MESAJ PANOSU
Mesaj Defterine Yazın 
Yönetici yorumu:
Bu site kurulmadan önce mücadele kapalı bir kutuydu. Kimin ne yaptığı veya yapmadığını bilmek sorgulamak mümkün değildi, bunun yanı sıra arkadaşlarımız haksızlıklarımız konusunda düşüncelerini,önerilerini,eleştirilerini dile getirme imkanı bulamıyordu.
BU SİTE HİÇBİR ZAMAN POLEMİKLERİN, KİŞİSEL KAVGALARIN YERİ OLMADI, OLMAYACAKTIR.
Yayın İlkelerimiz bellidir; bu nedenle kimsenin bilgisayarın başına kapanıp kin kusmasına izin verilemez!
Sn.Hüseyin ÇETİN açık kimliği ile eleştiri hakkını kullanmış size de yanıt hakkı verilmiştir.
Yapıcı eleştiriler mükemmele açılan kapının anahtarıdır.
Burada yapılan başarılı çalışmaları göz ardı ederek haksızlığa uğradığınızı düşünüp empati yapmadan sizi eleştiren bir mesajdan dolayı geneli suçlamanızın da haksızlık olduğunu belirtmeliyim. Adaleti lütfen sadece kendimize gerektiğinde hatırlamayalım. Saygılarımla.
6302
Mesaj Defteri yazıları
Tayyar YILDIRIM
17 Haziran 2010 10:47
Adaletin Budur Dünya
Dokunma keyfine yalan dünyanın.
Herkes bir yol tutmuş yürüyüp gider.
Kimi zirvesinde, zevki sefanın,
Kimi gün görmeden, çürüyüp gider.
Kimi koşuşturur bilmem nereye?
Kimi koyun güder, inmiş dereye.
Kimi emir verir çıkıp sürüye,
Yürütemez amma, sürüyüp gider.
Kimi ekmek için namus satıyor
Kimi helaline haram katıyor.
Kimi meteliğe kurşun atıyor.
Kimi sermayeyi kürüyüp gider.
Kimi havasını atmak peşinde.
Kimi çalışmayıp, yatmak peşinde
Kimi selamını satmak peşinde
Kiminin de teri kuruyup gider
Kimi tarlasına dolar ekiyor.
Kimi arkasından öyle bakıyor.
Kimi bir mintana hasret çekiyor.
Kimi ipek kürkü bürüyüp gider.
2009/6/Konya
Tayyar Yıldırım
tyildirim62@hotmail.co m
Dokunma keyfine yalan dünyanın.
Herkes bir yol tutmuş yürüyüp gider.
Kimi zirvesinde, zevki sefanın,
Kimi gün görmeden, çürüyüp gider.
Kimi koşuşturur bilmem nereye?
Kimi koyun güder, inmiş dereye.
Kimi emir verir çıkıp sürüye,
Yürütemez amma, sürüyüp gider.
Kimi ekmek için namus satıyor
Kimi helaline haram katıyor.
Kimi meteliğe kurşun atıyor.
Kimi sermayeyi kürüyüp gider.
Kimi havasını atmak peşinde.
Kimi çalışmayıp, yatmak peşinde
Kimi selamını satmak peşinde
Kiminin de teri kuruyup gider
Kimi tarlasına dolar ekiyor.
Kimi arkasından öyle bakıyor.
Kimi bir mintana hasret çekiyor.
Kimi ipek kürkü bürüyüp gider.
2009/6/Konya
Tayyar Yıldırım
tyildirim62@hotmail.co m
özcan savtur
17 Haziran 2010 02:01
Sevgili meslektaşlarım,
Tekelci Pttci,Hemşire, Madenci herkes meydanlara indi bir biz inemedik,çoluk çocuk bizi Tandoğan da Taksim de almaz, bir inemedik, burada bence tavşan dağa küsmüş dağın haberi olmamışı oynuyoruz, çalışırken Subayların tehditlerinden bir dilekçe wermeye korkardık, şimdi hiç bir engel yok artık, tek engel halen generallar karşısında iki büklüm duranlar, bence inelim artık meydanlara yeter.
Tekelci Pttci,Hemşire, Madenci herkes meydanlara indi bir biz inemedik,çoluk çocuk bizi Tandoğan da Taksim de almaz, bir inemedik, burada bence tavşan dağa küsmüş dağın haberi olmamışı oynuyoruz, çalışırken Subayların tehditlerinden bir dilekçe wermeye korkardık, şimdi hiç bir engel yok artık, tek engel halen generallar karşısında iki büklüm duranlar, bence inelim artık meydanlara yeter.
Hüseyin ÇETİN
17 Haziran 2010 01:32
02 Haziran 2010 tarihinde sitede yayımlanan yazımda isim belirtmedim. Bu yazıyı kaleme alırken Karabağlar İlçesi TEMAD başkanlığını kast etmedim. Buna rağmen Karabağlar İlçesi TEMAD Bşk. Sayın Cahit KORKUTAL tarafından Disiplin Kuruluna görev verilerek ifadem aklındı, Disiplin Kuruluna vermiş olduğum ifademde de söz konusu yazımda suç unsuru olmadığını belirttim ve Disiplin Kurulu üyelerinin vakitlerini aldığım için kendilerinden özür diledim. Disiplin Kuruluna vermiş olduğum savunmama resmen bir cevap verilmedi, yani suçum sabit görülmedi.
Buna rağmen 15 Haziran 2010 tarihinde Karabağlar İlçesi TEMAD Bşk.lığı Kadın Kolları tarafından bu sitede hakkımda her türlü mesnetten uzak yazı yazılmıştır.
