MESAJ PANOSU
Mesaj Defterine Yazın 
Yönetici yorumu:
Şehit Assubayımız Muhammet Demirtaş'a Tanrı'dan rahmet; ailesine,yakınlarına,sevenlerine ve sınıfımıza başsağlığı ve sabır diliyoruz.Mekanı cennet olsun.
Yönetici yorumu:
Hukuku sadece kendisine gerekli olduğu zaman hatırlıyanlar adalet sağlayamaz; Adalet birgün onu çiğneyenlere de gerekecektir.
Yönetici yorumu:
"Sende subay olsaydın" Maalesef zihniyet bu; Peki ben de, o da,öteki de subay olsaydı assubaylığı kim yapacaktı? Assubaya gerek yok deme cesaretini gösteren varsa bu mesleği kaldırsınlar;Asb.gerekli diyorlarsa haklarımızı gasp etmesinler.
Yönetici yorumu:
Sn.Orhun'un eleştirileri elbet bu satırları okuyan arkadaşlarımız değildir; Sizler mücadeleye gönül verenler olarak arkadaşlarımızın umutsuzluk ve boşvermişlik duygusundan kurtularak birlik içinde hareket etmemiz konusunda onları ikna etmelisiniz;Saygılarımla
Yönetici yorumu:
TSK.Anayasanın ve Cumhuriyetin teminatıdır iddiasında bulunuyor ancak; Anayasa imtiyazı yasaklıyarak adalet ve eşitliği emreder;Genelkurmay Bir kısım personeline imtiyaz tanırken diğer personeline tahakküme varan haksızlık yapmaktan vazgeçmelidir.Bu haksızlıkları artık sineye çekmiyeceğimizi hatırlatıyoruz.
Yönetici yorumu:
AİHM açılan dava tüm üyelerin OYAK'taki haklarının korunmasını kapsıyormu? Bu sorumumuz yanıtsız! dava dilekçesi devlet sırrı gibi saklanıyor; İkazlarımıza rağmen Aslan çimentoya isim bildirerek dava tehlikeye düşürülmüştür.
Kurum varlığında hakları olan tüm üyelere hisse senedi verilmesi konusundaki tekliflerimiz TEMAD tarafından ciddi bir çalışma ve teklif olmadığı için OYAK 50.Genelkurulunda bu konu gündeme bile alınmamıştır.
TEMAD ÜYELERE OLAN SORUMLULUKLARINI NE ZAMAN YERİNE GETİRMEYİ DÜŞÜNÜYOR ?????
Yönetici yorumu:
Bu konudaki haberlere yapılan olumsuz yorumlardan kamuoyunun bizi yanlış değerlendirdiği anlaşılmaktadır.
TEMAD yönetinine bizleri tanıtan paneller,sempozyumlar düzenlemesini; Asb.MYO.nun mutlaka lisans düzeyine çıkarılması teklifinin hayata geçirilmesi çalışmalarına hemen başlamasını birkez daha hatırlatıyoruz.Saygılarımla
Yönetici yorumu:
Habere yapılan olumsuz yorumlar bizim kendimizi tanıtmamız için çok büyük gayret göstermemiz gerektiğini birkez daha vurguluyor. TEMAD'a hem bizi tanıtan hem de haksızlıklarımızı anlatan seminerler,sempozyumlar düzenleyin taleplerimiz maalesef hala dikkate alınmıyor.
6302
Mesaj Defteri yazıları
Yıldırım SÖĞÜT
20 Nisan 2010 11:36
AHMET DUVAR Arkadaşımın emekliliği hayırlı ve uğurlu olsun,güzel yazısı için teşekkür ederim.
Ahmet DUVAR
20 Nisan 2010 01:02
12 Eylül 1980 ihtilalinden önce sağ sol kavgalarının, kardeşin kardeşi vurduğu yıllardır.Bizler o yıllar siyasete karışmamak için köşe bucak kaçardık.EML mezunu olduğumuz için üniversite sınavında bir yeri kazanmamız çok zordu.Ne doğru düzgün eğitim var ne de dersane.(Assubayların MİT müsteşar yrd.cılığına atanmasını eleştiren densizler;1978 li yıllarda 45 günde ögretmen olanlar bugün prof. okullarda müdür hatta MEB de daire amiri olmuşlardır.)Bu şartlar altında sınava girip üniversiteyi kazanamadık.Üniversite puanımızla Balıkesir ORD.Okuluna müracat ettik.Neticede bedeni yeterlilik ve sağlık raporunu alarak 07.09.1981 yılında Assubay okuluna başladık.Askeri yaşantı böylece başladı.Ailem beni garajdan uğurladıktan sonra Babam(rahmetli)Anacığım evde geç saatlerde yalnız kalmışlar.Babam anama anamda babama bakarak o ana kadar korudukları metanetlerini artık koruyamaz olmuşlar.Daha sonra babam anama artık oğlan bizden çıktı bir daha dönmez dönemez demiş.
Evet çok doğru söylemişti rahmetli babacığımın ne iyi gününde ne kötü gününde ne de bayramlarda gidebilmiştim.07.09.1981/16.04.2010 Yılları arasında ailemle birlikte 2 bayram birlikte olmuşumdur.(28 yıl 56 bayram)Zaten kendi ailemlede birlikte ilk gün beraber olmamız da 4 veya 5 bayramdır.Çoğu meslektaşımın durumu benden farklı değildir.
Bizler artık her şeyimizi bu vatana adamıştık.Okulda bize TSK nın adaleti,silah arkadaşlığı,vatanın kutsallığı öğretilmişti!Zaman geçtikce vatanın kutsallığını kalbimizin en önemli yerinde muhafaza ettik.YA ADALETİNİ
Bizler 4 yıllık üniv.bitirip,yük.lisans yapsan doktora da yapsan prof da olsan1/4 derece alamayan kamu görevlisiyiz.
TSK lerinde bulunan tüm mlz.nin işletme bakım ve zimmet sorumlususun.
Milyarlarca dolar zimmet sorumluluğun vardır ama onu kullanma yetkin yoktur.
MYO Mezunu olup 9/1 dereceden göreve başlatılan tek güvenlik görevlisisin.
Sorumluluğun sınırı olmayan ama hiç yetkisi olmayan tek meslek grubudur.
Uydurma sebeplerle ifadesi alınan savunması genelde yeterli olmayan(hakim bile ceza verirken 2 kere düşünen)ceza verilen tek meslek grubudur.
Kanun gereği büro memuru statüsünde olupta dağda bayırda ülkenin her yerinde görev yapan tek meslek grubuyuz.
Askeri hastanelerde pratisyen ve uzman dr.dan başkasına muayene olamıyan tek meslek grubuyuz.(özel durumlar hariç)
Hakimin savcının subay olduğu bir mahkemede yargılanan tek meslek grubuyuz.
Üniversite bitirmiş 15 yıllık bir assubayın teğmenle neredeyse aynı maaşı alan bir meslek grubuyuz.
OYAK na zorunlu maaşından kesinti yapılan ama idare ve yönetimde hiç söz sahibi olamayan bir meslek grubuyuz.
2ve 3 yıllık harp okulunu bitiren sb.lara sanki 4 yıllık üniversite bitirmişler gibi TBMM de kanun çıkartılıp emeklisi dulu yetimi dahi görev tazminatı,kadrosuzluk tazminatı verilip bunların hiç birinden yararlandırılmayan meslek grubundayız.
Mevcudumuz TSK lerinin yaklaşık %70 i olmamıza rağmen lojmanların %30 undan yararlanabilen,(sb lara ve emeklilerine tahsisli lojmanlar %55 e dahil değil) meslek yaşantımız boyunca en fazla 2 kez askeri kamptan yararlanabilen meslek grubuyuz.
Orduevlerinde genelde yer bulunmayan (sb lar her zaman orduevinde yer bulan)meslek grubundan.
Hiç bir ek tazminat almayan tek meslek grubuyuz.
1ve 2 yıl okutulup karşılığında 15 yıl çalıştırılan tek meslek grubuyuz.
TBMM de bir gün hak verilip ertesi gün o hakkı alınan tek meslek grubu,
????????????
Uğradığımız haksızlıkları az da olsa bir üst makama yazılı bildirdik,sonuç nafile.Hakkını aradınmı malum damgalanıyorsun.Bazıları üzerine geliyor,mertce değil,bazılarıda senin hakkını arayacağını bildiği için tedbirli ama ön yargılı yaklaşıyor.
Öyle böyle derken 16.04.2010 tarihinden itibaren emekli olduk.Zor da olsa sınavlara göndermeyip okuldan kaydımız da silinsa 4 yıllık üniversiteyi alnımızın akı ile bitirdik.Kimileri gibi yılda 6 ay izin kullanarak değil.
Ben emekli assubaylar sitesinin yabancısı değilim.Zaman zaman yazılarımla aranızda olmaya çalıştım.Anayasal haklarını arayan ve mücadele eden tüm Assubaylara hoşbulduk der sevgi ve sayğılarımı sunarım.
BİR MUMDA BEN YAKIP KARANLIĞI AYDINLATMAK İSTERİM.
