MESAJ PANOSU
Mesaj Defterine Yazın 
6302
Mesaj Defteri yazıları
A.Altındağ
14 Haziran 2010 13:47
Biz ne zaman güzel birşey yapmaya kalkarsak ya birilerinin nasırına basıyoruz hemen çamur at izi kalsın uygulamaları sistematik bir şekilde başlıyor örneklerini görmekteyiz. Sn.S.İçer düne kadar yazdıklarını unutup Sn.Ersen Gürpınar'la ilgili gerçek dışı eleştiriler yazıyor, yanıtımızı o site neden yayınlamıyor. TEMAD yönetimine muhaliflermiş, ama TEMAD yönetimini eleştiren, mücadelemize destek veren bir tek kelime yazmıyorlar, bunu dile getirmemiz işlerine gelmiyor, hemen "sen kimsin, kimliğini açıkla" diyorlar, nerede ise sabıka kaydı isteyecekler, göreceksiniz yarın bu kişiler TEMAD yönetimi ile ortak liste oluşturacaklar!
Arkasından birileri devreye giriyor bunları kimse önemsemiyor, lakin
TEMAD başkanının görevi birleştirici olmalı, yazdıklarını esefle okuduk, o önce kendisi topluma hesap versin, gayeleri yazılan eleştirileri unutturmaktır.
Hepimizin saygı duyduğu Sn.Gürpınar'a iftira atmakla bunu başaracaklarını sananlar aldanıyorlar...
TEMAD yönetimi önce bir çok değerli arkadaşımızın eleştirdiği konulara yanıt versinler, görevlerini unutmasınlar, ya bu deveyi gütsünler ya bu diyardan gitsinler, onların yapamadığını bu sitenin üyeleri bu güne kadar yaptıkları gibi bundan sonra da yapacaktır. İyi günler diliyorum.
Arkasından birileri devreye giriyor bunları kimse önemsemiyor, lakin
TEMAD başkanının görevi birleştirici olmalı, yazdıklarını esefle okuduk, o önce kendisi topluma hesap versin, gayeleri yazılan eleştirileri unutturmaktır.
Hepimizin saygı duyduğu Sn.Gürpınar'a iftira atmakla bunu başaracaklarını sananlar aldanıyorlar...
TEMAD yönetimi önce bir çok değerli arkadaşımızın eleştirdiği konulara yanıt versinler, görevlerini unutmasınlar, ya bu deveyi gütsünler ya bu diyardan gitsinler, onların yapamadığını bu sitenin üyeleri bu güne kadar yaptıkları gibi bundan sonra da yapacaktır. İyi günler diliyorum.
SİTE YÖNETİMİ
14 Haziran 2010 13:05
SAYGIDEĞER MESLEKTAŞLARIMIZ,
TEMAD'ın resmi web sitesinde önce Sayın Cengiz ERTEN ve sonra Sayın TEMAD Genel Başkanı'nın yazılarını okudunuz.
Sayın TEMAD Genel Başkanı'nı da, Sayın Cengiz ERTEN'i de ,diğer kişisel ikbal peşinde koşanları da ve Sayın Ersen GÜRPINAR'ı da bu toplum gayet iyi tanıyor.
Şerefli insanlar dedikodularla, mesnetsiz suçlamalarla başkalarının onur ve haysiyetine dil uzatmazlar, uzatamazlar.
Bazıları ile mücadele etmek için "ÇUKUR" seviyesine inmek gerekir ki, onu biz yapamayız, yapmayız !..
Toplum vicdanının yargısına razıyız. Herkesi hak ettiği yere koyacaktır.
Kamuoyuna saygı ile duyurulur.
TEMAD'ın resmi web sitesinde önce Sayın Cengiz ERTEN ve sonra Sayın TEMAD Genel Başkanı'nın yazılarını okudunuz.
Sayın TEMAD Genel Başkanı'nı da, Sayın Cengiz ERTEN'i de ,diğer kişisel ikbal peşinde koşanları da ve Sayın Ersen GÜRPINAR'ı da bu toplum gayet iyi tanıyor.
Şerefli insanlar dedikodularla, mesnetsiz suçlamalarla başkalarının onur ve haysiyetine dil uzatmazlar, uzatamazlar.
Bazıları ile mücadele etmek için "ÇUKUR" seviyesine inmek gerekir ki, onu biz yapamayız, yapmayız !..
Toplum vicdanının yargısına razıyız. Herkesi hak ettiği yere koyacaktır.
Kamuoyuna saygı ile duyurulur.
Ahmet USLUER
14 Haziran 2010 12:52
Sn.Ersen GÜRPINAR bu mücadelede bayraktarlık yapan bir büyüğümüzdür yaptıklarını başardıklarını yazmaya gerek bile duymuyorum toplum takdir ediyor.
Haksızlıklarımızı protesto için 300 km. yürüyen arkadaşımız Sn.Tuncer Küçük'ün yürüyüşüne destek verme yürekliliğini kararlılığını gösteremeyenler karalamaları ile bu çok güzel organizasyona gölge düşürmeye uğraşmasınlar.
Ben bu yürüyüş için karınca kararınca Sn. S.İçer aracılığı ile maddi katkıda bulundum, biz müsterihiz, gerekli olmadığı halde bize kuruşu kuruşuna harcamalar belgeleri ile bilgi verildi. Kimse bizim avukatlığımıza soyunmasın, bu toplum herkesi gayet iyi tanıyor.Saygılar sunuyorum.
Haksızlıklarımızı protesto için 300 km. yürüyen arkadaşımız Sn.Tuncer Küçük'ün yürüyüşüne destek verme yürekliliğini kararlılığını gösteremeyenler karalamaları ile bu çok güzel organizasyona gölge düşürmeye uğraşmasınlar.
Ben bu yürüyüş için karınca kararınca Sn. S.İçer aracılığı ile maddi katkıda bulundum, biz müsterihiz, gerekli olmadığı halde bize kuruşu kuruşuna harcamalar belgeleri ile bilgi verildi. Kimse bizim avukatlığımıza soyunmasın, bu toplum herkesi gayet iyi tanıyor.Saygılar sunuyorum.
ali nas
14 Haziran 2010 01:26
Yazıklar olsun.Ne koltukmuş be.Yani kırım kongo kenesi bile sökülüyor ama bazılarının kopması imkansız.Güneş balçıkla sıvanmaz başkan.Hele bu güneş,Sayın Gürpınar büyüğümse hiç boşa uğraşmayın.Bizi icraatlarınızla ikna edin.İnsanlara çamur atarak değil.
Tatildeyim,daha fazla yazıpta ağzımın tadını bozmayayım.
Saygılarımla.
Takipteyim.
Tatildeyim,daha fazla yazıpta ağzımın tadını bozmayayım.
Saygılarımla.
Takipteyim.
Turhan KALIN
14 Haziran 2010 01:08
KEY mağdurlarını sevindirecek mahkeme kararı hk.
Listede olmayan KEY mağdurlarına müjde
Ankara 14. İdare Mahkemesi, açıklanan KEY listelerinde ismini göremeyen binlerce kişiyi sevindirecek bir karara imza attı.
Mahkeme, kendisinden KEY kesintisi yapılmasına rağmen Resmi Gazete'de yayımlanan listeye giremeyen memurun başvurusunu haklı bularak, isminin listeye eklenmesine hükmetti.
http://emekliliktakibi.blogcu.com/key-magdur larini-sevindirecek-mahkeme-karari-hk/7792830
Listede olmayan KEY mağdurlarına müjde
Ankara 14. İdare Mahkemesi, açıklanan KEY listelerinde ismini göremeyen binlerce kişiyi sevindirecek bir karara imza attı.
Mahkeme, kendisinden KEY kesintisi yapılmasına rağmen Resmi Gazete'de yayımlanan listeye giremeyen memurun başvurusunu haklı bularak, isminin listeye eklenmesine hükmetti.
http://emekliliktakibi.blogcu.com/key-magdur larini-sevindirecek-mahkeme-karari-hk/7792830
İbrahim Üstünkaya
14 Haziran 2010 00:13
Selçuk İÇER arkadaşımı tanımam,yanyana gelmiş değilim 72 devresinden K.K.Mu Asb.yım,kendisinin de bir meslektaşım olması nedeniyle,OYAK yön.krl bşk.lığına davayı gözden geçirmeleri dileği ile mail gönderdim,cevabını aldım,arkadaşımızın her ne kadar uslubu ağır olsa dahi gerçekleri yazdığı inkar edilemez,davayı kaybettiği takdirde üzerime ne düşüyorsa yapacağıma söz veriyorum,saygılarımla.
