUT
(E)Asb.
Bir arada bulunma amacı asasen bir ülkenin kazanımlarından ve nimetlerinden pay almaya çalışma mücadelesi olan biri yasal diğeri yasal olmayan bu iki yapı işlevleri ve bireylerine koruyucu yaklaşımlarıyla varlığını düzenli olarak sürdürmeye çalışır.
Yasaların derneklere çizdiği ılımlı ve uslu olma,sadece kültürel ve anıları yaşatma rolü ;üyelerinin menfaatlerini ve hukukunu korumayı misyon edinmiş bilinçli kişilerden kurulu birçok derneğe artık dar gelmektedir.Dernekler üyelerinin mutluluğuna ,sosyal standartının gelişmesine yönelik çalışmalar yapmakta,gerekli her türlü hukuki yollara başvurmaktadırlar.Üyeler de kendileri için bir şeyler yaptığına yürekten inandıkları derneklerine maddi ve manevi her türlü desteği vermektedirler.Değnekçileri hepiniz bilirsiniz,genellikle büyük şehirlerin bir çok caddesini tüm yasalara rağmen işgal etmiş ve yasadışı kazançla geçimini sağlayan gruplar ve oluşumlardır.Onlardan biriyle bir tartışma veya kavga ettiğinizde haksız olmalarına rağmen yandaşlarının nasıl pıtrak gibi bir yerlerden hemen yardıma koştuklarına tanık olmuşsunuzdur.Üyelerinin,menfaat ortaklığı içinde olan elemanlarının hakkını ve hukukunu,çıkarlarını değnekçiler kadar koruyamayan, bir DERNEK olabilir mi?Acaba bir türlü açığa çıkmayan,çıkarılmayan sanal silahşörleriyle böyle bir dernek SANAL'mıdır yoksa GERÇEK'midir?Saygılarımla...
Kubilay AKBULUT
(E)Asb.
Hıdır Türkmen
06 Nisan 2010 01:57
Yapılan daha ziyade yapılmayan icraatlar Temad yönetimine güvenimizi kaybettirdi bu sitenin yaptıkları ortadayken bu siteyi sözüm ona yok sayanlar sayın Ersen Gürpınarın cesurca ve haklı bir eleştirisini sebebini tahmin ettiğimiz nedenle iki gün sonra yayından kaldırsa bu zihniyet bizim derdimize deva olamaz tez elden bu yönetimden ve bu emredersin zihniyetinden kurtulalım bana göre tek çare budur, birçok bilgili kararlı şube başkanımız var ama elleri kolları bağlanmış onlarda sesini yükseltsin önce bu sitede birleşelim sonra ideal yönetimi oluşturalım. Saygılar
AYHAN ÖZENÇ
06 Nisan 2010 00:42
Site Yönetimine,
Sizlerden çok önemli ricam olacak. 8 yıldır GASBEDİLEN HAKLARIMIZ için hiçbir şey yapamayan TEMAD'ın yerine, Sizlerin birşeyler yapmanız. Din Görevlileri, Emniyet Teşkilatı, Öğretmenler v.s. ile ilgili Kanunlar Mecliste. Özlük Hakları ile ilgili düzenlemeler yapılmakta. Ama biz Astsubay Toplumu olarak 8 yıldır hiç birşey yaptıramadık. Saygıdeğer Meslektaşlarımın yapılması gereken işlemler ile ilgili tavsiyelerine dikkatle yaklaşmanızı istiyorum.
Hiçbir güç birlikteliğimizi bozamaz. Daima DİK durmalıyız. Sürekli değiştirilen GÜNDEM nedeni ile Mevcut Yönetim ve Genelkurmay Başkanlığından birşeyler beklemek ne yazık ki HAYAL oldu.
HAK VERİLMEZ, ALINIR. Yani sizlerin mutlaka devreye girmeniz gerekiyor. Her zaman her yerde sizleri destekleyeceğimizden emin olmalısınız. Çizilecek Yol Haritası en kısa zamanda hazırlanmalı ve etkili bir hareket tarzı gösterilmelidir.
Bütün Meslektaşlarımızı bir ÇATI altında toplamanız ve bir EYLEM PLANI oluşturmanız dileği ile. SAYGILARIMLA...