Ahmet DUVAR
Emekli Assubay
ANKARA
Evet çok doğru söylemişti rahmetli babacığımın ne iyi gününde ne kötü gününde ne de bayramlarda gidebilmiştim.07.09.1981/16.04.2010 Yılları arasında ailemle birlikte 2 bayram birlikte olmuşumdur.(28 yıl 56 bayram)Zaten kendi ailemlede birlikte ilk gün beraber olmamız da 4 veya 5 bayramdır.Çoğu meslektaşımın durumu benden farklı değildir.
Bizler artık her şeyimizi bu vatana adamıştık.Okulda bize TSK nın adaleti,silah arkadaşlığı,vatanın kutsallığı öğretilmişti!Zaman geçtikce vatanın kutsallığını kalbimizin en önemli yerinde muhafaza ettik.YA ADALETİNİ
Bizler 4 yıllık üniv.bitirip,yük.lisans yapsan doktora da yapsan prof da olsan1/4 derece alamayan kamu görevlisiyiz.
TSK lerinde bulunan tüm mlz.nin işletme bakım ve zimmet sorumlususun.
Milyarlarca dolar zimmet sorumluluğun vardır ama onu kullanma yetkin yoktur.
MYO Mezunu olup 9/1 dereceden göreve başlatılan tek güvenlik görevlisisin.
Sorumluluğun sınırı olmayan ama hiç yetkisi olmayan tek meslek grubudur.
Uydurma sebeplerle ifadesi alınan savunması genelde yeterli olmayan(hakim bile ceza verirken 2 kere düşünen)ceza verilen tek meslek grubudur.
Kanun gereği büro memuru statüsünde olupta dağda bayırda ülkenin her yerinde görev yapan tek meslek grubuyuz.
Askeri hastanelerde pratisyen ve uzman dr.dan başkasına muayene olamıyan tek meslek grubuyuz.(özel durumlar hariç)
Hakimin savcının subay olduğu bir mahkemede yargılanan tek meslek grubuyuz.
Üniversite bitirmiş 15 yıllık bir assubayın teğmenle neredeyse aynı maaşı alan bir meslek grubuyuz.
OYAK na zorunlu maaşından kesinti yapılan ama idare ve yönetimde hiç söz sahibi olamayan bir meslek grubuyuz.
2ve 3 yıllık harp okulunu bitiren sb.lara sanki 4 yıllık üniversite bitirmişler gibi TBMM de kanun çıkartılıp emeklisi dulu yetimi dahi görev tazminatı,kadrosuzluk tazminatı verilip bunların hiç birinden yararlandırılmayan meslek grubundayız.
Mevcudumuz TSK lerinin yaklaşık %70 i olmamıza rağmen lojmanların %30 undan yararlanabilen,(sb lara ve emeklilerine tahsisli lojmanlar %55 e dahil değil) meslek yaşantımız boyunca en fazla 2 kez askeri kamptan yararlanabilen meslek grubuyuz.
Orduevlerinde genelde yer bulunmayan (sb lar her zaman orduevinde yer bulan)meslek grubundan.
Hiç bir ek tazminat almayan tek meslek grubuyuz.
1ve 2 yıl okutulup karşılığında 15 yıl çalıştırılan tek meslek grubuyuz.
TBMM de bir gün hak verilip ertesi gün o hakkı alınan tek meslek grubu,
????????????
Uğradığımız haksızlıkları az da olsa bir üst makama yazılı bildirdik,sonuç nafile.Hakkını aradınmı malum damgalanıyorsun.Bazıları üzerine geliyor,mertce değil,bazılarıda senin hakkını arayacağını bildiği için tedbirli ama ön yargılı yaklaşıyor.
Öyle böyle derken 16.04.2010 tarihinden itibaren emekli olduk.Zor da olsa sınavlara göndermeyip okuldan kaydımız da silinsa 4 yıllık üniversiteyi alnımızın akı ile bitirdik.Kimileri gibi yılda 6 ay izin kullanarak değil.
Ben emekli assubaylar sitesinin yabancısı değilim.Zaman zaman yazılarımla aranızda olmaya çalıştım.Anayasal haklarını arayan ve mücadele eden tüm Assubaylara hoşbulduk der sevgi ve sayğılarımı sunarım.
BİR MUMDA BEN YAKIP KARANLIĞI AYDINLATMAK İSTERİM.
Ahmet DUVAR
Emekli Assubay
ANKARA
İbrahim Üstünkaya
19 Nisan 2010 17:18
İBRAHİM ÖZTUTAN
19 Nisan 2010 13:02
Sen de; subay olsaydın, doktor olsaydın, mühendis olsaydın, müdür olsaydın, komiser olsaydın, vs.olsaydın, olsaydın, olsaydın...
Ne kadar basit bir savunma sözcüğü. Bu sözleri söyleyenler ekip çalışmasının ne olduğunu
bilmeyen, yönetici vasfı olmayan, yeteneksiz , basiretsiz kimselerdir.
Mühendis teknisyen olmadan , cerrah hemşire olmadan , müdür bilgili alt ekip olmadan ,
komiser polis memurları olmadan , subay ASSUBAY olmadan asla üstlenmiş olduğu görevini layıkıyla yapamaz.
TSK'de ASSUBAYlar her subayın görevini başarıyla yapabilirler ( vekili sıfatıyla gayrıresmi bir şekilde pek çok birlikte halen yapılmaktadır ).
Subaylar aynı başarıyı gösterebilirler mi? Özellikle deniz ve hava kuvvetlerinde imkansız.
Teknolojiyi kullanan , uçağın güvenle uçmasını , hedefe sevkini, bakımını yapan kim ?
Savaş gemilerinde tüm sistemleri ( silah,makina,füze,seyrisefer,harekat ) kullanan ve idamesini yapanlar kim ? Tankın, topun , telsiz cihazlarının , araçların bakımını yapan çalıştıran , en iyi bir şekilde kullanan kim ? Erlerin eğitimini-savaşa hazırlığını ve iaşesini , bürokrasi işlerini yapan kim ? Herkesin gayet iyi bildiği gibi biz ASSUBAYlar.
Subayların başarısı tartışılabilir.Şöyle ki ; Vatandaşlarımızın kursaklarından keserek ödedikleri vergilerle alınan trilyonlar değerindeki son sistemlerle donatılmış savaş uçaklarını
yeteneksizlikleri nedeniyle düşüren her pilota kılıf hazırdır ; TEKNİK HATA ! nedeniyle düşmüştür ( gerçek teknik hatalar nedeniyle düşenleri tenzih eder şehitlere rahmet dilerim ). Uçakların kalkış öncesi uçuşa hazırlanmasının ne denli önemli olduğu ve titizlikle
uçak bakım personeli tarafından kusursuzca yapıldığı özellikle havacı meslektaşlarımız tarafından çok iyi bir şekilde bilinmektedir. Koca savaş gemisini karaya oturtan veya denizin ortasında komuta hatası nedeniyle çarpıştıran da SUBAYlardır.
Ben meslek hayatım süresince hiçbir meslektaşımın mesleki konuda büyük zararlar veren bir hatasına şahit olmadım , duymadım.
İlk görev gemim olan TCG YARHİSAR gemisi ( şu anda GÖLCÜK'te müze olarak ziyarete açık ) 1970 yılının sonlarında görev dönüşü vardiya subayı üsteğmenin kişisel kaprisi neticesinde ikazlarıma kulak asmaması sonucu Karamürsel Dilburnu'nda kıyıya çok yakın rota izlemesi neticesinde koca savaş gemisi topuğa oturmuş, akabinde Taşkızak tersanesinde bir yıl süren onarım sonucu ( defalarca havuza alınarak şaft ve uskuru değiştirilmiş ) çok yüksek maddi harcamalara sebep olmuştur. Devletimizi ve milletimizi bu denli büyük zararlara sokan üsteğmene ne oldu dersiniz ? HİÇBİRŞEY !
Üstüne üstlük kurmay olarak görevine kıdemli albaylığa kadar devam ettiğini duydum.
Hata yapan subaylar hatalarının bedelini ödemesin diye daima raporlar TEKNİK HATA olarak tanzim edilirler. Bu sayede beyler hiçbir bedel ödemeden göreve devam ederler. Yıllarca hep sustuk.Kol kırılır yen içinde kalır düşüncesiyle bu olayları kimselere anlatmadık. Hep kaybeden biz olduk , onlar kahraman sıfatını pekiştirdiler bizler küçümsendik. İyi bir değerlendirme yapabilmek için tüm bu gerçeklerin herkesçe bilinmesi gerekmektedir.
Zaman zaman tepkilerde dile getirilen ASSUBAYlığın kaldırılması TSK'nin lağv edilmesi demektir ve imkansızdır. Aklı selim herkes bunu gayet iyi bilir ama telaffuz edemez.
Haklı olduğumuz konularda sonuna kadar hakkımızın takipçisi olmalıyız. Önceki yazılarımda zaman zaman hukukçu , doktor , mühendis gibi mesleklerin tarafsız olması gerektiğini , önyargısız davranabilmeleri için bu meslek gruplarının TSK'de rütbesiz olarak görev yapmalarının önemine değinmiştim. Maalesef askeri hakim veya savcı karşısına gelen kişinin rütbesine göre tavır alıyor, önyargıyla karar verebiliyor.