TEMAD Dernek Tüzüğünü inceledim, şubelerin kuruluşunda Kadın Kolları göremedim, Karabağlar İlçesi TEMAD Bşk.lığında yönetimde görevi olan arkadaşlardan öğrendiğim kadarıyla Dernek Karar Defterine Kadın Kollarının kurulması, Kadın Kolları Bşk. seçilmesiyle ilgili bir karar da alınıp yazılmamış. Derneğe kayıtlı kadın üyeler sanırım kendilerince hayali bir Kadın Kolları kurmuşlar. Farzedelim ki Derneğin kadın Kolları olsa bile şahıs ismi ve dernek adı zikretmeden yazmış olduğum yazıya cevap verme hakları yoktur.
02 Haziran 2010 tarihli yazımın tekrar incelenmesini, isim belirtmişsem ben özür dilerim, belirtmediysem Karabağlar İlçesi TEMAD Bşk.lığı Kadın Kolları olarak kendilerini adlandıran ve 15 Haziran 2010 tarihinde söz konusu yazıma atıfta bulunarak her türlü mesnetten uzak, yazı nedeniyle tarafımdan özür dilenmesini, aksi takdirde hak etmediğim bu sözleri kendilerine iade ettiğimi, hakkımda yazılan yazılarda delil gösterilmesini, aksi halde hukuki yollara başvuracağımın bilinmesini. Bu sitedeki meslektaşlarıma rahatsızlık verdiysem özür dilerim. Saygılarımla.
Buna rağmen 15 Haziran 2010 tarihinde Karabağlar İlçesi TEMAD Bşk.lığı Kadın Kolları tarafından bu sitede hakkımda her türlü mesnetten uzak yazı yazılmıştır.
TEMAD Dernek Tüzüğünü inceledim, şubelerin kuruluşunda Kadın Kolları göremedim, Karabağlar İlçesi TEMAD Bşk.lığında yönetimde görevi olan arkadaşlardan öğrendiğim kadarıyla Dernek Karar Defterine Kadın Kollarının kurulması, Kadın Kolları Bşk. seçilmesiyle ilgili bir karar da alınıp yazılmamış. Derneğe kayıtlı kadın üyeler sanırım kendilerince hayali bir Kadın Kolları kurmuşlar. Farzedelim ki Derneğin kadın Kolları olsa bile şahıs ismi ve dernek adı zikretmeden yazmış olduğum yazıya cevap verme hakları yoktur.
02 Haziran 2010 tarihli yazımın tekrar incelenmesini, isim belirtmişsem ben özür dilerim, belirtmediysem Karabağlar İlçesi TEMAD Bşk.lığı Kadın Kolları olarak kendilerini adlandıran ve 15 Haziran 2010 tarihinde söz konusu yazıma atıfta bulunarak her türlü mesnetten uzak, yazı nedeniyle tarafımdan özür dilenmesini, aksi takdirde hak etmediğim bu sözleri kendilerine iade ettiğimi, hakkımda yazılan yazılarda delil gösterilmesini, aksi halde hukuki yollara başvuracağımın bilinmesini. Bu sitedeki meslektaşlarıma rahatsızlık verdiysem özür dilerim. Saygılarımla.
MEHMET ALİ KILINÇ
16 Haziran 2010 23:02
ANTALYA TEMAD BAŞKANINI ARIYOR....
http://www.antalyaeastsubaylar.org/index.php ?option=com_content&view=article&id=123:antalya-temad-bakani ni-ariyor
http://www.antalyaeastsubaylar.org/index.php ?option=com_content&view=article&id=123:antalya-temad-bakani ni-ariyor
İbrahim Üstünkaya
16 Haziran 2010 22:19
Sayın Özcan SAVTUR,
doğrudur yasaları ve kanunları Genelkurmay değil meclis çıkarır.Meclis Assubayların 1/4 dereceye yükselmesini sağladı, daha 24 saat geçmeden Genelkurmay baskısı ile geri alındı,sizin bahsettiğiğniz meclisler demokratik ülkelerde olur. Bizde yasalar çıkarken MSB.arkasında en az iki,üç subay oturur,bakan onlardan olur almadıkça hiçbir yasaya evet demez. Saygılarımla.
doğrudur yasaları ve kanunları Genelkurmay değil meclis çıkarır.Meclis Assubayların 1/4 dereceye yükselmesini sağladı, daha 24 saat geçmeden Genelkurmay baskısı ile geri alındı,sizin bahsettiğiğniz meclisler demokratik ülkelerde olur. Bizde yasalar çıkarken MSB.arkasında en az iki,üç subay oturur,bakan onlardan olur almadıkça hiçbir yasaya evet demez. Saygılarımla.
NECDET TÖRE
16 Haziran 2010 21:07
Sevgili Özcan Savtur
Bize değer vermeyen hükümet en yakın seçimlerde gereken oyları alacaktır.
Bizlere değer vermediği için meslektaşlarımızın gereğini yapacağı inancındayım.
Saygılarımla.
Bize değer vermeyen hükümet en yakın seçimlerde gereken oyları alacaktır.
Bizlere değer vermediği için meslektaşlarımızın gereğini yapacağı inancındayım.
Saygılarımla.
özcan savtur
16 Haziran 2010 19:48
Arkadaşlar yasaları ve kanunları Genelkurmay Başkanı'mız çıkarmıyor, verdiği sözde dursun diyorsunuz meclis var, tek engel bu iktidar,lütfen ANLAYIN ARTIK.
Orhan ORHUN
16 Haziran 2010 15:40
TEMAD BAŞKAN VE YÖNETİMİNE DUYURULUR :
TEMAD'ın bakım, onarım ve temizliğini yaptırın....
Dosya ve valizlerinizi hazırlayın.....
Oturduğunuz koltukları da şimdiden boşaltın.....
Neden mi diye sormayın ?
Makamlar ehline teslim edilmeli.
Sayın GÜRPINAR ve arkadaşları geliyor.