Mithat TÜRETKEN
13 Haziran 2010 23:47
Sayın TEMAD Gn.Başkanı sizi anlamakta güçlük çekiyorum ne yapmaya çalışıyorsunuz önce bunu izah edin ben Sn.Ersen GÜRPINAR'I görevde iken tanırım iftihar edeceğimiz bir arkadaşımız bu zümreye gönüllü olarak yaptığı hizmetler ortada iken Sn.Cengiz Erten'in hangi sorusuna yanıt vermemiş olabilirki? O'nun veremeyeceği cevabın olacağını düşünemem, kaldı ki SAYIN GÜRPINAR'ın makamı yok,sekreteri yok,tüzel kişiliği yok, MSB ödeneği, üye aidatı, makam arabası yok herşeyi özveri ile yapıyor, onun bu topluma hesap verme mecburiyeti yok, ama sizin var; siz, size saygı çerçevesinde sorulan eleştirilere yanıt verin, bunu topluma borçlusunuz ama yanıt yerine gündem değiştirmek adına yakışıksız imalar suçlamalarda bulunuyorsunuz...
Siz ve arkadaşlarınız Sn.Tuncer KÜÇÜK'ÜN yürüyüşüne maddi manevi destek olmadınız tek kuruş katkınız yok, katkıda bulunan bizlerin gönlü rahatken harcamalar belgeleri ile bizlere bildirilmişken siz hesap sorma hakkını kendinizde nasıl buluyorsunuz ?
Siz önce bize hesap verin, bu görevinizde 7 YILDIR BAŞKANSINIZ NE YAPTINIZ, BU ZÜMREYE NE KAZANDIRDINIZ? Sn.Gürpınar ve arkadaşlarının gösterdikleri gayret özveri ortadadır, eleştiri değil minnettarlığınızı belirtin o zaman başarır ve yücelirsiniz.Üzüntülerimi bildiriyorum.
Siz ve arkadaşlarınız Sn.Tuncer KÜÇÜK'ÜN yürüyüşüne maddi manevi destek olmadınız tek kuruş katkınız yok, katkıda bulunan bizlerin gönlü rahatken harcamalar belgeleri ile bizlere bildirilmişken siz hesap sorma hakkını kendinizde nasıl buluyorsunuz ?
Siz önce bize hesap verin, bu görevinizde 7 YILDIR BAŞKANSINIZ NE YAPTINIZ, BU ZÜMREYE NE KAZANDIRDINIZ? Sn.Gürpınar ve arkadaşlarının gösterdikleri gayret özveri ortadadır, eleştiri değil minnettarlığınızı belirtin o zaman başarır ve yücelirsiniz.Üzüntülerimi bildiriyorum.
NECDET TÖRE
13 Haziran 2010 23:09
TEMAD Genel Başkanının 12 Haziran 2010 tarihinde Mesaj panosuna yazdığı yazıda " ESKİŞEHİR'DEKİ SAYIN GÜRPINAR'LA KONUŞMASINI BEN DE YAN TARAFTAN DİNLEMİŞTİM " cümlesi için Sn.Ersen Gürpınar ile Sn.Cengiz Erten'in konuşmasında aynı masada idim.
Fakat aynı salonda dahi olmayan Genel başkanımızın konuşulanları herhalde Sn.Cengiz Erten'den duyduğunu tahmin ediyorum.
Ayrıca toplantıdaki ILIMLI konuşmalar yapan Sn.Ersen Gürpınar'a Sn.Cengiz Erten ve Genel Başkan tarafından şimdi saldırıda bulunmalarına bir anlam veremiyorum.
Olaylara şahit olduğum için doğruları yazmak istedim.
Saygılarımla.
Fakat aynı salonda dahi olmayan Genel başkanımızın konuşulanları herhalde Sn.Cengiz Erten'den duyduğunu tahmin ediyorum.
Ayrıca toplantıdaki ILIMLI konuşmalar yapan Sn.Ersen Gürpınar'a Sn.Cengiz Erten ve Genel Başkan tarafından şimdi saldırıda bulunmalarına bir anlam veremiyorum.
Olaylara şahit olduğum için doğruları yazmak istedim.
Saygılarımla.
MEHMET ALİ KILINÇ
13 Haziran 2010 21:19
İMECE
Haşa huzurdan, amacım kimseye ders vermek, en gencinin bile saçlarının en az üçte ikisi beyazlaşmış kişileri bu yaştan sonra adam etmeye çalışmak gibi bir amacım olamaz. Ancak bunları da söylemezsem, paylaşmazsam çatlarım.
Türk insanına "imece" kelimesinin ne anlama geldiğini sormak, izah etmeye kalkmak abes olur. Çoğu meslektaşımın "imece" kelimesinin anlamı üzerine sayfalar dolusu yazı yazabileceği inanıyorum.
Şahsen Selçuk İçer meslektaşımla karşı karşıya gelmiş olsam, bu ülkede yardım derneği görüntüsü adı altında, yapılan her bağışın tamamı gelir vergisinden düşülen, adı soygun olaylarına karışmış, ülkenin kimyasını değiştirmek için manivela olarak kullanılan, şeriatçı, siyasi amaçlı derneklerden bir gün bile söz etmemişken, mahkemelik olan mesajınızda niçin Atatürkçü Düşünce Derneği gibi bir derneğinin adını geçirdiniz? Amacınız sadece muhatabınızı eleştirirken gereksiz yerlere yardım yapıldığını vurgulamak mıydı yoksa bu derneği ülke için zararlı, öcü gibi gösterme amacınız da var mıydı diye eleştirir hesap sorardım. Burası ayrı konu, bu hakkımı her zaman saklı tutuyorum.
TEMAD Genel Merkezi Mesaj Panosu'na, OYAK'ın katılımcılarına yaptığı haksızlıkları dile getirirken, bence üslubunun sertliği nedeniyle mahkemelik olmuştur. Sayın Selçuk İçer ertelenen ilk duruşması sonrası yazdığı mesajında mahkeme anında yanında TEMAD'dan kimsenin olmadığını yazmaktadır. Yani bir anlamda TEMAD yetkilileri, bu mesaja Sayın Selçuk İçer TEMAD Genel Merkezinin işine gelmediği için birçok mesajı yayınlamadığı, üyeler kendi aralarında iletişime geçer, kendilerine zararlı olur diye mesaj sahiplerinin mail adreslerini gizlediği mesaj panosunda yayınlanmış değil de, bu mesaj hamamda türkü söylerken söylenmiş sözler muamelesi çekip, eğer bir suç işlenmişse sahip çıkmak yerine sırtını dönmeyi tercih etmiştir.
İki gün önce, ömürleri boyunca "imece" denilen dayanışmayı akılları hiç almamış olan kimilerinin "bir bölen", kimilerinin, "kişisel reklamını yapıyor" bazılarının ise "kırıkçı çıkıkçı" dediği sitemizde toplumuna önderlik edip yol göstermeye çalışan, ak saçlı, mücadele gücü olarak daha yirmilerini yaşayan birkaç ağabeyimizden biriyle yüz yüze konuştum. Kendisinden izin almadığım için ismini veremiyorum, zaten buna hiç de gerek yok. Bana aynen şunu söyledi; Selçuk İçer meslektaşımızla telefon konuştum, kendisine "hiç endişe etme, mahkemeyi kaybetsen bile maddi manevi olarak yanınızdayız, hallederiz" dediğini söyledi.
Sayın TEMAD Başkanım ben şimdi öncelikle bunları söyleyen, hiç görevi olmadığı halde, sırf adının başında Emekli Astsubay unvanı var diye Sayın Selçuk İçer'e sahip çıkan ak saçlı ağabeye mi saygı duyayım, yoksa Eskişehir toplantısında kulak misafiri olduğunuz dedikoduları, imaları Sayın Ersen Gürpınar'ı suçlamak için resmi internet siteniz mesaj panosuna bir icraat yapıyormuş gibi taşıyan, sizin kontrolünüzdeki mesaj panosuna yazdığı mesaj nedeniyle mahkemelik olan kişiye sahip çıkmayan size mi saygı duyayım?