Sayın ÇETİN'in yazısında
belirttiği hususta mağdur olan meslektaşımız adli müşavirin önyargılı tavrını gale almayıp haklı olduğu davasını ilgili merciler nezdinde sonuna kadar götürmelidir. Aksi taktirde pek çok değerli meslektaşlarımız aynı hukuksuz davranışlara muhatap olacaklardır. Bezginlik üst makamların ekmeğine yağ sürmektir. Mücadele etmek onları tedirgin eder , hukuku uygulamak zorunda bırakır. Lütfen azimle mücadelenizi sürdürün , pes etmeyin.
Kaybedecek neyimiz kaldıki ! Kazandığımızda ZAFER BİZİMDİR.
Şehit kardeşimize Allah'tan rahmet geride kalanlarına sabırlar diliyorum.Başımız sağolsun.
Ne kadar basit bir savunma sözcüğü. Bu sözleri söyleyenler ekip çalışmasının ne olduğunu
bilmeyen, yönetici vasfı olmayan, yeteneksiz , basiretsiz kimselerdir.
Mühendis teknisyen olmadan , cerrah hemşire olmadan , müdür bilgili alt ekip olmadan ,
komiser polis memurları olmadan , subay ASSUBAY olmadan asla üstlenmiş olduğu görevini layıkıyla yapamaz.
TSK'de ASSUBAYlar her subayın görevini başarıyla yapabilirler ( vekili sıfatıyla gayrıresmi bir şekilde pek çok birlikte halen yapılmaktadır ).
Subaylar aynı başarıyı gösterebilirler mi? Özellikle deniz ve hava kuvvetlerinde imkansız.
Teknolojiyi kullanan , uçağın güvenle uçmasını , hedefe sevkini, bakımını yapan kim ?
Savaş gemilerinde tüm sistemleri ( silah,makina,füze,seyrisefer,harekat ) kullanan ve idamesini yapanlar kim ? Tankın, topun , telsiz cihazlarının , araçların bakımını yapan çalıştıran , en iyi bir şekilde kullanan kim ? Erlerin eğitimini-savaşa hazırlığını ve iaşesini , bürokrasi işlerini yapan kim ? Herkesin gayet iyi bildiği gibi biz ASSUBAYlar.
Subayların başarısı tartışılabilir.Şöyle ki ; Vatandaşlarımızın kursaklarından keserek ödedikleri vergilerle alınan trilyonlar değerindeki son sistemlerle donatılmış savaş uçaklarını
yeteneksizlikleri nedeniyle düşüren her pilota kılıf hazırdır ; TEKNİK HATA ! nedeniyle düşmüştür ( gerçek teknik hatalar nedeniyle düşenleri tenzih eder şehitlere rahmet dilerim ). Uçakların kalkış öncesi uçuşa hazırlanmasının ne denli önemli olduğu ve titizlikle
uçak bakım personeli tarafından kusursuzca yapıldığı özellikle havacı meslektaşlarımız tarafından çok iyi bir şekilde bilinmektedir. Koca savaş gemisini karaya oturtan veya denizin ortasında komuta hatası nedeniyle çarpıştıran da SUBAYlardır.
Ben meslek hayatım süresince hiçbir meslektaşımın mesleki konuda büyük zararlar veren bir hatasına şahit olmadım , duymadım.
İlk görev gemim olan TCG YARHİSAR gemisi ( şu anda GÖLCÜK'te müze olarak ziyarete açık ) 1970 yılının sonlarında görev dönüşü vardiya subayı üsteğmenin kişisel kaprisi neticesinde ikazlarıma kulak asmaması sonucu Karamürsel Dilburnu'nda kıyıya çok yakın rota izlemesi neticesinde koca savaş gemisi topuğa oturmuş, akabinde Taşkızak tersanesinde bir yıl süren onarım sonucu ( defalarca havuza alınarak şaft ve uskuru değiştirilmiş ) çok yüksek maddi harcamalara sebep olmuştur. Devletimizi ve milletimizi bu denli büyük zararlara sokan üsteğmene ne oldu dersiniz ? HİÇBİRŞEY !
Üstüne üstlük kurmay olarak görevine kıdemli albaylığa kadar devam ettiğini duydum.
Hata yapan subaylar hatalarının bedelini ödemesin diye daima raporlar TEKNİK HATA olarak tanzim edilirler. Bu sayede beyler hiçbir bedel ödemeden göreve devam ederler. Yıllarca hep sustuk.Kol kırılır yen içinde kalır düşüncesiyle bu olayları kimselere anlatmadık. Hep kaybeden biz olduk , onlar kahraman sıfatını pekiştirdiler bizler küçümsendik. İyi bir değerlendirme yapabilmek için tüm bu gerçeklerin herkesçe bilinmesi gerekmektedir.
Zaman zaman tepkilerde dile getirilen ASSUBAYlığın kaldırılması TSK'nin lağv edilmesi demektir ve imkansızdır. Aklı selim herkes bunu gayet iyi bilir ama telaffuz edemez.
Haklı olduğumuz konularda sonuna kadar hakkımızın takipçisi olmalıyız. Önceki yazılarımda zaman zaman hukukçu , doktor , mühendis gibi mesleklerin tarafsız olması gerektiğini , önyargısız davranabilmeleri için bu meslek gruplarının TSK'de rütbesiz olarak görev yapmalarının önemine değinmiştim. Maalesef askeri hakim veya savcı karşısına gelen kişinin rütbesine göre tavır alıyor, önyargıyla karar verebiliyor.
Sayın ÇETİN'in yazısında
belirttiği hususta mağdur olan meslektaşımız adli müşavirin önyargılı tavrını gale almayıp haklı olduğu davasını ilgili merciler nezdinde sonuna kadar götürmelidir. Aksi taktirde pek çok değerli meslektaşlarımız aynı hukuksuz davranışlara muhatap olacaklardır. Bezginlik üst makamların ekmeğine yağ sürmektir. Mücadele etmek onları tedirgin eder , hukuku uygulamak zorunda bırakır. Lütfen azimle mücadelenizi sürdürün , pes etmeyin.
Kaybedecek neyimiz kaldıki ! Kazandığımızda ZAFER BİZİMDİR.
Şehit kardeşimize Allah'tan rahmet geride kalanlarına sabırlar diliyorum.Başımız sağolsun.
Hayati ERGÜRBÜZ
19 Nisan 2010 10:41
Şırnak'ta bir Astsubay şehit oldu
Şırnak'ta görev yapan 22 yaşındaki Muhammet Demirtaş, üzerine yıldırım isabet etmesi sonucu şehit oldu.
http://haber.gazetevatan.com/sirnakta-bir-as tsubay-sehit-oldu/300674/1/Gundem
Şırnak'ta görev yapan 22 yaşındaki Muhammet Demirtaş, üzerine yıldırım isabet etmesi sonucu şehit oldu.
http://haber.gazetevatan.com/sirnakta-bir-as tsubay-sehit-oldu/300674/1/Gundem
Şehit Assubayımız Muhammet Demirtaş'a Tanrı'dan rahmet; ailesine,yakınlarına,sevenlerine ve sınıfımıza başsağlığı ve sabır diliyoruz.Mekanı cennet olsun.
Hüseyin ÇETİN
18 Nisan 2010 23:28
17 Nisan 2010 tarihinde daha önce görev yaptığım birliklerden birine TEMAD'ı ilgilendiren bir iş için gitmiştim. 24 hizmet yılını tamamlayan ve nöbet hizmetlerinden muaf olan bir arkadaşımıza kışla nizamiyesinde görevlendirilmiş. Kendisine verilen görevde nizamiye Nöb.Astsb.na verilen tüm görevlerin sorumluluğu verilmiş. Astsubay arkadaş bunun görev değil nöbet olduğunu belirtmiş, dilekçe yazmış verilen cevap olumsuz, kışladaki Askeri Mahkemeye Adli Müşavire gitmiş konuyu onunla görüşmüş, aldığı cevap yine olumsuz. Adli Müşavir astsubaya verilenin görev olduğunu nöbet olmadığını savunmuş, arkadaş bu konuda mahkemeye dava açacağını bildirmiş. Adli Müşavirden aldığı cevap Açacağın dava dosyası bana gelecek ve benim kararım aleyhine olacak demiş, arkadaş AYİM'e dava açacağını bildirince Sen astsubay olmakla baştan bir sıfır mağlupsun AYİM!le görüşürüm alacağın sonuç yine aleyhine olur demiş. Demokratik hukuk devletinde hukuku temsil eden bir subay nasıl böyle bir cevap veriyor çözemedim. Yıllardır gördüklerim ve bu olaydan ben şunu anladım Silahlı Kuvvetlerde hukuk taraflıdır. Silahlı Kuvvetlerde hukuk astsubayın ceza alması için vardır. ve Silahlı Kuvvetlerde amirlerin emri ve hukuku temsil edenlerin kararı kanun ve yasalardan daha üstündür. NEREDE DEMOKRASİ, NEREDE HUKUK, NEREDE İNSAN HAKLARI. 24 hizmet yılını tamamlayan astsubayın nöbet hizmetlerinden muaf olması hususunda kanun var ama kanunu uygulayan subay yok. YAZIKLAR OLSUN BÖYLE ANLAYIŞA
Hukuku sadece kendisine gerekli olduğu zaman hatırlıyanlar adalet sağlayamaz; Adalet birgün onu çiğneyenlere de gerekecektir.
veysel çetiner
18 Nisan 2010 23:27
"Cumhuriyetçi ordunun personel arasındaki çifte standardının göstergesi, Sende subay olsaydın saçma mantığı ile biryere varamıyoruz."