Sizlerden çok önemli ricam olacak. 8 yıldır GASBEDİLEN HAKLARIMIZ için hiçbir şey yapamayan TEMAD'ın yerine, Sizlerin birşeyler yapmanız. Din Görevlileri, Emniyet Teşkilatı, Öğretmenler v.s. ile ilgili Kanunlar Mecliste. Özlük Hakları ile ilgili düzenlemeler yapılmakta. Ama biz Astsubay Toplumu olarak 8 yıldır hiç birşey yaptıramadık. Saygıdeğer Meslektaşlarımın yapılması gereken işlemler ile ilgili tavsiyelerine dikkatle yaklaşmanızı istiyorum.
Hiçbir güç birlikteliğimizi bozamaz. Daima DİK durmalıyız. Sürekli değiştirilen GÜNDEM nedeni ile Mevcut Yönetim ve Genelkurmay Başkanlığından birşeyler beklemek ne yazık ki HAYAL oldu.
HAK VERİLMEZ, ALINIR. Yani sizlerin mutlaka devreye girmeniz gerekiyor. Her zaman her yerde sizleri destekleyeceğimizden emin olmalısınız. Çizilecek Yol Haritası en kısa zamanda hazırlanmalı ve etkili bir hareket tarzı gösterilmelidir.
Bütün Meslektaşlarımızı bir ÇATI altında toplamanız ve bir EYLEM PLANI oluşturmanız dileği ile. SAYGILARIMLA...
Sn.Özenç
Başarmak için güçlü olmak güçlü olmak için de birlik olmak gerektiğine inanıyoruz!
Sitemizin misyonunu ilkeli bir şekilde devam ettiriyoruz.
TEMAD çatısı altında birleşmeyi özverili,kararlı,bilgili arkadaşlarımız sağlayacaklar, bu vesile ile bölünmüşlük hissine son vermek adına bazı arkadaşlarımıza sağduyu, tüm emeklilerimize de TEMAD üyeliğine davet çağrımızı yeniliyoruz.
TEMAD yönetiminin yeterli çalışma ve başarı sağlamaması üzerine sizlerin sesini bu sitenin basın ve halkla ilişkilerini düzenleyen E.ASSUBAYLAR GÜÇBİRLİĞİ PLATFORMU ile duyuruyoruz, basınla ve ilgililerle temaslarımız sürüyor.
Bu görevi TEMAD'ın koordine etmesini arzuluyoruz, bu insiyatifi alacak yönetimin varlığımını hissettiğimiz an sadece TEMAD'a destek olacağımızı bir kez daha belirtiriz!
Bizler taleplerimizi iletmeye devam ederken daha aktif bir politika izlememiz için arkadaşlarımızın birlik içinde desteği ve somut önerilerine ihtiyacımız var. Saygılarımla.
mehmet
05 Nisan 2010 22:40
TEMAD yönetiminin ne yapmaya çalıştıgını bilmiyoruz, bilen varsa söylesin biz de onları takip edelim. Lütfen daha etkili ve yerinde siyaset yaparak ancak ulaşmak istedigimiz haklarımıza kavuşabiliriz, bu işlemler Genelkurmay tarafında yapılamaz. Saygılarımla.
Mehmet AKPINAR
05 Nisan 2010 22:10
Sevgili ERHAN,öncelikle hoş geldin,anlattığın süreçleri hepimiz yaşadık ve artık bıkkınlık verdiğinden dolayı,yazmayı bıraktık, eğer dikkat etti isen Dumlupınar Faciasına bir satır bile ayırmayanlar Sigorta şirketi reklamına soyundular,eee ne de olsa herşey duygusal ,olsun ben artık bıktım yazmıyordum şimdi senin yazını görünce ben de sana destek vereyim dedim.