Sizin, Tuncer Küçük Amasya'dan yola çıktıktan sonra ne yapacağınızı şaşırmış vaziyette, ne olur ne olmaz diyerek, sık sık icraat olarak yaptığınız gibi, TEMAD üyeliğini düşürdüğünüzü yürümekte olan adama apar topar tebliğ ettiğinizi unutmadık. Dedikodulara, imalara karalamanıza hiç gerek yok; toplumuna katkıda bulunmak üzere yola çıkan meslektaşımızın konaklama, yeme içme, bu işe koşturanların benzin paralarına imece usulü katkı olsun diye, çam sakızı çoban armağanı katkıda bulunanlardanım. Kafamda hiçbir soru işareti, acaba yok endişesi yok. Harcayanlara, koşturanlara helali hoş olsun. Eğer zor durumda kalırsa ve böyle bir girişim olursa, sırf isminin önünde Emekli Astsubay unvanı var diye Selçuk İçer için katkı yapanların başında şahsen yine ben olurum. Yani bu konuda bize aktardığınız imalar ve dedikodular zerre kadar beni etkilemiş değil...
Ersen Gürpınar adlı meslektaşımızın bu toplumun sıkıntılarını kamuoyuna mal etme konusunda yaptığı katkıların diğerlerini görmezden gelsek bile, oturduğu yerden son bir yıl içerisinde ulusal üç gazetenin çok okunan üç köşe yazarlarının köşesine en az on defa misafir oldu. Peki siz ne yaptınız? Ersen Gürpınar'ın bu kişisel girişimlerinden sonra bu yazarlara bir teşekkürü bile çok gördünüz. Ne hikmetse sadece Sayın DP Genel Başkanı'nı ziyaret ettiniz. Size düşen bu görev girişimden sonra diğer parti başkanlarını da ziyaret edip, desteklerini istedikten sonra tıpkı uzman çavuşların dernek başkanları gibi, toplumunuz için sorumluluk duyup, Ankara'da çadır kurulmasına liderlik etmekti. Ankara'da çadır kurulmasına da mı Ersen Gürpınar'ın önayak olması gerekiyor?
Vallahi peşin olarak şimdiden söylüyorum. Başkanlık yaptığınız dönemde, toplumuma katkıda bulundum hissine kapılıp, siyasi yönden beklenti içine falan girmeyiniz; Ankara Sıhhiye'de çadırı kurup, çatır çatır zümresinin haklarını savunan, ismini şu an hatırlayamadığım uzman çavuşların dernek başkanı aday olsa oyumu ona veririm, ama sizin aday olacağınız partiye sırf siz aday oldunuz diye oy vermem ona göre. Lütfen bu konuda bana güvenmeyiniz&
Haşa huzurdan, amacım kimseye ders vermek, en gencinin bile saçlarının en az üçte ikisi beyazlaşmış kişileri bu yaştan sonra adam etmeye çalışmak gibi bir amacım olamaz. Ancak bunları da söylemezsem, paylaşmazsam çatlarım.
Türk insanına "imece" kelimesinin ne anlama geldiğini sormak, izah etmeye kalkmak abes olur. Çoğu meslektaşımın "imece" kelimesinin anlamı üzerine sayfalar dolusu yazı yazabileceği inanıyorum.
Şahsen Selçuk İçer meslektaşımla karşı karşıya gelmiş olsam, bu ülkede yardım derneği görüntüsü adı altında, yapılan her bağışın tamamı gelir vergisinden düşülen, adı soygun olaylarına karışmış, ülkenin kimyasını değiştirmek için manivela olarak kullanılan, şeriatçı, siyasi amaçlı derneklerden bir gün bile söz etmemişken, mahkemelik olan mesajınızda niçin Atatürkçü Düşünce Derneği gibi bir derneğinin adını geçirdiniz? Amacınız sadece muhatabınızı eleştirirken gereksiz yerlere yardım yapıldığını vurgulamak mıydı yoksa bu derneği ülke için zararlı, öcü gibi gösterme amacınız da var mıydı diye eleştirir hesap sorardım. Burası ayrı konu, bu hakkımı her zaman saklı tutuyorum.
TEMAD Genel Merkezi Mesaj Panosu'na, OYAK'ın katılımcılarına yaptığı haksızlıkları dile getirirken, bence üslubunun sertliği nedeniyle mahkemelik olmuştur. Sayın Selçuk İçer ertelenen ilk duruşması sonrası yazdığı mesajında mahkeme anında yanında TEMAD'dan kimsenin olmadığını yazmaktadır. Yani bir anlamda TEMAD yetkilileri, bu mesaja Sayın Selçuk İçer TEMAD Genel Merkezinin işine gelmediği için birçok mesajı yayınlamadığı, üyeler kendi aralarında iletişime geçer, kendilerine zararlı olur diye mesaj sahiplerinin mail adreslerini gizlediği mesaj panosunda yayınlanmış değil de, bu mesaj hamamda türkü söylerken söylenmiş sözler muamelesi çekip, eğer bir suç işlenmişse sahip çıkmak yerine sırtını dönmeyi tercih etmiştir.
İki gün önce, ömürleri boyunca "imece" denilen dayanışmayı akılları hiç almamış olan kimilerinin "bir bölen", kimilerinin, "kişisel reklamını yapıyor" bazılarının ise "kırıkçı çıkıkçı" dediği sitemizde toplumuna önderlik edip yol göstermeye çalışan, ak saçlı, mücadele gücü olarak daha yirmilerini yaşayan birkaç ağabeyimizden biriyle yüz yüze konuştum. Kendisinden izin almadığım için ismini veremiyorum, zaten buna hiç de gerek yok. Bana aynen şunu söyledi; Selçuk İçer meslektaşımızla telefon konuştum, kendisine "hiç endişe etme, mahkemeyi kaybetsen bile maddi manevi olarak yanınızdayız, hallederiz" dediğini söyledi.
Sayın TEMAD Başkanım ben şimdi öncelikle bunları söyleyen, hiç görevi olmadığı halde, sırf adının başında Emekli Astsubay unvanı var diye Sayın Selçuk İçer'e sahip çıkan ak saçlı ağabeye mi saygı duyayım, yoksa Eskişehir toplantısında kulak misafiri olduğunuz dedikoduları, imaları Sayın Ersen Gürpınar'ı suçlamak için resmi internet siteniz mesaj panosuna bir icraat yapıyormuş gibi taşıyan, sizin kontrolünüzdeki mesaj panosuna yazdığı mesaj nedeniyle mahkemelik olan kişiye sahip çıkmayan size mi saygı duyayım?
Sizin, Tuncer Küçük Amasya'dan yola çıktıktan sonra ne yapacağınızı şaşırmış vaziyette, ne olur ne olmaz diyerek, sık sık icraat olarak yaptığınız gibi, TEMAD üyeliğini düşürdüğünüzü yürümekte olan adama apar topar tebliğ ettiğinizi unutmadık. Dedikodulara, imalara karalamanıza hiç gerek yok; toplumuna katkıda bulunmak üzere yola çıkan meslektaşımızın konaklama, yeme içme, bu işe koşturanların benzin paralarına imece usulü katkı olsun diye, çam sakızı çoban armağanı katkıda bulunanlardanım. Kafamda hiçbir soru işareti, acaba yok endişesi yok. Harcayanlara, koşturanlara helali hoş olsun. Eğer zor durumda kalırsa ve böyle bir girişim olursa, sırf isminin önünde Emekli Astsubay unvanı var diye Selçuk İçer için katkı yapanların başında şahsen yine ben olurum. Yani bu konuda bize aktardığınız imalar ve dedikodular zerre kadar beni etkilemiş değil...
Ersen Gürpınar adlı meslektaşımızın bu toplumun sıkıntılarını kamuoyuna mal etme konusunda yaptığı katkıların diğerlerini görmezden gelsek bile, oturduğu yerden son bir yıl içerisinde ulusal üç gazetenin çok okunan üç köşe yazarlarının köşesine en az on defa misafir oldu. Peki siz ne yaptınız? Ersen Gürpınar'ın bu kişisel girişimlerinden sonra bu yazarlara bir teşekkürü bile çok gördünüz. Ne hikmetse sadece Sayın DP Genel Başkanı'nı ziyaret ettiniz. Size düşen bu görev girişimden sonra diğer parti başkanlarını da ziyaret edip, desteklerini istedikten sonra tıpkı uzman çavuşların dernek başkanları gibi, toplumunuz için sorumluluk duyup, Ankara'da çadır kurulmasına liderlik etmekti. Ankara'da çadır kurulmasına da mı Ersen Gürpınar'ın önayak olması gerekiyor?