ERSEN GÜRPINAR ağabeyimizinde dediği gibi bu mantık Türk Silahlı Kuvvetlerde olduğu sürece hiç bir ilerleme sağlayamayız.
GENELKURMAY BU YAKLAŞIMI TERK ETMEDİĞİ SÜRECEDE, SORUNLARIMIZA BİR ÇÖZÜM BULMAMIZ İMKANSIZ.
SUBAYLAR ARTIK ASTSUBAY GERÇEĞİNİ GÖRMELİDİRLER.
ERSEN GÜRPINAR ağabeyimizinde dediği gibi bu mantık Türk Silahlı Kuvvetlerde olduğu sürece hiç bir ilerleme sağlayamayız.
GENELKURMAY BU YAKLAŞIMI TERK ETMEDİĞİ SÜRECEDE, SORUNLARIMIZA BİR ÇÖZÜM BULMAMIZ İMKANSIZ.
SUBAYLAR ARTIK ASTSUBAY GERÇEĞİNİ GÖRMELİDİRLER.
"Sende subay olsaydın" Maalesef zihniyet bu; Peki ben de, o da,öteki de subay olsaydı assubaylığı kim yapacaktı? Assubaya gerek yok deme cesaretini gösteren varsa bu mesleği kaldırsınlar;Asb.gerekli diyorlarsa haklarımızı gasp etmesinler.
İBRAHİM ÖZTUTAN
18 Nisan 2010 22:17
İŞTE ASSUBAYIN GÜCÜ !
Çok değerli arkadaşlarım,mesleğimiz açısından son yılların en güzel olayı sayın Hakan FİDAN'ın çok başarılı yükselişiyle MİT Müsteşarlığına gelmesidir.Siyasi görüşü,düşünceleri ne olursa olsun ASSUBAY geçmişiyle bu başarıyı yakalaması biz meslektaşlarını son derece gururlandırmış,mutlu etmiştir.Son günlerdeki olumsuzluklar nedeniyle oluşan karamsar havayı pembeleştirerek,geleceğe ve mücadelemize ivme katmıştır.Toplumun büyük kısmında oluşmuş olan mesleğimize karşı olan olumsuz önyargıyı kıracağından eminim.Milyarlar harcasaydık sayın Hakan FİDAN'ın basındaki etkisini yaratamazdık.Sagolsun ,varolsun.Allah yolunu açık,başarılarını daim eylesin.Dualarımız daima onunla.Tabii bu arada hazımsızlar çatlasın.
Bu olay,ASSUBAY sınıfının önünün açıldığında neler başarabildiğini ispatlaması açısından çok önemlidir.Lütfen olumsuz yorumları takip ederek yapıcı yorumlarla destekleyiniz.
Daha nice Hakan FİDAN'ların camiamızdan çıkması ve bizleri onurlandırması temennilerimle.
Çok değerli arkadaşlarım,mesleğimiz açısından son yılların en güzel olayı sayın Hakan FİDAN'ın çok başarılı yükselişiyle MİT Müsteşarlığına gelmesidir.Siyasi görüşü,düşünceleri ne olursa olsun ASSUBAY geçmişiyle bu başarıyı yakalaması biz meslektaşlarını son derece gururlandırmış,mutlu etmiştir.Son günlerdeki olumsuzluklar nedeniyle oluşan karamsar havayı pembeleştirerek,geleceğe ve mücadelemize ivme katmıştır.Toplumun büyük kısmında oluşmuş olan mesleğimize karşı olan olumsuz önyargıyı kıracağından eminim.Milyarlar harcasaydık sayın Hakan FİDAN'ın basındaki etkisini yaratamazdık.Sagolsun ,varolsun.Allah yolunu açık,başarılarını daim eylesin.Dualarımız daima onunla.Tabii bu arada hazımsızlar çatlasın.
Bu olay,ASSUBAY sınıfının önünün açıldığında neler başarabildiğini ispatlaması açısından çok önemlidir.Lütfen olumsuz yorumları takip ederek yapıcı yorumlarla destekleyiniz.
Daha nice Hakan FİDAN'ların camiamızdan çıkması ve bizleri onurlandırması temennilerimle.
Erol ÖZTÜRK
18 Nisan 2010 20:51
LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ
ACİL.... ACİL... PTT GN. MD. LÜĞÜNDEN ÇOK ÖNEMLİ ___ DİKKAT___
+393 ü aklınızda tutun yeter.
Cevapsız aramaya geri dönerken dikkat!
+393 ü aklınızda tutun yeter.
Cep ya da Sabit telefonunuza +39319326 ile başlayan numaralardan
(+39319326xxxx) gelen cevapsız aramaları*dikkate
almayınız ve kesinlikle geri aramayınız.*
Yeni bir dolandırıcılık yöentemi olan bu yöntem ile telefonunuz bir kez
çalıyor ve kapanıyor.. Siz cevapsız çağrıyı
gördüğünüzde numarayı geri arıyorsunuz. Karşınıza çıkan ve çeşitli dillerde
konuşan robot ile yaptığınız görüşmenin
*dakikası 50$* civarında bir rakam olarak kullandığınız hattın fatur asına
ekleniyor.
!!! Bu arama tamamen yasal olduğu ve aramayı siz yaptığınız için kesinlikle
itiraz etme sansınız bulunmamaktadı r. !!!
ACİL.... ACİL... PTT GN. MD. LÜĞÜNDEN ÇOK ÖNEMLİ ___ DİKKAT___
+393 ü aklınızda tutun yeter.
Cevapsız aramaya geri dönerken dikkat!
+393 ü aklınızda tutun yeter.
Cep ya da Sabit telefonunuza +39319326 ile başlayan numaralardan
(+39319326xxxx) gelen cevapsız aramaları*dikkate
almayınız ve kesinlikle geri aramayınız.*
Yeni bir dolandırıcılık yöentemi olan bu yöntem ile telefonunuz bir kez
çalıyor ve kapanıyor.. Siz cevapsız çağrıyı
gördüğünüzde numarayı geri arıyorsunuz. Karşınıza çıkan ve çeşitli dillerde
konuşan robot ile yaptığınız görüşmenin
*dakikası 50$* civarında bir rakam olarak kullandığınız hattın fatur asına
ekleniyor.
!!! Bu arama tamamen yasal olduğu ve aramayı siz yaptığınız için kesinlikle
itiraz etme sansınız bulunmamaktadı r. !!!
İbrahim Çakır
18 Nisan 2010 19:02
Hafta içerisinde Batman'da şehit olan assubay kardeşimize Allah'tan rahmet diliyorum,mekanı cennet olsun.
Şehit kardeşimizle ilgili TEMAD yönetiminin bir mesaj bile yayınlamaması ne kadar üzüntü ve acı verici! Bu kadar mı duygusuzlaştı bu yönetim, bunlar mı temsil ediyor bizi? Yazıklar olsun böyle zihniyete, hiç mi hicap duymuyorlar acaba, hala o koltukta nasıl oturuyorlar?
Şehit kardeşimizle ilgili TEMAD yönetiminin bir mesaj bile yayınlamaması ne kadar üzüntü ve acı verici! Bu kadar mı duygusuzlaştı bu yönetim, bunlar mı temsil ediyor bizi? Yazıklar olsun böyle zihniyete, hiç mi hicap duymuyorlar acaba, hala o koltukta nasıl oturuyorlar?
Orhan ORHUN
18 Nisan 2010 16:47
US YOKSUNLARINA VECİZ SÖZLER :
Vatanını en çok seven görevini en iyi yapandır.
Adalet mülkün temelidir.
Hakimiyet kayıtsız şartsız milletindir.
Toplumlar layık olduğu şekilde yönetilir.
Alma garibin ahını çıkar aheste aheste.
Birey ve toplumlar veciz sözlerden ders çıkarmalıdır. Yaşanan mağduriyet ve hayal kırıklıkları, tecrübeler; hiç kimsenin ders almadığı ve akıllanmadığını gösteriyor. Geçmişten ders çıkarılsaydı mevcut problemleri yaşamaz, tarih tekerrür etmezdi. Örgütlü olmayan ve tepkisiz yaşayan toplumlar bu nevi sıkıntıları sonsuza dek yaşamaya devam edecektir.
Problemlerin kaynağı tepkisizlik,duyarsızlık zavallılıktır. Sen kendini düşünmezsen başkası seni hiç düşünmez. Zavallılığımızın en güzel örneği; niceliksel üstünlüğümüze rağmen, duyarsızlıktan kaynaklanan sıfır düzeyli tepkidir.
Mega köy olan dünyamızda olaylar ve komşu ülkeler incelendiğinde; akıllı ve çalışkan bireylerin, azınlık sınıfların pastayı paylaştıklarını, us yoksunu laf üreten ve tembel toplum veya sınıfların niceliksel üstünlüklerine rağmen süründüklerini görmekteyiz.