TEMAD'ın bakım, onarım ve temizliğini yaptırın....
Dosya ve valizlerinizi hazırlayın.....
Oturduğunuz koltukları da şimdiden boşaltın.....
Neden mi diye sormayın ?
Makamlar ehline teslim edilmeli.
Sayın GÜRPINAR ve arkadaşları geliyor.
semih Öke
16 Haziran 2010 01:05
CESARET NEREYE KADAR OLMALI?
BİZLER MESLEĞİMİZİ İCRA EDERKEN MAALESEF GRUP OLARAK CESARETLİ DEĞİLİZ. NEDENİ Mİ? SÖYLEYEYİM.
1. SİNDİRME POLİTİKALARI İLE BAŞLANILDI EĞİTİMİMİZE.
2. MİDEMİZDEN MESLEĞİMİZE BAĞLIYIZ.
3. VİCDAN AMELESİYİZ.
4. ÜSTÜMÜZE KARŞI HAYRANIZ, KENDİ MESLEKTAŞLARIMIZA KARŞI SAYGISISIZ.
5. KÜÇÜK İNSANLAR GİBİ KÜÇÜK İŞLERE KAFAMIZI TAKARIZ, EĞİTİM SEVİYEMİZİ YÜKSELTEMEYİZ.
DİYE DEVAM ETMEKTEDİR.
BİZLER MESLEĞİMİZİ İCRA EDERKEN MAALESEF GRUP OLARAK CESARETLİ DEĞİLİZ. NEDENİ Mİ? SÖYLEYEYİM.
1. SİNDİRME POLİTİKALARI İLE BAŞLANILDI EĞİTİMİMİZE.
2. MİDEMİZDEN MESLEĞİMİZE BAĞLIYIZ.
3. VİCDAN AMELESİYİZ.
4. ÜSTÜMÜZE KARŞI HAYRANIZ, KENDİ MESLEKTAŞLARIMIZA KARŞI SAYGISISIZ.
5. KÜÇÜK İNSANLAR GİBİ KÜÇÜK İŞLERE KAFAMIZI TAKARIZ, EĞİTİM SEVİYEMİZİ YÜKSELTEMEYİZ.
DİYE DEVAM ETMEKTEDİR.
İBRAHİM ÖZTUTAN
15 Haziran 2010 18:40
Sevgili Arkadaşlarım,seyahatlerin arttığı şu yaz günlerinde Trafik Denetleme Ekiplerine Genel Müdürlük tarafından gönderilen genelgeyle yeni bir ceza(gelir)kapısı başlatılmıştır.Yol güzergahında (şehiriçi-şehirdışı)araçlara sonradan yapıştırılan cam filmleri için 130 TL. ceza kesilmektedir(2918 sayılı karayolları trafik kanunu Md.30/1b).Aracında film bulunan arkadaşların dikkatine.
KARABAĞLAR TEMAD
15 Haziran 2010 17:24
SN.HÜSEYİN ÇETİN'İN KAST ETTİĞİ DERNEĞİN TEMAD KARABAĞLAR KADIN KOLLARI
VEFASIZLIK ÖRNEĞİ ÜZERİNE HÜSEYİN ÇETİN'İN 02.06.2010 TARİHLİ YAZISINA CEVAPTIR.
Biz de derneğin başkanın ve derneğin ismini yazmadan cevap vereceğiz. Çünkü Sn.Hüseyin Çetin'in bu yazdıkları son derece yanlıştır ve mesnetsiz açıklamaları tertemiz duygularla kurulan derneğe ve emektarlarına, başkana hiç uymamaktadır. Yaşı 1.5 yıla yaklaşan dernekte Sn.Hüseyin Çetin'in 5 aylık bir geçmişi vardır ve hazıra gelen bir üyedir. Kendisinin yazdığı gibi derneği Şirinyer'den gelenler kurmamıştır. Derneğin kuruluş fikri Başkanın işyerinde gelişmiştir. Başkan yönetim kuruluna kendi işyerinde çalışma imkanı sağlamış, uzun süre genel merkez Ankara dahil Başkanın bürosunu adres, telefonunu telefon, faksını faks bilmiştir. Yine uzun süre lokal açılana kadar kendi bürosunda kayıtları kabul etmiş ve özel gayretleri ile yaptığı üyeler üye sayısının 3'de 2'sini oluşturmuştur.
Onun dostlarıyla ve meslektaşları ile oturacağı bir mekanı zaten vardı, yıllardır onlarla birlikte idi. Ama meslektaşlarına duyduğu sevgi ve özellikle büyüklerine bir mekan kurma duygusallığını fark eden üyelerin ısrarı üzerine genel kurulda tek aday olarak aday gösterilmiştir. Sn.Hüseyin Çetin genel kurulda o atmosferi görseydi bu gün kalemini dahi oynatamazdı. Yazısında kendi iç dünyasını yazmış olmalı.
Açılan lokalin kiralanmasında, içinin tadilatında Başkanımızın, gönüllü üyelerimizin emeği ve duyguları vardır. Başkanımız kendi çevresini hatırına binaen seferber etmiş, yardımlar almış, kendisi de nerdeyse faturalı harcamasına yakın bağış ve katkı koymuştur, üstelik bunları duygu ve heyecanı ile yapmıştır. Yapılanları ve emeği anlamadan duyarlılıktan uzak her şeyi sadece maddi güce indirgemek son derece ayıp ve Sn.Hüseyin Çetin'in mesleki duyguya mesafesinin göstergesidir.