Vallahi peşin olarak şimdiden söylüyorum. Başkanlık yaptığınız dönemde, toplumuma katkıda bulundum hissine kapılıp, siyasi yönden beklenti içine falan girmeyiniz; Ankara Sıhhiye'de çadırı kurup, çatır çatır zümresinin haklarını savunan, ismini şu an hatırlayamadığım uzman çavuşların dernek başkanı aday olsa oyumu ona veririm, ama sizin aday olacağınız partiye sırf siz aday oldunuz diye oy vermem ona göre. Lütfen bu konuda bana güvenmeyiniz&
Levent KESMEN
13 Haziran 2010 21:05
Olmadı Sayın Başkan.100.000 üyesi olan devasa bir derneğin başkanıyım diyorsunuz.Çanakkale başkanlık seçimlerinde muvazzaf ve ailelerle beraber 1.5 milyonluk bir güç olduğumuzdan söz ediyorsunuz. Arkadaşlarımızı,yakınımızdaki emekli meslektaşlarımızı Temad'a üye yapmak ve bu çatı altında toplamak her üyenin görevidir diyorsunuz.Bir Çanakkale Temad üyesi olarak yeterki derneğim yücelsin diye her meslektaşıma eşit mesafede dernek üyeliğini telkin ediyorum.Bunun için sizleri örnek gösteriyorum;ya siz bir gece oturup içinizdeki sinirinizi isimler vererek birçok kişinin takip ettiği Temad panosuna anlamakta zorluk çekilen bir ifadeyle taşıyorsunuz.Peki biz üyelerinize verdiğiniz üye toplama görevinde biz her meslektaşımıza sevelim sevmiyelim eşit mesafede yaklaşırken,bizim her arkadaşımıza tavsiye ettiğimiz sitemize girip sizin yazınızı okuyup arkadaşlar ''Bu ne demek oluyor''diye sorarlarsa biz ne cevap vereceğiz.Bir Temad üyesi olarak ben çok şaşkınımda. Saygılarımla.
olgun oktay demircan
13 Haziran 2010 17:59
Doğu'da (Van) çalışan bir doktorun yazısı. Katılmayan söylesin.
SAYIN YALÇIN BAYER'İN KÖŞESİNDEKİ BU YAZIYI OKUDUKTAN SONRA HERKESE DAĞITIN. BİLSİN CÜMLE ALEM. BİLSİN TÜM DÜNYA...
NEDEN TERÖR DE BİTMİYOR DAHA İYİ ANLAŞILIR SANIRIM. TERÖR BİTERSE BU İNSANLAR ÇALIŞMAK ZORUNDA KALABİLİR DEVLET DENETİMİNİ DAHA SIK VE İYİ YAPABİLİR... İSTERLER Mİ BU RANTIN BİTMESİNİ?..
SAYIN YALÇIN BAYER'İN KÖŞESİNDEKİ BU YAZIYI OKUDUKTAN SONRA HERKESE DAĞITIN. BİLSİN CÜMLE ALEM. BİLSİN TÜM DÜNYA...
NEDEN TERÖR DE BİTMİYOR DAHA İYİ ANLAŞILIR SANIRIM. TERÖR BİTERSE BU İNSANLAR ÇALIŞMAK ZORUNDA KALABİLİR DEVLET DENETİMİNİ DAHA SIK VE İYİ YAPABİLİR... İSTERLER Mİ BU RANTIN BİTMESİNİ?..
İbrahim Üstünkaya
13 Haziran 2010 17:54
Assubayların haklarını vermeyen devletimiz,Doğu Anadolu'nun kalkınması için kullanması gereken,tüyü bitmemiş yetimin de hakkı bulunan kaynaklarımızı nasıl savurduğunu,anlatan doğu'da görev yapan bir doktorumuzun,Hürriyet gazetesi yeter söz milletin yazarı sayın Yalçın BAYER'e gönderdiği mektubudur.
(S.HAKYEMEZ'İN MEKTUBU)
http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/15008240 .asp?yazarid=42&gid=61
(S.HAKYEMEZ'İN MEKTUBU)
http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/15008240 .asp?yazarid=42&gid=61
Orhan ORHUN
13 Haziran 2010 16:43
SUSUN,
UTANIN,
VE İSTİFA EDİN.....
- TEMAD bşk'nın 12 Haz 2010 tarihli yazısını gülerek okudum.
- TEMAD bşk'ı yazısını 21.11'de yazmış. Başkan çok dertli yine stres yüklenmiş. Yapılan haklı eleştirilerimiz nedeniyle; başkan stres yüklenir tansiyonu yükselir veya GATA'ya kaldırılırsa şaşmamak gerek.
- Assubayların toplumsal lideri Sayın Ersen GÜRPINAR'a gösterilen ilgi ve basında Sayın GÜRPINAR sayesinde Assubayların yer alması başkanı yine çileden çıkarmış.
- TEMAD başkanının elinde olsa Sayın GÜRPINAR'ı bir adaya hapsedecek ama elinden bir şey gelmiyor.
- TEMAD bşk'ı kahroluyor, neden derseniz: Sayın GÜRPINAR ve arkadaşları başarıdan başarıya koşuyor.
Assubayların basında yer alması,yaptığımız haklı eleştiriler karşısında tüzel kişiliği olan bir kurum yerle bir oluyor. Netice itibariyle kapalı kapılar ardında neler konuşuluyor hiç kimse bilmiyor. TEMAD bşk'ı Askeri elit bürokrasi tarafından tazyike mi uğruyor onu kendisi biliyor.
- TEMAD bşk'ına sayın kelimesini kullanmıyoru. Bilinçli hiç bir meslektaşımın kullanmasını da tavsiye etmem. Sayın kelimesi 30-40 yıl önce sadece Cumhurbaşkanı'na hitaben kullanılırdı. Günümüzde bu kelime de erozyona uğradı, malesef hak etmeyenlere de bu kelime kullanılıyor. Sayın kelimesi payedir, hak etmeyenlere sarf edilmesi haramdır.
- TEMAD başkanı Türkçe'yi yerinde kullanamamış, her zamanki gibi yazım hataları, düşük cümleler kullanmış yine.
- Başkan yazılarını gece 21:11'de yazdığı zaman daha çok hatalar yapıyor. Bu hatalar da başkan vasfı taşıyan bir ZAT-I MUHTEREM'e yakışmıyor.
- TEMAD bşk'ı gece 21:11'de klavye başına geçmeden bir de deyimler sözlüğü ve atasözü kitapçığı almış, DÖKTÜRMÜŞ yine başkan.
BAŞKANDAN İNCİLER VE İNCİLERE CEVAPLAR :
- TEMAD bşk'ı "AKLIN KUVVETTEN ÖNDE OLDUĞUNU" söylüyor. (Ama 7 yılı aşkın süredir rasyonallikten ilham aldığını görmedik)
- TEMAD bşk'ı "BENİM GÖNLÜM SELÇUK BEY'LE BERABER" diyor. (Selçuk İÇER'in yazısını kontrol etmeden yayına veriyor)
- TEMAD bşk'ı "İNSANOĞLU BİLMEYENİN YANINDA ÇOK BİLEN GİBİ GÖRÜNMEYİ SEVİYOR. BİLENLERLE DE KARŞILAŞTIĞI ZAMAN KAÇACAK YER ARIYOR" (TEMAD bşk'ının kaçacak yer bulacağını zannetmiyor, bu toplum içinde nasıl yaşar bilmiyorum)
- TEMAD bşk'ı "BAŞARININ KAZANDIRDIĞI DÜŞMAN,DİĞER OLAYLARIN KAZANDIRDIĞI DÜŞMANDAN HEM ÇOK FAZLA, HEM DE ÇOK TEHLİKELİ OLUYORMUŞ". (7 Yıldır ne başarı kazandınız, TEMAD yönetimi başarısız olduğu için düşman kazandı. Sayın
GÜRPINAR ise başarılı olduğu için gönüllere taht kurdu)
- TEMAD bşk'ı "BİZİM TOPLUMUMUZ DEĞER YARGISINDAN YOKSUN DEĞİLDİR" diyor. (bşk doğru söylüyor aslında; TEMAD bşk'ı hakkındaki değer yargımız olumsuz ve istifa etmesi yönünde. Yeter artık fazla konuşmayın ve İSTİFA EDİN.