Sevgili kardeşim senin neler yazdığını bilmiyorum ama demek ki zülfiyare dokunmalar yaptın ki yüce deneticiler yazılarını uygun görmediler,ama zaten istenen de hep destek, sorgusuz destek,eleştiri ise haklı bile olsa asla ve kata olmamalı,sürekli değerli yöneticileri yüceltmeli ve onurlamalısın ,bir şey yapmamış,yapamamış olsalar bile sen onları sadece kutsa onlara yeter ,bir de sigorta falan yaptırırsan iyi olur ama genel müdürün aynı anda neden genel başkan olduğunu ya da neden 10 yıllığına genel müdür olduğunu falan sorgulamayacaksın, o zaman kara listeye alınırsın yazıların falan yayınlanmaz, ya bir süre tereyağlı yazılar yazacaksın biat ettiğini göstereceksin,o da olmaz ise takma bir isimle bol yağlı yazılar yaz bak nasıl da yayınlanır, bir de muhalif denenlere de çakmalar yaparsan yeme de yanında yat! Kısaca içinde bulunduğumuz durum budur,yani ülkenin durumundan çokta farklı değiliz, o nedenle düzelmesi zor mu dersen bence imkansızdır,ben artık hiç bir şeyi merak etmiyorum,gerçi hiç kimse bu sınıfa hak falan da vermez ama ola da verilirse (bu balığın kavağa çıkması gibidir aslında) nasılsa bana da verirler, bu belki de polyanna bir düşünce tarzı ama ne yapalım ki gerçek de bu,sağlıkla kalın.
Sevgili kardeşim senin neler yazdığını bilmiyorum ama demek ki zülfiyare dokunmalar yaptın ki yüce deneticiler yazılarını uygun görmediler,ama zaten istenen de hep destek, sorgusuz destek,eleştiri ise haklı bile olsa asla ve kata olmamalı,sürekli değerli yöneticileri yüceltmeli ve onurlamalısın ,bir şey yapmamış,yapamamış olsalar bile sen onları sadece kutsa onlara yeter ,bir de sigorta falan yaptırırsan iyi olur ama genel müdürün aynı anda neden genel başkan olduğunu ya da neden 10 yıllığına genel müdür olduğunu falan sorgulamayacaksın, o zaman kara listeye alınırsın yazıların falan yayınlanmaz, ya bir süre tereyağlı yazılar yazacaksın biat ettiğini göstereceksin,o da olmaz ise takma bir isimle bol yağlı yazılar yaz bak nasıl da yayınlanır, bir de muhalif denenlere de çakmalar yaparsan yeme de yanında yat! Kısaca içinde bulunduğumuz durum budur,yani ülkenin durumundan çokta farklı değiliz, o nedenle düzelmesi zor mu dersen bence imkansızdır,ben artık hiç bir şeyi merak etmiyorum,gerçi hiç kimse bu sınıfa hak falan da vermez ama ola da verilirse (bu balığın kavağa çıkması gibidir aslında) nasılsa bana da verirler, bu belki de polyanna bir düşünce tarzı ama ne yapalım ki gerçek de bu,sağlıkla kalın.
Kubilay AKBULUT
05 Nisan 2010 20:50
Değerli Meslekdaşlarım
TEMAD yönetiminin alttan gelen baskıları hafifletmeye yönelik hiçbir organize ve alt yapı çalışması olmadan aniden ilan ettiği eylem kararından yine hiç de mantıklı ve akılcı olmayan gerekçelerle vazgeçmesinin üzerinden neredeyse bir yıl geçti.Aldıkları eylem kararında ciddi olmadıklarını gösterdiler."Bakın biz eylem kararı aldık ama aynı tarihte siyasi bir partinin de yürüyüşü var, eylemimiz arada kaybolur,hem siyasi durum çok karışık şimdi bir eylem yaparsak üst bağlantılarımız bundan hiç memnun olmaz,ülkenin selameti için gasp edilen haklarımızı rafa kaldırdık"diye hiç de inandırıcı olmayan gayriciddi gerekçeler ileri sürdüler.Eylem ve harekete geçmek için ülkede herşeyin sakinleşmesini beklerseniz ahirete kadar beklersiniz sayın TEMAD yöneticileri,tabi bizde sizin sayenizde bekleriz.Daha sonra Assubay devrimleri diye yapılmayan hatta geriye götürülen haklarımız konusunda tekzip edici ve yalanlayıcı bir basın açıklamasını bile yapamadınız.Bu derin uykudan ne zaman uyanacaksınız aslında siz uyumuyorsunuz ve olan biten her şeyi dikkatle takip ediyorsunuz.Sadece çoğunluğun çıkarlarına ilgi göstermiyorsunuz.Şimdi havalar ısındı ve bir yılda sizi harekete geçirecek koşullar hala oluşmadı mı sayın TEMAD yöneticileri?Bizi bu aciz duruma düşüren ,haklarımızı engelleyen,artık bariz ayrımcılık yaptığı tescillenen başta kendi kurumumuz,MSB,Başbakanlık,İktidar partisinin önüne aynı gün ve anda birer siyah çelenk bırakmaya ne dersiniz?Ancak daha önce bir siyasi partinin önüne tesud'un güdümünde bıraktığınız siyah çelenk olayında yaşanılan rezaletin tekrarlanmaması koşuluyla...