Başkanımızın bu görevi meslek sevgisi ve duygusunun yüceliği özellikle kendisine güvendikleri için üye olan çoğunluğa karşı sorumluluğu nedeniyle yürüttüğünü biliyoruz. Bu kurumun kahvehaneden farklı, mesleğine yakışır davranışların sergilendiği bir dayanışma adresi olmasını istediği için de; evet bu seviyeyi düşürenleri uyarıyor. Bunları son derece yerinde buluyoruz. Zira bizler de bunu arzu ediyoruz. Biz Sn.Hüseyin Çetin'i özeleştiriye ve empatiye davet ediyoruz. Vefanın bittiği yerde başka şey vardır, bu da bu mesleğe yakışmaz.
Tabii ki ben değil BİZ demeliyiz. Başkanımızın da derdi bu. Ama biz olabilme erkine ulaşmak, derneğin kuruluş amacından uzaklaşmadan emek vererek sorumluluk almak gerekir.
Lütfen yazılarınızı yazarken iç dünyamızı yansıtırken mesleki ve toplumsal sorumluluğumuzu unutmayalım.
Bu sitede duygular paylaşılır, seviyeli mesajlar verilirse kıymetlidir ve herkesçe kabul görür, okunur. Ancak burası meydan okuma, kin kusma yeri olursa yazanın da, sitenin de seviyesini düşürür. Düşüncelerin söyleneceği yer de, cevabın alınacağı yer de Genel Kuruldur, er meydanı da toplumun içidir.Bize göre bu sitelerde sadece bilgisayarın başına kapanarak düşüncelerini, kinini kusanlar genel kurulda insanlarla yüz yüze konuşma cesaretini gösteremeyen korkaklığın davranış biçimidir. Mert olmaktan korkmayalım, bu siteye bir şey yazıyorsak anlamlı olmalı duygulu olmalı, sevgi dolu, insani olmalı, birleştirici olmalı, yazılanlar gerçekçi ve haklı olmalı çoğunluğun bravo ne güzel mesaj yazılmış demeli, bir işe yaramalı.&
VEFASIZLIK ÖRNEĞİ ÜZERİNE HÜSEYİN ÇETİN'İN 02.06.2010 TARİHLİ YAZISINA CEVAPTIR.
Biz de derneğin başkanın ve derneğin ismini yazmadan cevap vereceğiz. Çünkü Sn.Hüseyin Çetin'in bu yazdıkları son derece yanlıştır ve mesnetsiz açıklamaları tertemiz duygularla kurulan derneğe ve emektarlarına, başkana hiç uymamaktadır. Yaşı 1.5 yıla yaklaşan dernekte Sn.Hüseyin Çetin'in 5 aylık bir geçmişi vardır ve hazıra gelen bir üyedir. Kendisinin yazdığı gibi derneği Şirinyer'den gelenler kurmamıştır. Derneğin kuruluş fikri Başkanın işyerinde gelişmiştir. Başkan yönetim kuruluna kendi işyerinde çalışma imkanı sağlamış, uzun süre genel merkez Ankara dahil Başkanın bürosunu adres, telefonunu telefon, faksını faks bilmiştir. Yine uzun süre lokal açılana kadar kendi bürosunda kayıtları kabul etmiş ve özel gayretleri ile yaptığı üyeler üye sayısının 3'de 2'sini oluşturmuştur.
Onun dostlarıyla ve meslektaşları ile oturacağı bir mekanı zaten vardı, yıllardır onlarla birlikte idi. Ama meslektaşlarına duyduğu sevgi ve özellikle büyüklerine bir mekan kurma duygusallığını fark eden üyelerin ısrarı üzerine genel kurulda tek aday olarak aday gösterilmiştir. Sn.Hüseyin Çetin genel kurulda o atmosferi görseydi bu gün kalemini dahi oynatamazdı. Yazısında kendi iç dünyasını yazmış olmalı.
Açılan lokalin kiralanmasında, içinin tadilatında Başkanımızın, gönüllü üyelerimizin emeği ve duyguları vardır. Başkanımız kendi çevresini hatırına binaen seferber etmiş, yardımlar almış, kendisi de nerdeyse faturalı harcamasına yakın bağış ve katkı koymuştur, üstelik bunları duygu ve heyecanı ile yapmıştır. Yapılanları ve emeği anlamadan duyarlılıktan uzak her şeyi sadece maddi güce indirgemek son derece ayıp ve Sn.Hüseyin Çetin'in mesleki duyguya mesafesinin göstergesidir.
Başkanımızın bu görevi meslek sevgisi ve duygusunun yüceliği özellikle kendisine güvendikleri için üye olan çoğunluğa karşı sorumluluğu nedeniyle yürüttüğünü biliyoruz. Bu kurumun kahvehaneden farklı, mesleğine yakışır davranışların sergilendiği bir dayanışma adresi olmasını istediği için de; evet bu seviyeyi düşürenleri uyarıyor. Bunları son derece yerinde buluyoruz. Zira bizler de bunu arzu ediyoruz. Biz Sn.Hüseyin Çetin'i özeleştiriye ve empatiye davet ediyoruz. Vefanın bittiği yerde başka şey vardır, bu da bu mesleğe yakışmaz.
Tabii ki ben değil BİZ demeliyiz. Başkanımızın da derdi bu. Ama biz olabilme erkine ulaşmak, derneğin kuruluş amacından uzaklaşmadan emek vererek sorumluluk almak gerekir.
Lütfen yazılarınızı yazarken iç dünyamızı yansıtırken mesleki ve toplumsal sorumluluğumuzu unutmayalım.