- TEMAD bşk'ı "ÇORAK TARLALAR, VERİMSİZ YEŞİLLİKLER BELLİ OLSUN" diyor. (Bşk yine çok doğru konuşmuş, aslında kendilerini tarif etmiş. Bşk yedi yılı aşkın süredir Assubayları uyuttunuz, bir hak elde edemediniz. ARTIK YETER SUSUN ve İSTİFA EDİN.
- Susmayı bilmek de erdemdir.
- Sayın GÜRPINAR'ın adını ağzınıza almadan önce SALAVAT getirin.
UTANIN,
VE İSTİFA EDİN.....
- TEMAD bşk'nın 12 Haz 2010 tarihli yazısını gülerek okudum.
- TEMAD bşk'ı yazısını 21.11'de yazmış. Başkan çok dertli yine stres yüklenmiş. Yapılan haklı eleştirilerimiz nedeniyle; başkan stres yüklenir tansiyonu yükselir veya GATA'ya kaldırılırsa şaşmamak gerek.
- Assubayların toplumsal lideri Sayın Ersen GÜRPINAR'a gösterilen ilgi ve basında Sayın GÜRPINAR sayesinde Assubayların yer alması başkanı yine çileden çıkarmış.
- TEMAD başkanının elinde olsa Sayın GÜRPINAR'ı bir adaya hapsedecek ama elinden bir şey gelmiyor.
- TEMAD bşk'ı kahroluyor, neden derseniz: Sayın GÜRPINAR ve arkadaşları başarıdan başarıya koşuyor.
Assubayların basında yer alması,yaptığımız haklı eleştiriler karşısında tüzel kişiliği olan bir kurum yerle bir oluyor. Netice itibariyle kapalı kapılar ardında neler konuşuluyor hiç kimse bilmiyor. TEMAD bşk'ı Askeri elit bürokrasi tarafından tazyike mi uğruyor onu kendisi biliyor.
- TEMAD bşk'ına sayın kelimesini kullanmıyoru. Bilinçli hiç bir meslektaşımın kullanmasını da tavsiye etmem. Sayın kelimesi 30-40 yıl önce sadece Cumhurbaşkanı'na hitaben kullanılırdı. Günümüzde bu kelime de erozyona uğradı, malesef hak etmeyenlere de bu kelime kullanılıyor. Sayın kelimesi payedir, hak etmeyenlere sarf edilmesi haramdır.
- TEMAD başkanı Türkçe'yi yerinde kullanamamış, her zamanki gibi yazım hataları, düşük cümleler kullanmış yine.
- Başkan yazılarını gece 21:11'de yazdığı zaman daha çok hatalar yapıyor. Bu hatalar da başkan vasfı taşıyan bir ZAT-I MUHTEREM'e yakışmıyor.
- TEMAD bşk'ı gece 21:11'de klavye başına geçmeden bir de deyimler sözlüğü ve atasözü kitapçığı almış, DÖKTÜRMÜŞ yine başkan.
BAŞKANDAN İNCİLER VE İNCİLERE CEVAPLAR :
- TEMAD bşk'ı "AKLIN KUVVETTEN ÖNDE OLDUĞUNU" söylüyor. (Ama 7 yılı aşkın süredir rasyonallikten ilham aldığını görmedik)
- TEMAD bşk'ı "BENİM GÖNLÜM SELÇUK BEY'LE BERABER" diyor. (Selçuk İÇER'in yazısını kontrol etmeden yayına veriyor)
- TEMAD bşk'ı "İNSANOĞLU BİLMEYENİN YANINDA ÇOK BİLEN GİBİ GÖRÜNMEYİ SEVİYOR. BİLENLERLE DE KARŞILAŞTIĞI ZAMAN KAÇACAK YER ARIYOR" (TEMAD bşk'ının kaçacak yer bulacağını zannetmiyor, bu toplum içinde nasıl yaşar bilmiyorum)
- TEMAD bşk'ı "BAŞARININ KAZANDIRDIĞI DÜŞMAN,DİĞER OLAYLARIN KAZANDIRDIĞI DÜŞMANDAN HEM ÇOK FAZLA, HEM DE ÇOK TEHLİKELİ OLUYORMUŞ". (7 Yıldır ne başarı kazandınız, TEMAD yönetimi başarısız olduğu için düşman kazandı. Sayın
GÜRPINAR ise başarılı olduğu için gönüllere taht kurdu)
- TEMAD bşk'ı "BİZİM TOPLUMUMUZ DEĞER YARGISINDAN YOKSUN DEĞİLDİR" diyor. (bşk doğru söylüyor aslında; TEMAD bşk'ı hakkındaki değer yargımız olumsuz ve istifa etmesi yönünde. Yeter artık fazla konuşmayın ve İSTİFA EDİN.
- TEMAD bşk'ı "ÇORAK TARLALAR, VERİMSİZ YEŞİLLİKLER BELLİ OLSUN" diyor. (Bşk yine çok doğru konuşmuş, aslında kendilerini tarif etmiş. Bşk yedi yılı aşkın süredir Assubayları uyuttunuz, bir hak elde edemediniz. ARTIK YETER SUSUN ve İSTİFA EDİN.
- Susmayı bilmek de erdemdir.
- Sayın GÜRPINAR'ın adını ağzınıza almadan önce SALAVAT getirin.
mahmut metin
13 Haziran 2010 14:17
Saygıdeğer site yönetimi;
Sn.Gn.Kurmay Başkanına yazdığınız mektubun içeriği süper olmuş. Elinize dilinize sağlık. Bu bile her şeye bedel. Aynı camianın mensubu olmaktan onur ve gurur duydum. İyi ki varsınız.
Sn.Gn.Kurmay Başkanına yazdığınız mektubun içeriği süper olmuş. Elinize dilinize sağlık. Bu bile her şeye bedel. Aynı camianın mensubu olmaktan onur ve gurur duydum. İyi ki varsınız.
HARUN KURUOĞLU
13 Haziran 2010 12:32
TEMAD Genel Başkanı Sn.Mustafa EROL;
Söz gümüş ise sukut altındır.Siz lütfen konuşmayın ve yazmayın,konuştukça ve yazdıkça batıyorsunuz.Yedi yıldır kırık plak gibi aynı sözleri tekrarlayarak her şeyi elinize ayağınıza bulaştırdınız.Aslında yazacağımız çok şey var ama içimize atıyoruz. Suskunluğumuz ise derneğimizin kurumsal yapısına ve meslektaşlarımıza olan saygımızdan kaynaklanıyor...Bu duruşumuzu zafiyet olarak algılayıp iş yapıyorum görüntüsü vereceğinizi zannederek aklınıza gelen boş lafları milyonlarca insanın okuyacağı şekilde lütfen bundan sonra yazmayın ki meslektaşlarımız arasında ve kamuoyunda hiç olmazsa gülünç duruma düşmemiş olursunuz.Saygılarımla.
Söz gümüş ise sukut altındır.Siz lütfen konuşmayın ve yazmayın,konuştukça ve yazdıkça batıyorsunuz.Yedi yıldır kırık plak gibi aynı sözleri tekrarlayarak her şeyi elinize ayağınıza bulaştırdınız.Aslında yazacağımız çok şey var ama içimize atıyoruz. Suskunluğumuz ise derneğimizin kurumsal yapısına ve meslektaşlarımıza olan saygımızdan kaynaklanıyor...Bu duruşumuzu zafiyet olarak algılayıp iş yapıyorum görüntüsü vereceğinizi zannederek aklınıza gelen boş lafları milyonlarca insanın okuyacağı şekilde lütfen bundan sonra yazmayın ki meslektaşlarımız arasında ve kamuoyunda hiç olmazsa gülünç duruma düşmemiş olursunuz.Saygılarımla.
MEHMET ALİ KILINÇ
13 Haziran 2010 10:29
Sayın TEMAD Genel başkanım...
TEMAD Genel Merkez Panosuna yazmış olduğunuz son mesajınızı okudum. İnanın yazdıklarınızdan çok az şey anlayabildim. Sadece anlayabildiğim kadarıyla Sayın Ersen Gürpınar'ı bir şeylerle suçlamaya çalışmışsınız.