Kubilay AKBULUT
(E)Asb.
TEMAD yönetiminin alttan gelen baskıları hafifletmeye yönelik hiçbir organize ve alt yapı çalışması olmadan aniden ilan ettiği eylem kararından yine hiç de mantıklı ve akılcı olmayan gerekçelerle vazgeçmesinin üzerinden neredeyse bir yıl geçti.Aldıkları eylem kararında ciddi olmadıklarını gösterdiler."Bakın biz eylem kararı aldık ama aynı tarihte siyasi bir partinin de yürüyüşü var, eylemimiz arada kaybolur,hem siyasi durum çok karışık şimdi bir eylem yaparsak üst bağlantılarımız bundan hiç memnun olmaz,ülkenin selameti için gasp edilen haklarımızı rafa kaldırdık"diye hiç de inandırıcı olmayan gayriciddi gerekçeler ileri sürdüler.Eylem ve harekete geçmek için ülkede herşeyin sakinleşmesini beklerseniz ahirete kadar beklersiniz sayın TEMAD yöneticileri,tabi bizde sizin sayenizde bekleriz.Daha sonra Assubay devrimleri diye yapılmayan hatta geriye götürülen haklarımız konusunda tekzip edici ve yalanlayıcı bir basın açıklamasını bile yapamadınız.Bu derin uykudan ne zaman uyanacaksınız aslında siz uyumuyorsunuz ve olan biten her şeyi dikkatle takip ediyorsunuz.Sadece çoğunluğun çıkarlarına ilgi göstermiyorsunuz.Şimdi havalar ısındı ve bir yılda sizi harekete geçirecek koşullar hala oluşmadı mı sayın TEMAD yöneticileri?Bizi bu aciz duruma düşüren ,haklarımızı engelleyen,artık bariz ayrımcılık yaptığı tescillenen başta kendi kurumumuz,MSB,Başbakanlık,İktidar partisinin önüne aynı gün ve anda birer siyah çelenk bırakmaya ne dersiniz?Ancak daha önce bir siyasi partinin önüne tesud'un güdümünde bıraktığınız siyah çelenk olayında yaşanılan rezaletin tekrarlanmaması koşuluyla...
Kubilay AKBULUT
(E)Asb.
Sayın AKBULUT
TEMAD bu kararlılığı gösterebilirse maddi ve manevi her türlü desteğimizi esirgemeyeceğiz.
Erhan ARSLAN
05 Nisan 2010 20:27
Saygıdeğer MESLEKTAŞLARIM..
Bu sitemize gönderdiğim ilk mailim de öncelikle herkese selam ve saygılarımı iletmek istiyorum.Muvazzaflık dönemlerimden beri büyük bir beğeni ve takdirle takip ettiğim,çok şeyler öğrendiğimi düşündüğüm sitemizde yazmaya başlamak,benim için büyük bir gurur kaynağı olacak..
T.S.K'de 28 yıl bilfiil çalışarak,2.Kad.Kd.Bşçvş rütbesinden 2009 yılında emekli oldum.İlk işim TEMAD KONYA şubesine üyelik kaydımı yaptırmak oldu..TEMAD'ın Ankara'da ki her eylemine Konya'dan koşarak katıldım.Bu arada üyelik kaydımın hemen ardından,TEMAD web sitesine düşüncelerimi de yazmaya başladım.İlk zamanlar maillerimin yayınlandığını görmek beni çok gururlandırdı.Mücadelemiz için umutlarım daha da arttı.Fakat daha sonraki maillerim bir kaç gün geçtikten sonra görünmesi engellenir şekilde sitede yayınlandı.Zaman içersinde gönderdiğim diğer mailler ise üzerinden 1 hafta geçince yayınlamaya ve siteye konulmaya başlandı.Güncel konular ile ilgili yazmaya çalıştığım maillerin hem bir anlamı kalmıyordu,hem de çok geç yayımlanması sebebiyle okunması engelleniyordu.Zaten Gönderildikten 1 hafta sonra mailin yayınlanmasının başka ne amacı olabilirdi ki ...Hele hele son 4 mailimin hiç birinin yayımlanmaması beni çok büyük bir hayal kırıklığına uğrattı.