Bu sitede duygular paylaşılır, seviyeli mesajlar verilirse kıymetlidir ve herkesçe kabul görür, okunur. Ancak burası meydan okuma, kin kusma yeri olursa yazanın da, sitenin de seviyesini düşürür. Düşüncelerin söyleneceği yer de, cevabın alınacağı yer de Genel Kuruldur, er meydanı da toplumun içidir.Bize göre bu sitelerde sadece bilgisayarın başına kapanarak düşüncelerini, kinini kusanlar genel kurulda insanlarla yüz yüze konuşma cesaretini gösteremeyen korkaklığın davranış biçimidir. Mert olmaktan korkmayalım, bu siteye bir şey yazıyorsak anlamlı olmalı duygulu olmalı, sevgi dolu, insani olmalı, birleştirici olmalı, yazılanlar gerçekçi ve haklı olmalı çoğunluğun bravo ne güzel mesaj yazılmış demeli, bir işe yaramalı.&
Bu site kurulmadan önce mücadele kapalı bir kutuydu. Kimin ne yaptığı veya yapmadığını bilmek sorgulamak mümkün değildi, bunun yanı sıra arkadaşlarımız haksızlıklarımız konusunda düşüncelerini,önerilerini,eleştirilerini dile getirme imkanı bulamıyordu.
BU SİTE HİÇBİR ZAMAN POLEMİKLERİN, KİŞİSEL KAVGALARIN YERİ OLMADI, OLMAYACAKTIR.
Yayın İlkelerimiz bellidir; bu nedenle kimsenin bilgisayarın başına kapanıp kin kusmasına izin verilemez!
Sn.Hüseyin ÇETİN açık kimliği ile eleştiri hakkını kullanmış size de yanıt hakkı verilmiştir.
Yapıcı eleştiriler mükemmele açılan kapının anahtarıdır.
Burada yapılan başarılı çalışmaları göz ardı ederek haksızlığa uğradığınızı düşünüp empati yapmadan sizi eleştiren bir mesajdan dolayı geneli suçlamanızın da haksızlık olduğunu belirtmeliyim. Adaleti lütfen sadece kendimize gerektiğinde hatırlamayalım. Saygılarımla.
veysel çetiner
15 Haziran 2010 16:45
TEMAD ( TÜRKİYE EMEKLİ ASTSUBAYLAR DERNEĞİ) AÇILIMI BU OLMALI.
ŞU ANKİ TEMAD YÖNETİMİ KİMİ TEMSİL EDİYOR, BUNU MERAK EDİYORUM TEMAD MESAJ PANOSUNA YAZDIĞIM HİÇ BİR MESAJIM YAYINLANMIYOR. BENİM GİBİ YÜZLERCE MESAJ YAZIP YAYINLANMAYAN ARKADAŞLAR VAR.
NE YAZIK Kİ SANAL KİMLİKLE MESAJ YAZAN ADINI ANMAYACAĞIM BİR ZATIN MESAJI DERHAL YAYINA VERİLİYOR.
TEMAD YÖNETİMİ BAŞTAN SONA YANLIŞLIKLAR İÇİNDE OLMUŞTUR. 27 NİSAN BİLDİRİSİ YAYINLANDIKTAN HEMEN SONRA GENELKURMAY'A HİTABEN "EMEKLİ ASTSUBAYLAR EMRİNİZDEDİR GÖREV ALMAYA HAZIRIZ" DİYE MESAJ YAYINLAYAN, MHP SİYAH ÇELENK KOYMAYA KALKANLAR VE ORADA TARTAKLANANLAR TEMAD'A ZARAR VERMİŞTİR.
BU YANLIŞLARI YAPAN TEMAD YÖNETİMİ EMEKLİ ASTSUBAYLARIN ÖZLÜK HAKLARINDA BİR İYİLEŞTİRME YAPACAK GÜCÜ DE KAPASİTEYİ DE MAALESEF KAYBETMİŞLERDİR.
EMEKLİ ASTSUBAYLARIN GELECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORLARSA, TEMAD YÖNETİMİ DERHAL İSTİFA ETMELİDİR.
BU YÖNETİM HİÇ BİR ZAMAN BİRLEŞTİRİCİ, UZLAŞICI, YOL GÖSTERİCİ OLAMAMIŞ, AKSİNE EMEKLİ ASTSUBAYLARI PARÇALAMIŞ, DAĞITMIŞ, YOKSULLUK SINIRINDA MAAŞ ALMAYA İTMİŞTİR.
ÖZLÜK HAKLARIMIZDA BİR İYİLEŞTİRME YAPILMIYORSA BUNUN TEK SUÇLUSU ŞU ANKİ TEMAD YÖNETİMİN YAPMIŞ OLDUĞU HATALARDAN KAYNAKLANMIŞTIR.
SAYGILARIMLA.
ŞU ANKİ TEMAD YÖNETİMİ KİMİ TEMSİL EDİYOR, BUNU MERAK EDİYORUM TEMAD MESAJ PANOSUNA YAZDIĞIM HİÇ BİR MESAJIM YAYINLANMIYOR. BENİM GİBİ YÜZLERCE MESAJ YAZIP YAYINLANMAYAN ARKADAŞLAR VAR.
NE YAZIK Kİ SANAL KİMLİKLE MESAJ YAZAN ADINI ANMAYACAĞIM BİR ZATIN MESAJI DERHAL YAYINA VERİLİYOR.
TEMAD YÖNETİMİ BAŞTAN SONA YANLIŞLIKLAR İÇİNDE OLMUŞTUR. 27 NİSAN BİLDİRİSİ YAYINLANDIKTAN HEMEN SONRA GENELKURMAY'A HİTABEN "EMEKLİ ASTSUBAYLAR EMRİNİZDEDİR GÖREV ALMAYA HAZIRIZ" DİYE MESAJ YAYINLAYAN, MHP SİYAH ÇELENK KOYMAYA KALKANLAR VE ORADA TARTAKLANANLAR TEMAD'A ZARAR VERMİŞTİR.
BU YANLIŞLARI YAPAN TEMAD YÖNETİMİ EMEKLİ ASTSUBAYLARIN ÖZLÜK HAKLARINDA BİR İYİLEŞTİRME YAPACAK GÜCÜ DE KAPASİTEYİ DE MAALESEF KAYBETMİŞLERDİR.