Köşebaşlarını ele geçiren, erk sahiplerinin huzur ve rahat içinde yaşadıkları somut gerçektir.
Durum böyle olunca:
Temsil tazminatı,makam tazminatı,kıdem tazminatı, vakıf destekleri,yurt dışı tüm görevler,halinden memnum geleceğinden emin parası onların (öz evlatların)olacaktır.
100.000 emekli olmasına rağmen istenilen toplumsal tepki göstermezsen,
TEMAD'ın duyarsızlıklarına tepki gösteremezsen,
Her şeyi Sayın Ersen GÜRPINAR, Hüseyin SAVCI,İsmail TURAN, 400 Km yolu tepen Sayın KÜÇÜK'e ihale edersen ağlamaya sızlamaya mağdur olmaya devam edeceksin demektir.
Sen kendine acımaz,kendini düşünmez,haksızlıklara karşı onurunu muhafaza girişimi ve tepkisinde bulunmazsan bir Allah kulu seni düşünmeyecek, üstelik tekmeyi de atacaktır.
Tek çözüm; sızlanmak değil, örgütlülük ve demokratik tepkidir.
Vatanını en çok seven görevini en iyi yapandır.
Adalet mülkün temelidir.
Hakimiyet kayıtsız şartsız milletindir.
Toplumlar layık olduğu şekilde yönetilir.
Alma garibin ahını çıkar aheste aheste.
Birey ve toplumlar veciz sözlerden ders çıkarmalıdır. Yaşanan mağduriyet ve hayal kırıklıkları, tecrübeler; hiç kimsenin ders almadığı ve akıllanmadığını gösteriyor. Geçmişten ders çıkarılsaydı mevcut problemleri yaşamaz, tarih tekerrür etmezdi. Örgütlü olmayan ve tepkisiz yaşayan toplumlar bu nevi sıkıntıları sonsuza dek yaşamaya devam edecektir.
Problemlerin kaynağı tepkisizlik,duyarsızlık zavallılıktır. Sen kendini düşünmezsen başkası seni hiç düşünmez. Zavallılığımızın en güzel örneği; niceliksel üstünlüğümüze rağmen, duyarsızlıktan kaynaklanan sıfır düzeyli tepkidir.
Mega köy olan dünyamızda olaylar ve komşu ülkeler incelendiğinde; akıllı ve çalışkan bireylerin, azınlık sınıfların pastayı paylaştıklarını, us yoksunu laf üreten ve tembel toplum veya sınıfların niceliksel üstünlüklerine rağmen süründüklerini görmekteyiz.
Köşebaşlarını ele geçiren, erk sahiplerinin huzur ve rahat içinde yaşadıkları somut gerçektir.
Durum böyle olunca:
Temsil tazminatı,makam tazminatı,kıdem tazminatı, vakıf destekleri,yurt dışı tüm görevler,halinden memnum geleceğinden emin parası onların (öz evlatların)olacaktır.
100.000 emekli olmasına rağmen istenilen toplumsal tepki göstermezsen,
TEMAD'ın duyarsızlıklarına tepki gösteremezsen,
Her şeyi Sayın Ersen GÜRPINAR, Hüseyin SAVCI,İsmail TURAN, 400 Km yolu tepen Sayın KÜÇÜK'e ihale edersen ağlamaya sızlamaya mağdur olmaya devam edeceksin demektir.
Sen kendine acımaz,kendini düşünmez,haksızlıklara karşı onurunu muhafaza girişimi ve tepkisinde bulunmazsan bir Allah kulu seni düşünmeyecek, üstelik tekmeyi de atacaktır.
Tek çözüm; sızlanmak değil, örgütlülük ve demokratik tepkidir.
Sn.Orhun'un eleştirileri elbet bu satırları okuyan arkadaşlarımız değildir; Sizler mücadeleye gönül verenler olarak arkadaşlarımızın umutsuzluk ve boşvermişlik duygusundan kurtularak birlik içinde hareket etmemiz konusunda onları ikna etmelisiniz;Saygılarımla
ahmet ÇAM
18 Nisan 2010 12:44
Değerli Arkadaşlarım,
Assubay camiasının bireyleri olarak MAAŞLAR konusunda YILLARDIR O KADAR ÇOK GERİ BIRAKILIP, ÖTELENDİK Kİ,TSK nın ÖZ EVLATLARININ bir yıl boyunca aldığı SADECE TEK KADROSUZLUK TAZMİNATI dahi bizlerin aldığı HER TÜRLÜ ÖDENEĞİ İÇİNDE olan MAAŞLARIMIZI GEÇMİŞTİR.Bunu ifade ederken SAKIN OLA Kİ yanlış anlaşılmasın. KİMSENİN aldığı MAAŞTA GÖZÜMÜZ yok.Hak edenler HELAL olarak YESİNLER.AMA neden TÜM İMKANLARI sadece ve sadece KENDİLERİ İÇİN HAK görüyorlarda,TSK nın TÜM YÜKÜNÜ ÇEKTİĞİNİÇOK İYİ BİLDİKLERİ HALDE HAKLARIMIZIN verilmesini ÖZELLİKLE önlemek için ÇEŞİTLİ KUMPASLAR kurup, MAĞDUR olmamıza sebep oluyorlar.SİLAH ARKADAŞLIĞI BUMU?NASIL KÖTÜ GÜNLERDE BENİMLE AYNI MEVZİİ PAYLAŞACAK,DÜŞMANA BİRLİKTE ATEŞ EDECEĞİZ.BUNU HİÇ DÜŞÜNMÜYORLAR,DAHA DA ÖNEMLİSİ BUNLARI DÜŞÜNEMİYORLAR MI?BUNU ADI İKİLİK YARATMAK,ÇİFTE STANDART UYGULAMAK DEĞİL MİDİR?
Assubay camiasının bireyleri olarak MAAŞLAR konusunda YILLARDIR O KADAR ÇOK GERİ BIRAKILIP, ÖTELENDİK Kİ,TSK nın ÖZ EVLATLARININ bir yıl boyunca aldığı SADECE TEK KADROSUZLUK TAZMİNATI dahi bizlerin aldığı HER TÜRLÜ ÖDENEĞİ İÇİNDE olan MAAŞLARIMIZI GEÇMİŞTİR.Bunu ifade ederken SAKIN OLA Kİ yanlış anlaşılmasın. KİMSENİN aldığı MAAŞTA GÖZÜMÜZ yok.Hak edenler HELAL olarak YESİNLER.AMA neden TÜM İMKANLARI sadece ve sadece KENDİLERİ İÇİN HAK görüyorlarda,TSK nın TÜM YÜKÜNÜ ÇEKTİĞİNİÇOK İYİ BİLDİKLERİ HALDE HAKLARIMIZIN verilmesini ÖZELLİKLE önlemek için ÇEŞİTLİ KUMPASLAR kurup, MAĞDUR olmamıza sebep oluyorlar.SİLAH ARKADAŞLIĞI BUMU?NASIL KÖTÜ GÜNLERDE BENİMLE AYNI MEVZİİ PAYLAŞACAK,DÜŞMANA BİRLİKTE ATEŞ EDECEĞİZ.BUNU HİÇ DÜŞÜNMÜYORLAR,DAHA DA ÖNEMLİSİ BUNLARI DÜŞÜNEMİYORLAR MI?BUNU ADI İKİLİK YARATMAK,ÇİFTE STANDART UYGULAMAK DEĞİL MİDİR?

TSK.Anayasanın ve Cumhuriyetin teminatıdır iddiasında bulunuyor ancak; Anayasa imtiyazı yasaklıyarak adalet ve eşitliği emreder;Genelkurmay Bir kısım personeline imtiyaz tanırken diğer personeline tahakküme varan haksızlık yapmaktan vazgeçmelidir.Bu haksızlıkları artık sineye çekmiyeceğimizi hatırlatıyoruz.
Erhan ARSLAN
18 Nisan 2010 12:04
Saygıdeğer Meslektaşlarım..
Öncelikle tüm meslektaşlarıma sağlık ve mutluluk dolu bir hafta sonu geçirmelerini dilerim.Geçen hafta,biz ASTSUBAYLARI çok yakından ilgilendiren haberlerin yoğun olarak yaşandığı bir hafta oldu..
Batman'da bir Astsubay kardeşimiz şehit oldu,içimiz yandı,çok üzüldük...15 Sene T.S.K'de Astsubay olarak görev yapmış bir meslektaşımız MİT Müsteşar Yardımcılığına atandı,çok sevindik..(Kuvvetle muhtemel Mayıs ayı başında da MÜSTEŞARLIĞA atanacak.Mit Müsteşarlığının idari ve hiyerarşik yapısı incelendiğinde bunun ne anlama geldiği daha iyi anlaşılacaktır)..Bunların yanında OYAK 2009 yılında üyelerinin rezervlerine uygulayacağı NEMA oranını açıkladı.(Gerçi ne hikmetse bu oran günler öncesinden yayınlanmıştı)Böyle bir olay hiç bir ticari kurum ve şirkette asla
görülemez...