Bir süreden beri bu sitede yazmayı düşünüyor ve arzuluyordum.Kısmet bugüneymiş..Kabul ederseniz,yazılarımla aranıza katılmak istiyorum.Düşünce ve duygularımla katkı sağlamak istiyorum..SAYGILARIMLA..
Erhan ARSLAN
KONYA....
Bu sitemize gönderdiğim ilk mailim de öncelikle herkese selam ve saygılarımı iletmek istiyorum.Muvazzaflık dönemlerimden beri büyük bir beğeni ve takdirle takip ettiğim,çok şeyler öğrendiğimi düşündüğüm sitemizde yazmaya başlamak,benim için büyük bir gurur kaynağı olacak..
T.S.K'de 28 yıl bilfiil çalışarak,2.Kad.Kd.Bşçvş rütbesinden 2009 yılında emekli oldum.İlk işim TEMAD KONYA şubesine üyelik kaydımı yaptırmak oldu..TEMAD'ın Ankara'da ki her eylemine Konya'dan koşarak katıldım.Bu arada üyelik kaydımın hemen ardından,TEMAD web sitesine düşüncelerimi de yazmaya başladım.İlk zamanlar maillerimin yayınlandığını görmek beni çok gururlandırdı.Mücadelemiz için umutlarım daha da arttı.Fakat daha sonraki maillerim bir kaç gün geçtikten sonra görünmesi engellenir şekilde sitede yayınlandı.Zaman içersinde gönderdiğim diğer mailler ise üzerinden 1 hafta geçince yayınlamaya ve siteye konulmaya başlandı.Güncel konular ile ilgili yazmaya çalıştığım maillerin hem bir anlamı kalmıyordu,hem de çok geç yayımlanması sebebiyle okunması engelleniyordu.Zaten Gönderildikten 1 hafta sonra mailin yayınlanmasının başka ne amacı olabilirdi ki ...Hele hele son 4 mailimin hiç birinin yayımlanmaması beni çok büyük bir hayal kırıklığına uğrattı.
Bir süreden beri bu sitede yazmayı düşünüyor ve arzuluyordum.Kısmet bugüneymiş..Kabul ederseniz,yazılarımla aranıza katılmak istiyorum.Düşünce ve duygularımla katkı sağlamak istiyorum..SAYGILARIMLA..
Erhan ARSLAN
KONYA....
Değerli Meslektaşımız, bu site Assubayların özgür sesidir. Hoşgeldiniz,emekliliğiniz hayırlı ve uğurlu olsun. Aramıza katılmakla Assubay onur mücadelesinde daha güçlü olacağız.Sevgi ve saygılarımızla.
Erol ÖZTÜRK
05 Nisan 2010 16:44
Site Yönetimine,
Sizi eleştirecek birşey düşünseydim aleni olarak yazardım.Üzerinize alınmanıza gerek yok.Bu sitenin neler yaptığını iyi bilen ve taktir edenlerdenim.
Saygılarımla.
Sizi eleştirecek birşey düşünseydim aleni olarak yazardım.Üzerinize alınmanıza gerek yok.Bu sitenin neler yaptığını iyi bilen ve taktir edenlerdenim.
Saygılarımla.
Sn.Öztürk elbet eleştirinizin hedefinde bu site yok, kimsenin bu şekilde vefasızlık edeceğini düşünemeyiz.
Siz genel anlamda karamsar bir tablo çizince ben de yönetici olarak durum değerlendirmesi yaptım. Takdirlerinizi site üyeleri adına teşekkürlerimle karşılıyorum. İyi günler dilerim.
özcan savtur
05 Nisan 2010 16:34
Bu TEMAD yönetimi ile olmaz, derhal istifa etmeliler..
Basri Bayrak
05 Nisan 2010 16:17
Arkadaşlar bu TEMAD yönetiminden umudunuzu kesin, bunlar hallerinden memnun ne eylem yaparlar ne tüzük değiştiriler ne de haklarımızı gasp edenlere seslerini yükseltirler!.
Eleştiri yapanların yazısını yayınlamayanlar, yayınladıklarını pişman olup sitelerinden kaldıranlardan çözüm beklenir mi?