EMEKLİ ASTSUBAYLARIN GELECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORLARSA, TEMAD YÖNETİMİ DERHAL İSTİFA ETMELİDİR.
BU YÖNETİM HİÇ BİR ZAMAN BİRLEŞTİRİCİ, UZLAŞICI, YOL GÖSTERİCİ OLAMAMIŞ, AKSİNE EMEKLİ ASTSUBAYLARI PARÇALAMIŞ, DAĞITMIŞ, YOKSULLUK SINIRINDA MAAŞ ALMAYA İTMİŞTİR.
ÖZLÜK HAKLARIMIZDA BİR İYİLEŞTİRME YAPILMIYORSA BUNUN TEK SUÇLUSU ŞU ANKİ TEMAD YÖNETİMİN YAPMIŞ OLDUĞU HATALARDAN KAYNAKLANMIŞTIR.
SAYGILARIMLA.
Mehmet Emin Atılgan
15 Haziran 2010 14:03
Mevlana'dan iki özdeyiş!
-Vazifesini tam yerine getirmemiş olanın vicdan yarasına ne mazeretin devası, ne ilacın şifası deva getirmiş !
-Ahlaksızların bağırışıyla, yürekli yiğitlerin naraları, tilkiyle arslanın sesi gibi meydandadır.
Assubay onur mücadelesinin yiğit ve yürekli önderlerinden Sn.Ersen Gürpınar'a ve bu mücadeleye emek veren meslektaşlarıma selam olsun!
-Vazifesini tam yerine getirmemiş olanın vicdan yarasına ne mazeretin devası, ne ilacın şifası deva getirmiş !
-Ahlaksızların bağırışıyla, yürekli yiğitlerin naraları, tilkiyle arslanın sesi gibi meydandadır.
Assubay onur mücadelesinin yiğit ve yürekli önderlerinden Sn.Ersen Gürpınar'a ve bu mücadeleye emek veren meslektaşlarıma selam olsun!
aslan81(m. ayan)
15 Haziran 2010 13:08
Yardım konusu ile ilgili harekete geçilmeden önce zaten bu tür karalamaların yapılabileceği düşünülüyordu ve yardım yapacak olanlara bu konuda gerekli bilgi verildi ,sırf provoke etmek amaçlı yardımda bulunup sonradan da çamur at izi kalsın taktiği ile hala, bazı saydığımız ve sevdiğimiz kişiler karalamaya çalışılıyor,biliyorlar ki bu kişiler gerçekten bilgili ve donanımlı,bazı çarkları da durdurabilecek bilgi ve birikime ve desteğe de sahipler, şimdiden onların umutlarını kırmaya engel olmaya çalışıyorlar, ama benim ve bir çoklarımızın bildiğini bilmiyorlar ... Bu kervan yürür, onlar bu yola baş koydular! Tabii ki bu türde maksatlı kişilerin yardım yapmasının önüne geçilemedi,o zaman da söyledik şimdi de tüm kalbimle söylüyorum, bu konuda oluşturulan gönüllü ekiple ilgili aklımda/aklımızda en ufak bir şüphe olmadığı gibi maksatlı olan kişilerin haricinde olacağını da zannetmiyorum.
Sevgili Ersen ağabeyimi saygıyla selamlıyor başarılarının devamını diliyorum ,bu yola baş koyan herkese saygılar.
Sevgili Ersen ağabeyimi saygıyla selamlıyor başarılarının devamını diliyorum ,bu yola baş koyan herkese saygılar.
Hayati ERGÜRBÜZ
15 Haziran 2010 11:32
Sn.Ersen Gürpınar,Sn.Tuncer Küçük'ün yürüyüşünün hemen akabinde katkı sunanları yapılan harcamalar konusunda bilgilendirmiştir,bu konunun temcit pilavı gibi ısıtılıp panolara taşınmasını şaşkınlıkla karşılıyorum...
veysel çetiner
14 Haziran 2010 23:59
Değerli arkadaşlar www.gun24saat.com' da manşetten yayınlanan haberi ana sayfada da görmenizi isterim.Saygılarımla.
Yılmaz Yıldırım
14 Haziran 2010 23:52
Sn.TEMAD başkanı, bu tür belgesiz laf olsun belki yıpratırız düşüncesi ile yazılan yazıların kime faydası var söyleyebilir misiniz?
Varsa elinizde belge gereğini yapın, Asb.ların temsilcisi dernek başkanına bu tavır yakışmıyor. Sn.Ersen Gürpınar'a saygı ve güvenimi bir kez daha ifade ediyorum.
Varsa elinizde belge gereğini yapın, Asb.ların temsilcisi dernek başkanına bu tavır yakışmıyor. Sn.Ersen Gürpınar'a saygı ve güvenimi bir kez daha ifade ediyorum.
veysel çetiner
14 Haziran 2010 23:08
Emekli Astsubaylar; Hükümet ve Genelkurmay'ın söz verdiği Astsubay Devrimi'nin yapılmasını istiyor.
Emekli Astsubaylardan Hükümetin ve Genelkurmay'ın söz vermiş olduğu ASTSUBAY DEVRİMİ'nin yapılmamasından dolayı TSK'ye kırgın ve üzgün olduklarını belirten mesajlarını emekliassubaylar.org sitesinde dile getirmeye devam etmektedirler...
http://www.gun24saat.com/index.asp?gorev=hab erdetay&id=1673
Emekli Astsubaylardan Hükümetin ve Genelkurmay'ın söz vermiş olduğu ASTSUBAY DEVRİMİ'nin yapılmamasından dolayı TSK'ye kırgın ve üzgün olduklarını belirten mesajlarını emekliassubaylar.org sitesinde dile getirmeye devam etmektedirler...
http://www.gun24saat.com/index.asp?gorev=hab erdetay&id=1673
Nuri Kara
14 Haziran 2010 22:31
Lider bazı durumlarda kendiliğinden ortaya çıkar.Assubay camiası olarak bizim de liderimiz Sn.ERSEN GÜRPINAR abimiz. Sn.TEMAD Başkanı kardeşim, o koltukta biz ERSEN abiyi görmek istiyoruz. Lütfen emaneti ehline teslim ediniz.