Bu olaylar yaşanırken,yüzbinlerin umut bağladığı,artık bir şeyler yapmasını beklediği TEMAD'dan hiç çıt çıkmıyor.Sanki bu olaylar kendilerini hiç ilgilendirmiyor,hiç heyecanlandırmıyor gibi davranıyorlar...Bu olaylar ve gelişmeler üzerine söyleyebilecekleri tek bir kelime yok mu..Ülkemizde gündemin jet hızıyla değiştiği,haberlerin sitelerde NANOSANİYELİK zaman diliminde yenilendiği TEKNOLJİ ÇAĞINDA,bizim TEMAD sitemiz maalesef TAŞRA BAKKALI zihniyetinde hizmet veriyor..Hafta sonu oldu,bakkal dükkanımı kapattım der gibi !!!
Bu maili yazdığım saatte TEMAD sitemize de şöyle bir baktım.Bir haber,bir değişiklik var mı diye..Site 16 Nisan'da bir ASTSUBAY büyüğümüzün saat 11:00 de yazdığı yazıdan
sonra KEPENKLERİ kapatmış..
Şahsımın yazdığı yazılara uygulanan anlamsız SANSÜRE alıştım.Ama yüzbinlerin arkasında olduğunu söyleyen bir derneğin bu tarz keyfi bir şekilde web sitesi işletmesi mantığını kabul etmek mümkün değil..TEMAD'ın farklı konularda ihtisaslaşmış kurulları bu konularla ilgili neler düşünüyor.BUNLARI BİLMEK VE ÖĞRENMEK İSTERİZ..
Mutlu günler dileklerimle..
Erhan ARSLAN
Öncelikle tüm meslektaşlarıma sağlık ve mutluluk dolu bir hafta sonu geçirmelerini dilerim.Geçen hafta,biz ASTSUBAYLARI çok yakından ilgilendiren haberlerin yoğun olarak yaşandığı bir hafta oldu..
Batman'da bir Astsubay kardeşimiz şehit oldu,içimiz yandı,çok üzüldük...15 Sene T.S.K'de Astsubay olarak görev yapmış bir meslektaşımız MİT Müsteşar Yardımcılığına atandı,çok sevindik..(Kuvvetle muhtemel Mayıs ayı başında da MÜSTEŞARLIĞA atanacak.Mit Müsteşarlığının idari ve hiyerarşik yapısı incelendiğinde bunun ne anlama geldiği daha iyi anlaşılacaktır)..Bunların yanında OYAK 2009 yılında üyelerinin rezervlerine uygulayacağı NEMA oranını açıkladı.(Gerçi ne hikmetse bu oran günler öncesinden yayınlanmıştı)Böyle bir olay hiç bir ticari kurum ve şirkette asla
görülemez...
Bu olaylar yaşanırken,yüzbinlerin umut bağladığı,artık bir şeyler yapmasını beklediği TEMAD'dan hiç çıt çıkmıyor.Sanki bu olaylar kendilerini hiç ilgilendirmiyor,hiç heyecanlandırmıyor gibi davranıyorlar...Bu olaylar ve gelişmeler üzerine söyleyebilecekleri tek bir kelime yok mu..Ülkemizde gündemin jet hızıyla değiştiği,haberlerin sitelerde NANOSANİYELİK zaman diliminde yenilendiği TEKNOLJİ ÇAĞINDA,bizim TEMAD sitemiz maalesef TAŞRA BAKKALI zihniyetinde hizmet veriyor..Hafta sonu oldu,bakkal dükkanımı kapattım der gibi !!!
Bu maili yazdığım saatte TEMAD sitemize de şöyle bir baktım.Bir haber,bir değişiklik var mı diye..Site 16 Nisan'da bir ASTSUBAY büyüğümüzün saat 11:00 de yazdığı yazıdan
sonra KEPENKLERİ kapatmış..
Şahsımın yazdığı yazılara uygulanan anlamsız SANSÜRE alıştım.Ama yüzbinlerin arkasında olduğunu söyleyen bir derneğin bu tarz keyfi bir şekilde web sitesi işletmesi mantığını kabul etmek mümkün değil..TEMAD'ın farklı konularda ihtisaslaşmış kurulları bu konularla ilgili neler düşünüyor.BUNLARI BİLMEK VE ÖĞRENMEK İSTERİZ..
Mutlu günler dileklerimle..
Erhan ARSLAN
AİHM açılan dava tüm üyelerin OYAK'taki haklarının korunmasını kapsıyormu? Bu sorumumuz yanıtsız! dava dilekçesi devlet sırrı gibi saklanıyor; İkazlarımıza rağmen Aslan çimentoya isim bildirerek dava tehlikeye düşürülmüştür.
Kurum varlığında hakları olan tüm üyelere hisse senedi verilmesi konusundaki tekliflerimiz TEMAD tarafından ciddi bir çalışma ve teklif olmadığı için OYAK 50.Genelkurulunda bu konu gündeme bile alınmamıştır.
TEMAD ÜYELERE OLAN SORUMLULUKLARINI NE ZAMAN YERİNE GETİRMEYİ DÜŞÜNÜYOR ?????
Hayati ERGÜRBÜZ
18 Nisan 2010 12:00
Hırsız donanma komutanı olabilir,köstebek komutan genelkurmayın en mahrem yerlerinde görev yapabilir,ama liyakatiyle bir yerlere gelmiş astsubayın MİT müstaşarı olması yadırganır,niçin ? AKP atadığı için mi;Peki 130 gün sonra akp nin atayacağı Genelkurmay başkanını nasıl sindirecek bu ahkam kesenler..
veysel çetiner
18 Nisan 2010 05:13
Astsubaylıktan MİT'in başına
Sn.Emre Taner'in emekliye ayrılmasından sonra MİT Müsteşarlığı'na getirilecek isimler arasında adı öne çıkan Başbakanlık Müsteşar Yardımcısı Sn.Hakan Fidan, MİT Müsteşar Yardımcısı olarak atandı
http://www.gun24saat.com/index.asp?gorev=hab erdetay&id=1689
Sn.Emre Taner'in emekliye ayrılmasından sonra MİT Müsteşarlığı'na getirilecek isimler arasında adı öne çıkan Başbakanlık Müsteşar Yardımcısı Sn.Hakan Fidan, MİT Müsteşar Yardımcısı olarak atandı
http://www.gun24saat.com/index.asp?gorev=hab erdetay&id=1689
Bu konudaki haberlere yapılan olumsuz yorumlardan kamuoyunun bizi yanlış değerlendirdiği anlaşılmaktadır.
TEMAD yönetinine bizleri tanıtan paneller,sempozyumlar düzenlemesini; Asb.MYO.nun mutlaka lisans düzeyine çıkarılması teklifinin hayata geçirilmesi çalışmalarına hemen başlamasını birkez daha hatırlatıyoruz.Saygılarımla
Mehmet AKPINAR
17 Nisan 2010 22:54
OYAK 50.genel kurulu sonucunda temenni olarak şunları yazmış;
2009 yılında elde edilen başarılarda katkıları olan başta Sayın Yönetim Kurulu Başkanı (E) Korg.Yıldırım TÜRKER ve Sayın Genel Müdür Dr.Ş.Coşkun ULUSOY olmak üzere, OYAK Yönetim ve Denetim Kurulları, Genel Müdür Yardımcıları ve, eşdeğer personel, Genel Müdürlük çalışanları ile OYAK iştiraklerinin tüm yönetici ve çalışanlarına teşekkür eder, zor koşullar altında görev yapan üyelerimizin beklentilerine en iyi şekilde cevap verecek tarzda olan faaliyetlerinizde başarılarınızın devamını dileriz.
-
Hangi başarıdan bahsedildiğini anlayan varsa bana da izah etsin,başarısızlığı başarı gibi sunanlar oralarda kaldıkça bizler daha çok soyuluruz,o zatı muhteremler sırça köşklerde son model arabaları ile ailece rahat ederlerken bizlere gönderdikleri aracınızı değişelim mesajlarına sanırım s....f dediğimizi duymuyorlar, utanmadan sıkılmadan başarılarından dolayı kutlamışlar,yok ya birde başarılarından dolayı ödül verseydiniz,ne bileyim biraz para veya dengi birşey,utanma da kalmamış ne diyeyim.Benim onlara ettiğim temenniyi sanırım hiç duymak istemezler, anlayan anladı!!!!
2009 yılında elde edilen başarılarda katkıları olan başta Sayın Yönetim Kurulu Başkanı (E) Korg.Yıldırım TÜRKER ve Sayın Genel Müdür Dr.Ş.Coşkun ULUSOY olmak üzere, OYAK Yönetim ve Denetim Kurulları, Genel Müdür Yardımcıları ve, eşdeğer personel, Genel Müdürlük çalışanları ile OYAK iştiraklerinin tüm yönetici ve çalışanlarına teşekkür eder, zor koşullar altında görev yapan üyelerimizin beklentilerine en iyi şekilde cevap verecek tarzda olan faaliyetlerinizde başarılarınızın devamını dileriz.