Bizim tüm şubelerden daha çok sesimizi duyaran Sn.Umur Talu beyefendi Genelkurmay tarafından mahkemeye verildiğinde TEMAD yönetimi tek kelime destek yazabildi mi, bu konudaki yazılarımızı yayınladı mı, siz daha neyi ispata çalışırsınız?..
İş başa düştü diyerek elinizden ne geliyorsa birlik içinde yapın, bu arada mücadele diye kırk kampa bölünenlere, TEMAD yönetimine, ne yapıyorsunuz diyemeyen şubelerimize bunun manevi sorumluluğunu hatırlatmak istiyorum, kırgınlıkları unutun hatadan ders alın bu yönetimin ekmeğine yağ sürmeyin, şurada kaç yıl ömrümüz kaldı, hala mı sıkıntı içinde yaşayalım, haydi bugünden tezi yok birlikte daha gür bir şekilde sesimizi duyuralım. Sağlıklı günler diliyorum.
Eleştiri yapanların yazısını yayınlamayanlar, yayınladıklarını pişman olup sitelerinden kaldıranlardan çözüm beklenir mi?
Bizim tüm şubelerden daha çok sesimizi duyaran Sn.Umur Talu beyefendi Genelkurmay tarafından mahkemeye verildiğinde TEMAD yönetimi tek kelime destek yazabildi mi, bu konudaki yazılarımızı yayınladı mı, siz daha neyi ispata çalışırsınız?..
İş başa düştü diyerek elinizden ne geliyorsa birlik içinde yapın, bu arada mücadele diye kırk kampa bölünenlere, TEMAD yönetimine, ne yapıyorsunuz diyemeyen şubelerimize bunun manevi sorumluluğunu hatırlatmak istiyorum, kırgınlıkları unutun hatadan ders alın bu yönetimin ekmeğine yağ sürmeyin, şurada kaç yıl ömrümüz kaldı, hala mı sıkıntı içinde yaşayalım, haydi bugünden tezi yok birlikte daha gür bir şekilde sesimizi duyuralım. Sağlıklı günler diliyorum.
Erol ÖZTÜRK
05 Nisan 2010 15:37
Yıllar önce özgürlüğüne yeni kavuşmuş bize yakın bir ülke bürokrasi ve devlet yönetimini öğrenmesi için bizim ülkemize elemanlar göndermiş.Bu insanlar ülkelerine dönünce hepsinden ne öğrendiniz diye rapor istenmiş, hepsinin raporu birer satır ve aynı şey yazıyormuş ''Külliyen toplantı, icraat mafiş''
İki yıldır buradan aynı şeyi yazıyorum: İzmir'de emekli assubayların milletvekili çıkarma yeter sayısı olmasının yanısıra son sayımda İzmir'in milletvekili sayısı 24 ten 26 ya çıktı.TBMM'ye bizden biri girmeden sorunlar çözülmez.
Seçim için zaman azalıyor kimse bir şey yapmıyor.
Yapılan tek şey ahkam kesiyoruz ahkam.
Saygılarımla.
İki yıldır buradan aynı şeyi yazıyorum: İzmir'de emekli assubayların milletvekili çıkarma yeter sayısı olmasının yanısıra son sayımda İzmir'in milletvekili sayısı 24 ten 26 ya çıktı.TBMM'ye bizden biri girmeden sorunlar çözülmez.
Seçim için zaman azalıyor kimse bir şey yapmıyor.
Yapılan tek şey ahkam kesiyoruz ahkam.
Saygılarımla.
Sn.Öztürk,
"Yapılan tek şey ahkam kesiyoruz ahkam" sözünüz maksadı aşan bir eleştiri olmuş!
Bu site kurulduğu günden beri onur mücadelesine katkı sağlıyor, birçok taş yerinden oynadı, bu sitedeki özverili üyelerimiz olmasaydı dilekçe faks kampanyaları,basındaki yazılar ve gazete ilanı hatta AİHM davası gerçekleşemezdi,büyük ihtimalle siz de eleştiri şansını kullanamazdınız!..