Para demişsiniz,
Tuncer demişsiniz,
Hanımefendi demişsiniz,
Çocuklar demişsiniz, ama ne demek istediğinizi anlatamamışsınız.
Sahi samimi olarak soruyorum, ne demek istediniz? Keşke bu konuda, ne demek istediğinizi anlatma konusunda, sık sık panoya mesaj yazan Mahmut Erdem'den yardım alsaydınız. O meslektaşımız anlatmak istediklerini, inanıyorum sizden daha güzel ve derli toplu anlatırdı.
Uzman Çavuş kardeşlerimiz, kendilerinin uğradığı haksızlıklar konusundaki mücadelelerini söke söke meclis gündemine kadar taşıdılar; ey TEMAD Genel Başkanı, bu toplumun önüne düşüp sen ne yaptın diye sorarak sizi suçlamaktan daha çok, bu toplum çıkara çıkara içinden, anlatmak istediği bir konuyu bile anlatamayanları kendisine önderlik etsin diye bir adım öne çıkardığı için bu toplumun bir mensubu olarak kahroluyorum. Ama sizi yasal bir görevli olarak, suçlamaya çalıştığınız ama ne konuda suçlamak istediğinizi dahi doğru dürüst anlatamadığınız, hiçbir resmi ünvanı olmayan Sn.Ersen Gürpınar ve bu toplum için çabalarını, sizden beklenen ve yapmadıklarınızla karşılaştırınca,Sn.Ersen Gürpınar'la aynı mesleğin mensubu olmaktan gurur duyuyorum...
TEMAD Genel Merkez Panosuna yazmış olduğunuz son mesajınızı okudum. İnanın yazdıklarınızdan çok az şey anlayabildim. Sadece anlayabildiğim kadarıyla Sayın Ersen Gürpınar'ı bir şeylerle suçlamaya çalışmışsınız.
Para demişsiniz,
Tuncer demişsiniz,
Hanımefendi demişsiniz,
Çocuklar demişsiniz, ama ne demek istediğinizi anlatamamışsınız.
Sahi samimi olarak soruyorum, ne demek istediniz? Keşke bu konuda, ne demek istediğinizi anlatma konusunda, sık sık panoya mesaj yazan Mahmut Erdem'den yardım alsaydınız. O meslektaşımız anlatmak istediklerini, inanıyorum sizden daha güzel ve derli toplu anlatırdı.
Uzman Çavuş kardeşlerimiz, kendilerinin uğradığı haksızlıklar konusundaki mücadelelerini söke söke meclis gündemine kadar taşıdılar; ey TEMAD Genel Başkanı, bu toplumun önüne düşüp sen ne yaptın diye sorarak sizi suçlamaktan daha çok, bu toplum çıkara çıkara içinden, anlatmak istediği bir konuyu bile anlatamayanları kendisine önderlik etsin diye bir adım öne çıkardığı için bu toplumun bir mensubu olarak kahroluyorum. Ama sizi yasal bir görevli olarak, suçlamaya çalıştığınız ama ne konuda suçlamak istediğinizi dahi doğru dürüst anlatamadığınız, hiçbir resmi ünvanı olmayan Sn.Ersen Gürpınar ve bu toplum için çabalarını, sizden beklenen ve yapmadıklarınızla karşılaştırınca,Sn.Ersen Gürpınar'la aynı mesleğin mensubu olmaktan gurur duyuyorum...
Erdal Günşer
13 Haziran 2010 10:08
Bu saldırganlık neden? Bu hırçınlık neden?
Sayın Ersen Gürpınar'a saygılar, sevgiler...
Sayın TEMAD başkanının açıklamalarından ziyade icraatlarıyla ilgilendiğim için kendisini ben defalarca olduğu gibi yine istifaya davet ediyorum...
Sayın Ersen Gürpınar'a saygılar, sevgiler...
Sayın TEMAD başkanının açıklamalarından ziyade icraatlarıyla ilgilendiğim için kendisini ben defalarca olduğu gibi yine istifaya davet ediyorum...
karas
13 Haziran 2010 08:18
TEMAD Başkanı asıl yapması gerekenin çözüm üretmek olduğunu unutup, TEMAD'ın yapması gereken işleri kendi rızaları ile beklentileri olmadan omuzlayan kişilere iftira derecesinde cümleler kurarak bir kez daha o makama layık olmadığını kanıtlamıştır. Yazık...
veysel çetiner
13 Haziran 2010 05:46
Haber sitem olan www.gun24saat.com 13 Haziran 2010 Pazar sabahı saat 04.00 itibariyle teknolojinin son imkânlarını kullanarak hazırladığımız yeni sitemize geçiş yapacağımızdan dolayı bundan önce verilen tüm www.gun24saat.com linklerine ulaşılmayacaktır. Şimdiden göstereceğiniz anlayıştan dolayı teşekkür ederim.
Yeni sitemiz yayına başlamıştır.
Desteklerinizi bekliyorum; www.gun24saat.com. Haber sitesi olarak astsubay zümresini ilgilendirecek her türlü olumlu haberi yapma sözü veriyorum.
Saygılarımla.
-
YENİLEMİŞ HABER SİTEMDE
Emekli astsubaylardan Genelkurmay başkanına açık mektup...
Sn. Genelkurmay Başkanımız bizlere sancak önünde sözler verdi. Basına yaptığı açıklamalarda, TSK personeli arasında ayırım yapılmasının söz konusu olmadığını, ordunun büyük bir aile olduğunu vurguladı. Ama fiiliyatta bunlar hayata geçmedi. Bize, bu güne kadar hiçbir makam haksızsınız diyemedi ama haklarımızı da teslim etmediler...
http://www.gun24saat.com/index.asp?gorev=hab erdetay&id=1624
Yeni sitemiz yayına başlamıştır.
Desteklerinizi bekliyorum; www.gun24saat.com. Haber sitesi olarak astsubay zümresini ilgilendirecek her türlü olumlu haberi yapma sözü veriyorum.
Saygılarımla.
-
YENİLEMİŞ HABER SİTEMDE
Emekli astsubaylardan Genelkurmay başkanına açık mektup...
Sn. Genelkurmay Başkanımız bizlere sancak önünde sözler verdi. Basına yaptığı açıklamalarda, TSK personeli arasında ayırım yapılmasının söz konusu olmadığını, ordunun büyük bir aile olduğunu vurguladı. Ama fiiliyatta bunlar hayata geçmedi. Bize, bu güne kadar hiçbir makam haksızsınız diyemedi ama haklarımızı da teslim etmediler...
http://www.gun24saat.com/index.asp?gorev=hab erdetay&id=1624
İbrahim Güngörmez
13 Haziran 2010 02:27
Sn.Mustafa EROL Bey;
Sizden ve yapamadıklarınız için utanmama müsaade eder misiniz?..
Sizden ve yapamadıklarınız için utanmama müsaade eder misiniz?..
M.F.AKALP
13 Haziran 2010 02:15
Sayın Başkan
Minnettarlık duymanız gereken kişileri aktif oldukları toplumu bilinçlendirdikleri için ihraçla karalama ile susturacağınızı mı sandınız?
Ben Sn.Gürpınar'ın yanında görev yaptım onun yaptıklarını hayal bile edemezsiniz.
Askeri dernek temsilcilerinin MSB ve Gnkur yetkilileri ile yaptığı toplantıda konuştuklarınıza Sn.Ersen Gürpınarın eleştirisi zülfiyare mi dokundu? Yapılan eleştirideki konulara yanıt verin, şunlarda yanlışsın şunlarda art niyetlisin de o makamı hak ettiğini bilelim. Mışmışlarla, söylentilerle karalamaya çalışmanız tek kelime ile etik değildir, güvenimizi daha da sarstınız. Altına çamur sıçratsanız da altın değerinden kaybetmez, sizin eliniz çamura bulaşır.
Bu derneğin başkanına bu tür davranışlar yakışmıyor, daha fazla yazmak istemiyorum...
Minnettarlık duymanız gereken kişileri aktif oldukları toplumu bilinçlendirdikleri için ihraçla karalama ile susturacağınızı mı sandınız?
Ben Sn.Gürpınar'ın yanında görev yaptım onun yaptıklarını hayal bile edemezsiniz.