-
Hangi başarıdan bahsedildiğini anlayan varsa bana da izah etsin,başarısızlığı başarı gibi sunanlar oralarda kaldıkça bizler daha çok soyuluruz,o zatı muhteremler sırça köşklerde son model arabaları ile ailece rahat ederlerken bizlere gönderdikleri aracınızı değişelim mesajlarına sanırım s....f dediğimizi duymuyorlar, utanmadan sıkılmadan başarılarından dolayı kutlamışlar,yok ya birde başarılarından dolayı ödül verseydiniz,ne bileyim biraz para veya dengi birşey,utanma da kalmamış ne diyeyim.Benim onlara ettiğim temenniyi sanırım hiç duymak istemezler, anlayan anladı!!!!
veysel çetiner
17 Nisan 2010 19:54
50. Olağan Genel Kurul Karar ve Temennileri
Karar
Kurum'un 31 Aralık 2009 tarihi itibarıyla düzenlenen aktüeryal bilançosunda 1.187.009.409,42 TL aktüeryal kâr oluşmuştur.
Bu çerçevede Kurum'un 31 Aralık 2009 tarihi itibarıyla oluşan 1.187.009.409,42 (birmilyaryüzseksenyedimilyondokuzbindörtyüzdokuzvirgülkırki ki) TL aktüeryal kârın tamamının bireysel üye ortalama rezervine %14,2 olarak gerçekleşen toplam nema oranında uygulanması suretiyle;
...
GEÇEN YILA GÖRE NEREDEYSE YÜZDE YÜZ AZ KAR PAYI VEREN OYAK BUNU BAŞARI OLARAK GÖRÜYOR.
OYAK BİZİ SÖMÜRMEYE DEVAM ETMEKTEDİR.
Karar
Kurum'un 31 Aralık 2009 tarihi itibarıyla düzenlenen aktüeryal bilançosunda 1.187.009.409,42 TL aktüeryal kâr oluşmuştur.
Bu çerçevede Kurum'un 31 Aralık 2009 tarihi itibarıyla oluşan 1.187.009.409,42 (birmilyaryüzseksenyedimilyondokuzbindörtyüzdokuzvirgülkırki ki) TL aktüeryal kârın tamamının bireysel üye ortalama rezervine %14,2 olarak gerçekleşen toplam nema oranında uygulanması suretiyle;
...
GEÇEN YILA GÖRE NEREDEYSE YÜZDE YÜZ AZ KAR PAYI VEREN OYAK BUNU BAŞARI OLARAK GÖRÜYOR.
OYAK BİZİ SÖMÜRMEYE DEVAM ETMEKTEDİR.
Hayati ERGÜRBÜZ
17 Nisan 2010 19:01
50 nci OYAK genel kurul karar ve temennileri aşağıdaki linktedir...
http://www.oyak.com.tr/OyakWEBTR/sayfalar.js p?sayfa_id=112
http://www.oyak.com.tr/OyakWEBTR/sayfalar.js p?sayfa_id=112
Arif ASLAN
17 Nisan 2010 18:13
Batman'da teröristlerle çıkan çatışmada şehit olan meslektaşımızın ve şehit olan polislerimizin mekanı cennet olsun,Allah geride kalanlara sabır versin.
Temad yönetimi emeklisine sahip çıkmıyor bunu anladık.Şehit olan meslektaşına neden bir başsağlığını çok görüyor.Bunu anlamak gerçekten zor.Temad Yönetimi kınıyorum.
Temad yönetimi emeklisine sahip çıkmıyor bunu anladık.Şehit olan meslektaşına neden bir başsağlığını çok görüyor.Bunu anlamak gerçekten zor.Temad Yönetimi kınıyorum.
Orhan ORHUN
17 Nisan 2010 17:00
Batman'da teröristlerle çıkan çatışmada bir meslektaşımız şehit oldu.
Mekanı cennet olsun, Allah ailesine sabır versin.
Ülkemiz ve ordumuzun kutsal değerlerinin ayaklar altına alındığı günümüzde; kayıtsız kalmak mümkün değil.
Kayıplarımızın yüreğimizi dağladığı bu günlerde Assubayların Sivil Toplum Kuruluşu olan TEMAD'ın duyarsız kalmasına şahit olmak manidardır.
TEMAD'ın duyarsızlığı; saygıdeğer Assubay sınıfının takdir ve değerlendirmesine sunulur.
Mekanı cennet olsun, Allah ailesine sabır versin.
Ülkemiz ve ordumuzun kutsal değerlerinin ayaklar altına alındığı günümüzde; kayıtsız kalmak mümkün değil.
Kayıplarımızın yüreğimizi dağladığı bu günlerde Assubayların Sivil Toplum Kuruluşu olan TEMAD'ın duyarsız kalmasına şahit olmak manidardır.
TEMAD'ın duyarsızlığı; saygıdeğer Assubay sınıfının takdir ve değerlendirmesine sunulur.
Osman ADA
17 Nisan 2010 12:29
Dangalak mahmudun açıklamalarına tepkileri izleyen Temad yönetimi son günlerdeki gelişmeleri,endişeleri ve eleştirileri duymamazlıktan geliyor canları sağolsun, sahi OYAK davası ne oldu, Hisse senedi verilmesi konusunda talep varmıydı,Atama ile dava tehlikeye girdimi bu duruma ençok kim seviniyor, Dava dilekçesi devlet sırrımı, neden açıklanmıyor????????? Temad genel sekreterleri oyak yönetim kuruluna atanmış başkanımız milletvekiliği düşünüyor sakın diğer yöneticileri unutmayın çok yoruldular bu başarıları mutlaka ödüllendirilmeli.
Assubay KİT işçisinden daha az maaş alıyormuş basında yerden yere vuruluyormuş,uzmanlar haklarını alıyormuş kimin umurunda bu konuları kendine dert edinen arkadaşlarım çok üzülürseniz moral için Temad gezilerini stresten bozulan sağlığınız için Temad sağlık sigortasını öneririm.Kalın sağlıcakla
Assubay KİT işçisinden daha az maaş alıyormuş basında yerden yere vuruluyormuş,uzmanlar haklarını alıyormuş kimin umurunda bu konuları kendine dert edinen arkadaşlarım çok üzülürseniz moral için Temad gezilerini stresten bozulan sağlığınız için Temad sağlık sigortasını öneririm.Kalın sağlıcakla
İsmail DAMAR
17 Nisan 2010 08:41
Habere yapılan olumsuz yorumlar bizim kendimizi tanıtmamız için çok büyük gayret göstermemiz gerektiğini birkez daha vurguluyor. TEMAD'a hem bizi tanıtan hem de haksızlıklarımızı anlatan seminerler,sempozyumlar düzenleyin taleplerimiz maalesef hala dikkate alınmıyor.
İbrahim Özberber
16 Nisan 2010 22:21
BENİM GENEL BAŞKANIM
Benim genel başkanım o kadar yoğundur ki
1.Mahalli gazetelerin küpürlerini toplayıp duvara yapıştırmaktan,
2.Çağrılan kokteyllere devasa derneğin bşk'nı olarak onur gurur duyarak en büyük temsilci edasıyla katılmaktan,
3.Suçsuz günahsız gönullülük esasına dayalı derneğin üyelerini kapının önüne koymaktan,
4.Genel mrkz seçımleri yaklaşırken görsel duysal medyada yer almaktan ,bir iki milletvekilini salona getirip T.B.M.M. getirmiş gibi zavaLlı biz delegelere (vay be benim başkanıma bak milletvekillerini bile getirmiş) büyük başkan görünüp oyları kapmaktan,
5.Elinde mahkeme dosyası ile üyeliğini ispatlamaya çalışan üyesini mahkeme salonundaki mübaşire attırır gıbı salonun önüne koyanları onur gururla seyredmekten,
6.Kendi kadınlar kolunu delegelerine şikayet eden, savunma hakkı vermeden kendi kadınlar kolunu refüze etmekten,
7.Oyak ve Genelkurmay\'a karşı vefakar göruntü ıle ince hesaplar yapmaktan,
8.Bütçesini bile delegeleri adam yerine koyup sunmamaktan VE TÜM BUNLARI YEDİ SENE GİBİ KISA ZAMANDA BAŞARMAKTAN BAŞKA BİR AMACI OLMAYAN, BENİM DEVASA BAŞKANIM ,YUKARIDAKİ BU KADAR İŞTEN FIRSAT BULURSA UZMAN ÇAVUŞLAR GİBİ BİR GÜN YASAL ZEMİNDE BİZİM HAKLARIMIZI DA ALACAKTIR.BUNA EMİN OLDUĞUMUZ İÇİN ZATEN ACELEMİZ DE YOK.
SAYGILARIMI SUNUYORUM.
Benim genel başkanım o kadar yoğundur ki
1.Mahalli gazetelerin küpürlerini toplayıp duvara yapıştırmaktan,
2.Çağrılan kokteyllere devasa derneğin bşk'nı olarak onur gurur duyarak en büyük temsilci edasıyla katılmaktan,
3.Suçsuz günahsız gönullülük esasına dayalı derneğin üyelerini kapının önüne koymaktan,
4.Genel mrkz seçımleri yaklaşırken görsel duysal medyada yer almaktan ,bir iki milletvekilini salona getirip T.B.M.M. getirmiş gibi zavaLlı biz delegelere (vay be benim başkanıma bak milletvekillerini bile getirmiş) büyük başkan görünüp oyları kapmaktan,
5.Elinde mahkeme dosyası ile üyeliğini ispatlamaya çalışan üyesini mahkeme salonundaki mübaşire attırır gıbı salonun önüne koyanları onur gururla seyredmekten,
6.Kendi kadınlar kolunu delegelerine şikayet eden, savunma hakkı vermeden kendi kadınlar kolunu refüze etmekten,
7.Oyak ve Genelkurmay\'a karşı vefakar göruntü ıle ince hesaplar yapmaktan,
8.Bütçesini bile delegeleri adam yerine koyup sunmamaktan VE TÜM BUNLARI YEDİ SENE GİBİ KISA ZAMANDA BAŞARMAKTAN BAŞKA BİR AMACI OLMAYAN, BENİM DEVASA BAŞKANIM ,YUKARIDAKİ BU KADAR İŞTEN FIRSAT BULURSA UZMAN ÇAVUŞLAR GİBİ BİR GÜN YASAL ZEMİNDE BİZİM HAKLARIMIZI DA ALACAKTIR.BUNA EMİN OLDUĞUMUZ İÇİN ZATEN ACELEMİZ DE YOK.