Semih Öke
14 Haziran 2010 22:21
SAYIN GENELKURMAY BAŞKANI'NIN, TSK'NIN EN DEĞERLİ VARLIĞI OLAN SANCAĞIN GÖLGESİNDE VERDİĞİ SÖZÜ TUTMASINI BEKLİYORUZ.
Ramazan TEKELİ
14 Haziran 2010 20:22
Sn. TEMAD Genel Başkanım,
TEMAD Mesaj Panosundaki yazınızda baştan sona Sn. Ersen Gürpınar'ı hedef almanız, 19 Mayıs 2010 tarihinde sanal Mahmut Erdem'e yaptığı ağır göndermelerin rövanşı olduğunu söylemezsek yalan söylemiş oluruz diye değerlendiriyorum. Kimse kimseyi kandırmasın. Sizin ulu orta hiçbir tüzel kişiliği olmayan üyelere cevap vermeniz, size artı bir şey kazandırmadığı gibi, sizi sıkıntıya soktuğu gibi, üyelerimizi de rahatsız ettiği bir gerçektir. Sizin, önünüze gelene cevap vereceğiniz diye bir kural da yoktur. Aidat ödeyen her üye sizden yapılan işler ve harcamalarınız konusunda hesap sorabilir. Bu üyelerin tabii hakkıdır. Ancak panolardan siz başkalarına hesap sorar hale geldiniz. Derneklerde ve sivil toplum kuruluşlarında bazı kurallar mı değişti onu da anlamış değilim. Çok zor durumda kaldığınızda genel sekreter tarafından bir açıklama yaptırabilirsiniz. Siz ancak Genel Başkan seviyesinde olanlara cevap vermeniz daha şık olur kanısındayım. Bu kurallara uymadığınız için ne yazık ki haddimizi aşarak buralardan belirtmek durumunda kalabiliyoruz.
Bu zümre için bir şeyler yapma gayreti ile yüzlerce kilometreyi ayakları su toplamsına rağmen kat eden, Sn.Tuncer Küçük arkadaşımızın değerli eşlerini ve çocuklarını da TEMAD Mesaj Panosuna taşıdınız ya, sizleri kutlarım. Tarihe geçecek genel başkan olduğunuzu buradan ilan ediyorum. Sn.Tuncer arkadaşımızın yürüyüşü nedeniyle masrafalara katkıda bulunan birisi olarak, bizler rahatsız olmuyoruz da Sn. Erten ve siz niye rahatsız oluyorsunuz anlamış değilim! Benim verdiğim paranın hesabını ancak ben sorarım. Sorumsuzca harcadığınız TEMAD'ın parasının hesabını veriniz! Aylık harcamalarınızı açıklayınız? Bunu duyuru panolarına asmak durumundasınız? Bu güne kadar, TEMAD'ın para harcama konuları arkadaşlarımızca hiçbir zaman mesaj panolarında gündeme getirilmemiştir. Lütfen beni bağışlayın. Siz görevinizi yaptınız da, geriye kendi isteği ile yardım eden arkadaşların cebimdeki paranın harcamalarını mı denetlemek kaldı? Doğrusu bir türlü anlamış değilim. Yürüyüşe para verenlerin hakkını mı arıyorsunuz? Yoksa Sn. Ersen Gürpınar'ı toplumun gözünde düşürmeye mi çalışıyorsunuz. Bence çok yanılıyorsunuz. Sizler böyle yazdıkça meslektaşlarımızın ezici bir çoğunluğun artarak, Sn. Ersen Gürpınar'a sahip çıkmaya devam ettiklerini görebiliyoruz. Şöyle etrafınıza bir bakarsanız, Mahmut Erdemden başka sizleri savunanın kalmadığını anlarsınız. Bence o da sizleri savunmaz, ancak fiil ehliyeti olmadığına borçlusunuz. Bilindiği gibi sanalların fiil ehliyetleri yoktur.
TEMAD Genel Başkanımızın 12 Haziran 2010 tarihli yazısında, Sn.Erten'in yazısından da alıntı yaparak, baştan sona Sn. Ersen Gürpınar'ı eleştirmenizin toplum nazarında, sizlerden daha fazla kabul gördüğü, sözü ve yaptıkları ile güvenilir biri olduğunun ispatından başka bir şey değildir.
Saygın bir arkadaşımızın değerli eşi ve çocukları üzerinden çirkin bir karalama tezgâhını yapanların, kendi eşleri ve çocukları için de bir gün mesaj panolarına düşeceklerini iyi hesaplamalılardır.
Sorumlu ve öne çıkmış kişilerin her konuda ağzından çıkan sözlere dikkat etmek durumundalardır. Yoksa aynı sözlerle bir gün kendileri karşı karşıya kalabilecekleri kaçınılmazdır.