Askeri dernek temsilcilerinin MSB ve Gnkur yetkilileri ile yaptığı toplantıda konuştuklarınıza Sn.Ersen Gürpınarın eleştirisi zülfiyare mi dokundu? Yapılan eleştirideki konulara yanıt verin, şunlarda yanlışsın şunlarda art niyetlisin de o makamı hak ettiğini bilelim. Mışmışlarla, söylentilerle karalamaya çalışmanız tek kelime ile etik değildir, güvenimizi daha da sarstınız. Altına çamur sıçratsanız da altın değerinden kaybetmez, sizin eliniz çamura bulaşır.
Bu derneğin başkanına bu tür davranışlar yakışmıyor, daha fazla yazmak istemiyorum...
Osman ADA
13 Haziran 2010 01:06
TEMAD Başkanının açıklamalarını üzüntü ile okudum ve umutlarım birkez daha erezyona uğradı
Kimdir Ersen Gürpınar? Bu toplumun saygı duyduğu mücadeleye kendini adamış biri kendisinin herhangi bir beklentisi iktidar hırsı yok sizlerin yapamadıklarınızı yanlışlıklarınızı yazması sizin hayal edemediklerinizi gerçekleştirmesi neden sizi bu kadar rahatsız ediyor?
Cengiz bey soru sormuşta yanıt verememişte başkan konuşmalara kulak misafiri olmuşta buna kimin inanacağını sanıyorsunuz.
Siz Tuncer Küçük'ü ağzınıza almayın bu sitede size bu yürüyüşü organize edin diye teklif edildi destek bir tarafa köstek oldunuz şimdi bulanık suda balık avlama peşindesiniz maddi manevi destek vermekten çekinenlerin hesap sormaya hakları yoktur.
Bütün bunları bırakın 7 yılda ne yaptınız? Sizin başaramadığınızı başaran Ersen Gürpınar ve arkadaşları imalarla karalamalarla değer kaybetmiyor değer kazanıyor hatırlatmak isterim.
Kimdir Ersen Gürpınar? Bu toplumun saygı duyduğu mücadeleye kendini adamış biri kendisinin herhangi bir beklentisi iktidar hırsı yok sizlerin yapamadıklarınızı yanlışlıklarınızı yazması sizin hayal edemediklerinizi gerçekleştirmesi neden sizi bu kadar rahatsız ediyor?
Cengiz bey soru sormuşta yanıt verememişte başkan konuşmalara kulak misafiri olmuşta buna kimin inanacağını sanıyorsunuz.
Siz Tuncer Küçük'ü ağzınıza almayın bu sitede size bu yürüyüşü organize edin diye teklif edildi destek bir tarafa köstek oldunuz şimdi bulanık suda balık avlama peşindesiniz maddi manevi destek vermekten çekinenlerin hesap sormaya hakları yoktur.
Bütün bunları bırakın 7 yılda ne yaptınız? Sizin başaramadığınızı başaran Ersen Gürpınar ve arkadaşları imalarla karalamalarla değer kaybetmiyor değer kazanıyor hatırlatmak isterim.
Hüseyin ÇETİN
12 Haziran 2010 23:59
TEMAD Genel Başkanı Sayın Mustafa EROL 12 Haziran 2010 tarihinde TEMAD sayfasında açıklamalar yapmış, en büyük dağları ben yarattım diyor.
Sayın Ersen GÜRPINAR'ı eleştiriyor. Kimseye yağcılık yapmadım yapmam da, keşke Sayın Ersen GÜRPINAR'ın tırnağı olabilseniz! Tanıdığım bir çok hazımsız insan kendinden cesur yürekli, bilgili ve sosyal diyologları, iletişimleri iyi insanları alt etmek için onları ve çevresindekileri karalamaya alt etmeye çalışırlar, ben bu tür davranışlara maruz kaldım sonucunu bekliyorum.
Sayın Mustafa EROL diyorki ; "EVET İNSANOĞLU BİLMEYENİN YANINDA ÇOK BİLEN GİBİ GÖRÜNMEYİ SEVİYOR, BENİM ARKADAŞIM, BENİM AİLE DOSTUM, ÇEVREM GENİŞ TERANELERİYLE KENDİNİ BİR BİLEN GÖSTERME ÇABASINDA OLUYOR. BİLENLERLE DE KARŞILAŞTIĞI ZAMAN KAÇACAK YER ARIYOR."
Sizin gibi genel Başkana bu tür konuşmaları yakıştıramadım, çok biliyorsunuz da 7 yıldır ne yaptınız lütfen söyleyin bilmeyenler de öğrensin...
Sayın Mustafa EROL siz çok bilgilisiniz, Sayın Ersen GÜRPINAR'ın çevresindekiler bilmeyen (!), ben bu sözü kabul etmiyorum iade ediyorum.
Başarının kazandırdığı düşman, diğer olayların kazandırdığı düşmandan çok fazla, hem de çok tehlikeli oluyormuş, lütfen bir başarınızı söyler misiniz ? Şapkalarımıza sarı sakındırak taktık, resepsiyonlara katılıyoruz çok mutlu olduk karnımız doydu, çok mutlu olduk Allah sizden razı olsun! ( Anlayana )
Siz TEMAD'ın tüzüğünü iyi inceleyin bir de yaptıklarınıza bakın insanları, aptal yerine koymayın. Karşınızdaki insanları küçük görmeyin, kendiniz küçülürsünüz.
Sayın Ersen GÜRPINAR'ı eleştiriyor. Kimseye yağcılık yapmadım yapmam da, keşke Sayın Ersen GÜRPINAR'ın tırnağı olabilseniz! Tanıdığım bir çok hazımsız insan kendinden cesur yürekli, bilgili ve sosyal diyologları, iletişimleri iyi insanları alt etmek için onları ve çevresindekileri karalamaya alt etmeye çalışırlar, ben bu tür davranışlara maruz kaldım sonucunu bekliyorum.
Sayın Mustafa EROL diyorki ; "EVET İNSANOĞLU BİLMEYENİN YANINDA ÇOK BİLEN GİBİ GÖRÜNMEYİ SEVİYOR, BENİM ARKADAŞIM, BENİM AİLE DOSTUM, ÇEVREM GENİŞ TERANELERİYLE KENDİNİ BİR BİLEN GÖSTERME ÇABASINDA OLUYOR. BİLENLERLE DE KARŞILAŞTIĞI ZAMAN KAÇACAK YER ARIYOR."
Sizin gibi genel Başkana bu tür konuşmaları yakıştıramadım, çok biliyorsunuz da 7 yıldır ne yaptınız lütfen söyleyin bilmeyenler de öğrensin...
Sayın Mustafa EROL siz çok bilgilisiniz, Sayın Ersen GÜRPINAR'ın çevresindekiler bilmeyen (!), ben bu sözü kabul etmiyorum iade ediyorum.
Başarının kazandırdığı düşman, diğer olayların kazandırdığı düşmandan çok fazla, hem de çok tehlikeli oluyormuş, lütfen bir başarınızı söyler misiniz ? Şapkalarımıza sarı sakındırak taktık, resepsiyonlara katılıyoruz çok mutlu olduk karnımız doydu, çok mutlu olduk Allah sizden razı olsun! ( Anlayana )
Siz TEMAD'ın tüzüğünü iyi inceleyin bir de yaptıklarınıza bakın insanları, aptal yerine koymayın. Karşınızdaki insanları küçük görmeyin, kendiniz küçülürsünüz.
Adilhan Şanlı
12 Haziran 2010 23:48
SAYIN BAŞKAN;
Yedi yıllık görev sürenizde elle tutulur gözle görülür hiç bir başarınız yok.Bari sessiz kalmayı deneyemez misiniz?
Ben bir üyeniz olarak takındığınız tavrı ve kullandığınız uslübü hiç beğenmedim.Herşeyden önce Başkan bireylerle değil bütünle uğraşır.
"Ne kadar topladınız?" gibi sığ dilenci sorularını kendinize nasıl yakıştırıyorsunuz? Sizin desteklemediğiniz, sırtınızı döndüğünüz bir eylem var. Buna ben dahil birkaç kişi katkıda bulunmuş. Eylem başarıyla(Size rağmen)sonuçlanmış.Sizin korkunuzdan veya duyarsızlıklarından bazı arkadaşlar Anıt Parka gelmememiş ama Tuncer'i karşılayan bizler Aslanlı yolda size katılmışız.Daha ne bekliyorsunuz?