Bizler sadece mücadeleye destek amacı ile buradayız,çokta yararlı işler yaptığımıza inanıyoruz. Haklı taleplerimizin sağlanması, eylemler, milletvekili organizasyonu bizi temsille görevli olan TEMAD'ın görevi, onlar da maalesef desteğimizı yanıtsız bırakarak pasifize olmuş durumdalar. Eleştirinizle birlikte somut önerilerinizi yazarsanız değerlendiririz. İyi günler dilerim.
Yıldırım Yılmaz
05 Nisan 2010 14:33
Dost acı söyler sözünü unutup adını anmak istemediğim malum kişilerden yarar uman TEMAD yönetiminin bizim yazılarımızı yayınlamaması Sn.Gürpınar'ın yazısını birileri rahatsız oldu diye kaldırmasını hiçbir sebep haklı gösteremez, yönetime üzüntülerimi bildiriyorum.
Bugüne kadar yararlı hiçbir iş yapmadınız, gazete ilanı dahil tüm basındaki yazılar fedakar arkadaşlarımız sayesinde başarıldı, sesimizi duyurdular, sesimizin daha gür duyulması için işte size fırsat, binlerce kişinin katılacağı yürüyüşü organize edemezseniz bile BAŞBAKANLIK-GENELKURMAY-OYAK önüne siyah çelenk koyma eylemini gerçekleştirin, biz maddi ve manevi destek vereceğiz, bu kadarını da yapamazsanız Astsubayların günahını daha fazla taşımayın istifa edin.
Bugüne kadar yararlı hiçbir iş yapmadınız, gazete ilanı dahil tüm basındaki yazılar fedakar arkadaşlarımız sayesinde başarıldı, sesimizi duyurdular, sesimizin daha gür duyulması için işte size fırsat, binlerce kişinin katılacağı yürüyüşü organize edemezseniz bile BAŞBAKANLIK-GENELKURMAY-OYAK önüne siyah çelenk koyma eylemini gerçekleştirin, biz maddi ve manevi destek vereceğiz, bu kadarını da yapamazsanız Astsubayların günahını daha fazla taşımayın istifa edin.
Osman Ada
05 Nisan 2010 11:53
Değerli Meslektaşlarım
Sn.Atılgan'a katılmamak mümkün mü? Bazı arkadaşlarımız Habur'dan yurda girerek hiç olmazsa terörist kadar ilgi görmeyi,bazı arkadaşlarımız mitingi,oturma eylemini,bilbordlara ilanı öneriyor bütün bunların nedeni bulunduğumuz çıkmazdan kurtulmaktır.
İyi güzel de kendilerinin cesaretle savunamadıkları düşünceleri yazan arkadaşlarımıza muhalif diyen,sitesinde gündem değiştirmek için sanallara,gereksiz yazılara yer veren es kaza yayınladığı yazının arkasında duramayıp yazıyı kaldıran bir yönetim bu söylediklerinizi yapabilir mi?
Onlar bunları düşünemiyor mu?
Düşünüyor da yürekleri ve politikaları buna izin vermiyor, onun için kendinizi lütfen üzmeyin hepmizin arzusu kişisel hesap peşinde olmayan ,bu zümreyi sıçrama tahtası olarak görmeyen bilgili, kararlı, özverili yönetimler iş başına gelinceye kadar bu sitede sesimizi duyurmaya devam edelim.Esenlikler dilerim.
Sn.Atılgan'a katılmamak mümkün mü? Bazı arkadaşlarımız Habur'dan yurda girerek hiç olmazsa terörist kadar ilgi görmeyi,bazı arkadaşlarımız mitingi,oturma eylemini,bilbordlara ilanı öneriyor bütün bunların nedeni bulunduğumuz çıkmazdan kurtulmaktır.
İyi güzel de kendilerinin cesaretle savunamadıkları düşünceleri yazan arkadaşlarımıza muhalif diyen,sitesinde gündem değiştirmek için sanallara,gereksiz yazılara yer veren es kaza yayınladığı yazının arkasında duramayıp yazıyı kaldıran bir yönetim bu söylediklerinizi yapabilir mi?
Onlar bunları düşünemiyor mu?
Düşünüyor da yürekleri ve politikaları buna izin vermiyor, onun için kendinizi lütfen üzmeyin hepmizin arzusu kişisel hesap peşinde olmayan ,bu zümreyi sıçrama tahtası olarak görmeyen bilgili, kararlı, özverili yönetimler iş başına gelinceye kadar bu sitede sesimizi duyurmaya devam edelim.Esenlikler dilerim.