SAYGILARIMI SUNUYORUM.
HARUN KURUOĞLU
16 Nisan 2010 21:29
DEĞİRMENİ SEL ALMIŞ ,BİZ TAKILDAK ARIYORUZ!!!
16 Nisan 2010 saat 19:00 STAR TV ana haber bülteni,Uğur DÜNDAR'ın canlı yayın konuğu eski İstanbul Boğaz Komutanı E.Tümamiral İlker GÜVEN'in eşi Sunahanım GÜVEN; malumlarınız olduğu üzere eşi ve kendisi ile ilgili birkaç gündür basında çıkan haberler var. Hanımefendi konu ile ilgili Sn.DÜNDAR'ın sorularını yanıtlıyor,özetle;
Kocası olan General emekli olduktan sonra ilgili birimlere mal beyanında bulunmuş ve 900 bin dolar parası olduğunu beyan etmiş,kaldıkları ultra lüks eve sözde kira öderlermiş ama bir müddet sonra ödediği kiranın birkaç misli para menfaat ilişkisi içinde bulunduğu kişilerce sayın Generale iade edilirmiş,BMW marka arabaları E.Generalin kız kardeşinin üzerine kayıtlı imiş,eve milyon dolarlar girer çıkarmış,Sunahanım'ın onlarca pırlanta takıları varmış, zaman zaman bunları geçici olarak takmak için daha üst komutanların eşlerine ödünç olarak verirmiş,en son olarakta ödünç verdiği komutanın eşi Sunahanıma resti çekmiş ve hanımcağızın pırlantalarına el koymuş. General eve gizli evraklar getirirmiş, Sunahanım bu evraklardan bir kaçını üst Komutanlıklara iletmiş vs.
Öküz öldü ortaklık bozuldu,sırlar yavaş yavaş deşifre olmaya başladı. E. General ve eşi ayrılmak için yargıya başvurmuşlar ,mahkemeleri devam ediyormuş.Bu ve benzeri söylemler canlı yayında bir süre devam etti.Ben bunları izlerken mideme ve başıma ağrılar girmeye başladı,vücudumun kimyası bozuldu ve gerildim,sonra da kendi kendime dedim ki "onur ,dürüstlük ve namus kavramına yüklenilen tanımlama, evrensel boyutta olmayıp, kişilerin beyinlerinin algılamasına , kabullenmesine ve menfaatine göre anlam taşımaktadır".Hayatın olağan akışında da bu iki yüzlülüklerle çok sık karşılaşmıyor muyuz? Bu ülkeye ve bu ülkenin gerçekten namuslu ve onurlu insanlarına yazık değil mi,bu ülke bize dedelerimizden miras kalmadı,çocuklarımızdan ödünç aldık,ileriki yıllarda çocuklarımız bize "siz bize ne bıraktınız da bizden ne bekliyorsunuz" dese acaba ne cevap vereceğiz bilemiyorum...
Ülkemizde ben ve benim gibi binlerce E.Asb, başka milyonlarca insan açlık sınırında yaşıyor ve şu anda çocuklarımızın iki üç yüz TL olan dershane paralarını ödeyemiyoruz,bu beyler ve hanımefendiler milyon dolarları telaffuz ediyorlar.Acaba bunların Tanrıları farklı mı, veya biz Patagonya ordusunun mensupları mıyız? Bizler yüz lirayı nereden ve nasıl bulacağız diye kıvranırken bu insanlar milyon dolarları nereden nasıl ve hangi kirli yöntemleri ve ilişkileri kullanarak elde etmişler, hesabını yargıya ve Yüce Türk Milletine vereceklerdir diye umut etmek istiyorum.
16 Nisan 2010 saat 19:00 STAR TV ana haber bülteni,Uğur DÜNDAR'ın canlı yayın konuğu eski İstanbul Boğaz Komutanı E.Tümamiral İlker GÜVEN'in eşi Sunahanım GÜVEN; malumlarınız olduğu üzere eşi ve kendisi ile ilgili birkaç gündür basında çıkan haberler var. Hanımefendi konu ile ilgili Sn.DÜNDAR'ın sorularını yanıtlıyor,özetle;
Kocası olan General emekli olduktan sonra ilgili birimlere mal beyanında bulunmuş ve 900 bin dolar parası olduğunu beyan etmiş,kaldıkları ultra lüks eve sözde kira öderlermiş ama bir müddet sonra ödediği kiranın birkaç misli para menfaat ilişkisi içinde bulunduğu kişilerce sayın Generale iade edilirmiş,BMW marka arabaları E.Generalin kız kardeşinin üzerine kayıtlı imiş,eve milyon dolarlar girer çıkarmış,Sunahanım'ın onlarca pırlanta takıları varmış, zaman zaman bunları geçici olarak takmak için daha üst komutanların eşlerine ödünç olarak verirmiş,en son olarakta ödünç verdiği komutanın eşi Sunahanıma resti çekmiş ve hanımcağızın pırlantalarına el koymuş. General eve gizli evraklar getirirmiş, Sunahanım bu evraklardan bir kaçını üst Komutanlıklara iletmiş vs.
Öküz öldü ortaklık bozuldu,sırlar yavaş yavaş deşifre olmaya başladı. E. General ve eşi ayrılmak için yargıya başvurmuşlar ,mahkemeleri devam ediyormuş.Bu ve benzeri söylemler canlı yayında bir süre devam etti.Ben bunları izlerken mideme ve başıma ağrılar girmeye başladı,vücudumun kimyası bozuldu ve gerildim,sonra da kendi kendime dedim ki "onur ,dürüstlük ve namus kavramına yüklenilen tanımlama, evrensel boyutta olmayıp, kişilerin beyinlerinin algılamasına , kabullenmesine ve menfaatine göre anlam taşımaktadır".Hayatın olağan akışında da bu iki yüzlülüklerle çok sık karşılaşmıyor muyuz? Bu ülkeye ve bu ülkenin gerçekten namuslu ve onurlu insanlarına yazık değil mi,bu ülke bize dedelerimizden miras kalmadı,çocuklarımızdan ödünç aldık,ileriki yıllarda çocuklarımız bize "siz bize ne bıraktınız da bizden ne bekliyorsunuz" dese acaba ne cevap vereceğiz bilemiyorum...
Ülkemizde ben ve benim gibi binlerce E.Asb, başka milyonlarca insan açlık sınırında yaşıyor ve şu anda çocuklarımızın iki üç yüz TL olan dershane paralarını ödeyemiyoruz,bu beyler ve hanımefendiler milyon dolarları telaffuz ediyorlar.Acaba bunların Tanrıları farklı mı, veya biz Patagonya ordusunun mensupları mıyız? Bizler yüz lirayı nereden ve nasıl bulacağız diye kıvranırken bu insanlar milyon dolarları nereden nasıl ve hangi kirli yöntemleri ve ilişkileri kullanarak elde etmişler, hesabını yargıya ve Yüce Türk Milletine vereceklerdir diye umut etmek istiyorum.
AYHAN ÖZENÇ
16 Nisan 2010 19:59
Saygıdeğer Meslektaşlarım,
Şehit olan Meslektaşımıza Allah'tan rahmet, Kederli Ailesine Başsağlığı ve sabırlar dilerim.
Ayrıca Sayın Erhan ARSLAN Meslektaşımı,yazdıklarından dolayı kutluyor ve kendisine aynen katılıyorum.
Saygılarımla...
Şehit olan Meslektaşımıza Allah'tan rahmet, Kederli Ailesine Başsağlığı ve sabırlar dilerim.
Ayrıca Sayın Erhan ARSLAN Meslektaşımı,yazdıklarından dolayı kutluyor ve kendisine aynen katılıyorum.
Saygılarımla...
6302
Mesaj Defteri yazıları
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 »


Değerli Meslektaşım öncelikle emekliliğiniz hayırlı olsun ailenizle birlikte sağlık,başarı ve mutluluk dolu yıllar dilerim. Sizin duyarlılığınızı tüm meslektaşlarımız gösterirse mücadelemizin başarısı artacaktır. Lütfen TEMAD'a üye olun, olumsuzlukları içinde bulunarak giderebiliriz.Her gecenin sabahı var mutlaka yönetimlere bu zümreyi sıçrama tahtası olarak görmeyen özverili,bilgili kararlı yöneticiler gelecektir. Sevgi ve saygılarımla.