Yok benzin parasıymış yok ziyafetmiş gibi sözlerle ne yapmaya çalışıyorsunuz?.. Birşey yaptığınız yok lütfen oturun koltuğunuzda göbeğinizi kaşıyın. Birşeyler yapmaya çalışanları da engelemeye kalkmayın.
Ne yapmamızı bekliyorsunuz?
Yeni bir küskünler gurubu mu yaratmaya çalışıyorsunuz?
Sorgusuz sualsiz ihraçlarınız yetmedi mi?
Daha mı küçülelim istiyorsunuz?
Ben artık siz birini karalıyorsanız o kişi değerlidir diye düşünürüm.
Güle oynaya kol-kola iktidar arkadaşlığı yaptığınız mevcut iktidara milletvekili mi olursunuz bakan mı ne olursanız olun, ama artık gidin.
"BENİM GÜZEL VE SEVGİLİ SINIFIM KENDİ LİDERİNİ KENDİ KADROLARINDAN ÇIKARACAKTIR."
Yedi yıllık görev sürenizde elle tutulur gözle görülür hiç bir başarınız yok.Bari sessiz kalmayı deneyemez misiniz?
Ben bir üyeniz olarak takındığınız tavrı ve kullandığınız uslübü hiç beğenmedim.Herşeyden önce Başkan bireylerle değil bütünle uğraşır.
"Ne kadar topladınız?" gibi sığ dilenci sorularını kendinize nasıl yakıştırıyorsunuz? Sizin desteklemediğiniz, sırtınızı döndüğünüz bir eylem var. Buna ben dahil birkaç kişi katkıda bulunmuş. Eylem başarıyla(Size rağmen)sonuçlanmış.Sizin korkunuzdan veya duyarsızlıklarından bazı arkadaşlar Anıt Parka gelmememiş ama Tuncer'i karşılayan bizler Aslanlı yolda size katılmışız.Daha ne bekliyorsunuz?
Yok benzin parasıymış yok ziyafetmiş gibi sözlerle ne yapmaya çalışıyorsunuz?.. Birşey yaptığınız yok lütfen oturun koltuğunuzda göbeğinizi kaşıyın. Birşeyler yapmaya çalışanları da engelemeye kalkmayın.
Ne yapmamızı bekliyorsunuz?
Yeni bir küskünler gurubu mu yaratmaya çalışıyorsunuz?
Sorgusuz sualsiz ihraçlarınız yetmedi mi?
Daha mı küçülelim istiyorsunuz?
Ben artık siz birini karalıyorsanız o kişi değerlidir diye düşünürüm.
Güle oynaya kol-kola iktidar arkadaşlığı yaptığınız mevcut iktidara milletvekili mi olursunuz bakan mı ne olursanız olun, ama artık gidin.
"BENİM GÜZEL VE SEVGİLİ SINIFIM KENDİ LİDERİNİ KENDİ KADROLARINDAN ÇIKARACAKTIR."
veysel çetiner
12 Haziran 2010 23:33
TEMAD GENEL BAŞKANI SAYIN MUSTAFA EROL'UN TEMAD MESAJ PANOSUNDA 12 Haziran 2010, Cumartesi 21:11'de YAYINLANAN MESAJINI ESEFLE OKUDUM.
ZÜMREMİZİ TEMSİL EDEN BİR GENEL BAŞKAN YAPICI VE YOL GÖSTERİCİ OLMALI, BİRLEŞTİRİCİ OLMALI LİDERLİK VASIFLARINA SAHİP OLMALI. UNUTMAYALIM Kİ TEMAD MESAJ PANOSUNU ASTSUBAYLARIN DIŞINDA BASIN VE SİYASİ PARTİ TEMSİLCİLERİ DE GİRİP OKUMAKTADIRLAR. ASTSUBAY ZÜMRESİ BÖYLE DEDİKODU YAPAN BAŞKAN İSTEMİYOR. YILLARDIR VERİLMEYEN ÖZLÜK HAKLARIMIZIN VERİLMESİ İÇİN MÜCADELE EDECEK BİR BAŞKAN İSTİYORUZ.
YAPILANLAR DOĞRU YA DA YANLIŞ BAŞKANIN BUNU SİTEDE DİLE GETİRMESİ; VE ESKİŞEHİR'DE KULAK MİSAFİRİ OLDUĞU KONUŞMALARI GÜNDEME TAŞIMASI HİÇ HOŞ KARŞILANACAK ETİK BİR DAVRANIŞ DEĞİLDİR.
SAYIN GENEL BAŞKANIMIZA SORMAK İSTERİM, BAŞKANLIĞINIZ SÜRESİNCE EMEKLİ VE ÇALIŞAN ASTSUBAYLARIN ÖZLÜK HAKLARINDA BİR İYİLEŞTİRME YAPILDI MI? AKSİNE BAŞKANLIĞINIZ DÖNEMİNDE ASTSUBAY ÖZLÜK HAKLARI SÜREKLİ OLARAK GERİ GİTTİ.
SAYIN BAŞKANIM BEN GÜNDE SADECE 3 TL VE ÖĞLEN AKŞAM YEMEĞİ KARŞILIĞINDA BİR IZGARA SALONUNDA HER TÜRLÜ İŞİ YAPAN( BULAŞIK YIKIYAN, YER TEMİZLEYEN, SERVİS YAPAN, DIŞARIYA PAKET GÖTÜREN) ASTSUBAY TANIYORUM.
EMEKLİ ASTSUBAYLAR AÇLIK SINIRININDA ALTINDA MAAŞ ALMAYA BAŞLADI.
BU KONUDA BİR AÇIKLAMA YAPMIYORSUNUZ, SADECE DEDİKODULARI GÜNDEME TAŞIMAKLA GENEL BAŞKANLIK YAPIYORSUNUZ.
ZÜMREMİZİ TEMSİL EDEN BİR GENEL BAŞKAN YAPICI VE YOL GÖSTERİCİ OLMALI, BİRLEŞTİRİCİ OLMALI LİDERLİK VASIFLARINA SAHİP OLMALI. UNUTMAYALIM Kİ TEMAD MESAJ PANOSUNU ASTSUBAYLARIN DIŞINDA BASIN VE SİYASİ PARTİ TEMSİLCİLERİ DE GİRİP OKUMAKTADIRLAR. ASTSUBAY ZÜMRESİ BÖYLE DEDİKODU YAPAN BAŞKAN İSTEMİYOR. YILLARDIR VERİLMEYEN ÖZLÜK HAKLARIMIZIN VERİLMESİ İÇİN MÜCADELE EDECEK BİR BAŞKAN İSTİYORUZ.
YAPILANLAR DOĞRU YA DA YANLIŞ BAŞKANIN BUNU SİTEDE DİLE GETİRMESİ; VE ESKİŞEHİR'DE KULAK MİSAFİRİ OLDUĞU KONUŞMALARI GÜNDEME TAŞIMASI HİÇ HOŞ KARŞILANACAK ETİK BİR DAVRANIŞ DEĞİLDİR.
SAYIN GENEL BAŞKANIMIZA SORMAK İSTERİM, BAŞKANLIĞINIZ SÜRESİNCE EMEKLİ VE ÇALIŞAN ASTSUBAYLARIN ÖZLÜK HAKLARINDA BİR İYİLEŞTİRME YAPILDI MI? AKSİNE BAŞKANLIĞINIZ DÖNEMİNDE ASTSUBAY ÖZLÜK HAKLARI SÜREKLİ OLARAK GERİ GİTTİ.
SAYIN BAŞKANIM BEN GÜNDE SADECE 3 TL VE ÖĞLEN AKŞAM YEMEĞİ KARŞILIĞINDA BİR IZGARA SALONUNDA HER TÜRLÜ İŞİ YAPAN( BULAŞIK YIKIYAN, YER TEMİZLEYEN, SERVİS YAPAN, DIŞARIYA PAKET GÖTÜREN) ASTSUBAY TANIYORUM.
EMEKLİ ASTSUBAYLAR AÇLIK SINIRININDA ALTINDA MAAŞ ALMAYA BAŞLADI.
BU KONUDA BİR AÇIKLAMA YAPMIYORSUNUZ, SADECE DEDİKODULARI GÜNDEME TAŞIMAKLA GENEL BAŞKANLIK YAPIYORSUNUZ.
6302
Mesaj Defteri yazıları
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 »