Mehmet Emin Atılgan
05 Nisan 2010 11:30
Saygıdeğer Arkadaşlarım,
Yasal derneğimiz olan TEMAD yönetimine etkin mücadele etmelerini; Adalet, eşitlik ve insan onuruna saygıyı sağlamak için yıllardır engellenen anayasal haklarımızın kazanımı için çeşitli çözüm önerilerimizi arkadaşlarımız bıkmadan sunuyorlar. Bu önerilerin içinde haklarımızı hukukla aramanın yanında sürekli etkin çeşitli yasal eylemler de var! Yapılması istenen bu demokratik ve yasal eylemlerin içinde bildiğimiz gibi haklarımızı iade etmemekte direnen kurumların kapısına bizlere uygulanan adaletsizlikleri protesto etmek için siyah çelenk bırakmak da var elbette.
Arkadaşlarımızın bir kısmı OYAK Genel Merkezine siyah çelenk konulması önerisine gündeme getirmişler; kendilerinin fikirlerine saygı duyuyorum, ancak bizlere Oyak'ta bu antidemokratik yasa dışı haksızlıkları uygulayanlar her ne kadar Oyak yönetimi gibi görünse de esas sorumlusunun bir başka kurum olduğu hepimizin bilgisi dahilinde değil mi?..
Protesto için siyah çelengi Oyak Genel Merkezine koymanın pek de önemli olmadığını, bunun yetersiz olacağını, asıl siyah çelengi her alandaki karşı karşıya bırakıldığımız adaletsizliklerin sorumlusu olduğu gibi, Oyak'taki bizlere karşı yapılan haksız uygulamaları protesto için Genelkurmay Başkanlığı'nın önüne koymak gerektiğine inanıyorum !..
Bu tür eylemleri de gerçekleştirebilmek için her şeyden önce başta sınıfının anayasal haklarının kazanımını düşünen, bu uğurda etkin çalışacak cesur ve yürekli bir dernek yönetimimizin olması gerekir, keşke bir miladi gerçekleştirebilseler...
Saygılarımla.
Yasal derneğimiz olan TEMAD yönetimine etkin mücadele etmelerini; Adalet, eşitlik ve insan onuruna saygıyı sağlamak için yıllardır engellenen anayasal haklarımızın kazanımı için çeşitli çözüm önerilerimizi arkadaşlarımız bıkmadan sunuyorlar. Bu önerilerin içinde haklarımızı hukukla aramanın yanında sürekli etkin çeşitli yasal eylemler de var! Yapılması istenen bu demokratik ve yasal eylemlerin içinde bildiğimiz gibi haklarımızı iade etmemekte direnen kurumların kapısına bizlere uygulanan adaletsizlikleri protesto etmek için siyah çelenk bırakmak da var elbette.
Arkadaşlarımızın bir kısmı OYAK Genel Merkezine siyah çelenk konulması önerisine gündeme getirmişler; kendilerinin fikirlerine saygı duyuyorum, ancak bizlere Oyak'ta bu antidemokratik yasa dışı haksızlıkları uygulayanlar her ne kadar Oyak yönetimi gibi görünse de esas sorumlusunun bir başka kurum olduğu hepimizin bilgisi dahilinde değil mi?..
Protesto için siyah çelengi Oyak Genel Merkezine koymanın pek de önemli olmadığını, bunun yetersiz olacağını, asıl siyah çelengi her alandaki karşı karşıya bırakıldığımız adaletsizliklerin sorumlusu olduğu gibi, Oyak'taki bizlere karşı yapılan haksız uygulamaları protesto için Genelkurmay Başkanlığı'nın önüne koymak gerektiğine inanıyorum !..
Bu tür eylemleri de gerçekleştirebilmek için her şeyden önce başta sınıfının anayasal haklarının kazanımını düşünen, bu uğurda etkin çalışacak cesur ve yürekli bir dernek yönetimimizin olması gerekir, keşke bir miladi gerçekleştirebilseler...
Saygılarımla.
6302
Mesaj Defteri yazıları
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 »


Sn.Düzdemir sizin teklif ettiğiniz yürüyüş elbette ses getiren bir eylemdir bunu organize etmek,haklarımızı savunmak ödeneği tüzel kişiliği olan TEMAD'ın görevi bunu başaramadığı için şikayet ediyoruz.