TEMAD Mesaj Panosundaki yazınızda baştan sona Sn. Ersen Gürpınar'ı hedef almanız, 19 Mayıs 2010 tarihinde sanal Mahmut Erdem'e yaptığı ağır göndermelerin rövanşı olduğunu söylemezsek yalan söylemiş oluruz diye değerlendiriyorum. Kimse kimseyi kandırmasın. Sizin ulu orta hiçbir tüzel kişiliği olmayan üyelere cevap vermeniz, size artı bir şey kazandırmadığı gibi, sizi sıkıntıya soktuğu gibi, üyelerimizi de rahatsız ettiği bir gerçektir. Sizin, önünüze gelene cevap vereceğiniz diye bir kural da yoktur. Aidat ödeyen her üye sizden yapılan işler ve harcamalarınız konusunda hesap sorabilir. Bu üyelerin tabii hakkıdır. Ancak panolardan siz başkalarına hesap sorar hale geldiniz. Derneklerde ve sivil toplum kuruluşlarında bazı kurallar mı değişti onu da anlamış değilim. Çok zor durumda kaldığınızda genel sekreter tarafından bir açıklama yaptırabilirsiniz. Siz ancak Genel Başkan seviyesinde olanlara cevap vermeniz daha şık olur kanısındayım. Bu kurallara uymadığınız için ne yazık ki haddimizi aşarak buralardan belirtmek durumunda kalabiliyoruz.
Bu zümre için bir şeyler yapma gayreti ile yüzlerce kilometreyi ayakları su toplamsına rağmen kat eden, Sn.Tuncer Küçük arkadaşımızın değerli eşlerini ve çocuklarını da TEMAD Mesaj Panosuna taşıdınız ya, sizleri kutlarım. Tarihe geçecek genel başkan olduğunuzu buradan ilan ediyorum. Sn.Tuncer arkadaşımızın yürüyüşü nedeniyle masrafalara katkıda bulunan birisi olarak, bizler rahatsız olmuyoruz da Sn. Erten ve siz niye rahatsız oluyorsunuz anlamış değilim! Benim verdiğim paranın hesabını ancak ben sorarım. Sorumsuzca harcadığınız TEMAD'ın parasının hesabını veriniz! Aylık harcamalarınızı açıklayınız? Bunu duyuru panolarına asmak durumundasınız? Bu güne kadar, TEMAD'ın para harcama konuları arkadaşlarımızca hiçbir zaman mesaj panolarında gündeme getirilmemiştir. Lütfen beni bağışlayın. Siz görevinizi yaptınız da, geriye kendi isteği ile yardım eden arkadaşların cebimdeki paranın harcamalarını mı denetlemek kaldı? Doğrusu bir türlü anlamış değilim. Yürüyüşe para verenlerin hakkını mı arıyorsunuz? Yoksa Sn. Ersen Gürpınar'ı toplumun gözünde düşürmeye mi çalışıyorsunuz. Bence çok yanılıyorsunuz. Sizler böyle yazdıkça meslektaşlarımızın ezici bir çoğunluğun artarak, Sn. Ersen Gürpınar'a sahip çıkmaya devam ettiklerini görebiliyoruz. Şöyle etrafınıza bir bakarsanız, Mahmut Erdemden başka sizleri savunanın kalmadığını anlarsınız. Bence o da sizleri savunmaz, ancak fiil ehliyeti olmadığına borçlusunuz. Bilindiği gibi sanalların fiil ehliyetleri yoktur.
TEMAD Genel Başkanımızın 12 Haziran 2010 tarihli yazısında, Sn.Erten'in yazısından da alıntı yaparak, baştan sona Sn. Ersen Gürpınar'ı eleştirmenizin toplum nazarında, sizlerden daha fazla kabul gördüğü, sözü ve yaptıkları ile güvenilir biri olduğunun ispatından başka bir şey değildir.
Saygın bir arkadaşımızın değerli eşi ve çocukları üzerinden çirkin bir karalama tezgâhını yapanların, kendi eşleri ve çocukları için de bir gün mesaj panolarına düşeceklerini iyi hesaplamalılardır.
Sorumlu ve öne çıkmış kişilerin her konuda ağzından çıkan sözlere dikkat etmek durumundalardır. Yoksa aynı sözlerle bir gün kendileri karşı karşıya kalabilecekleri kaçınılmazdır.
Metin SOYKAN
14 Haziran 2010 18:55
Eğer ki Sn. Selçuk İçer komutan hakkında Oyak tarafından açılmış dava maddi yönden mahkumiyetle sonuçlanırsa site yönetimince açılacak bir hesap numarasına karınca kararınca imkanımız ölçüsünde para yatırarak komutanımıza destek olalım lütfen ... Zira o hepimiz için o lafları söyledi ve hepimiz de biliyoruz ki sonuna kadar da haklı. Siz mücadeleci komutanlarımızı takdir ve saygıyla destekliyoruz,hem de yürekten... Saygılarımla.
Orhan ORHUN
14 Haziran 2010 18:24
GÜNCEL SÖZLER :
- Basit insanlar dedikodu yapar.
- Aciz insanlar iftira atar.
- Basit insanlar dedikodu yapar.
- Aciz insanlar iftira atar.
Ragıp Tenim
14 Haziran 2010 17:31
Değerli arkadaşlarım,
Yürüyüş sonrası Ankara'ya Tuncer Bey'i karşılamaya gelenlerdenim. Ersen Bey'in organizasyona katkıda bulunan arkadaşlara hem Ankara'da,hem de özel mail ile kuruşuna kadar hesap ve bilgi verdiğine şahitim.
Bu tür basit dedikodular zümremizin kalitesine yakışmaz. Boş laf üretip,boşa kürek çekenlere ve katkıda bulunmayanlara laf düşmez! Toplumu bölüp,germesinler,kendi hesaplarını versinler.Gölge etmesinler yeter... Asb.onur mücadelesine ailesi ile birlikte fedakarca gönül veren Sn.GÜRPINAR'ın güvenimizi sarsamayacaklarını anlamaları ümidiyle,saygılar.
Yürüyüş sonrası Ankara'ya Tuncer Bey'i karşılamaya gelenlerdenim. Ersen Bey'in organizasyona katkıda bulunan arkadaşlara hem Ankara'da,hem de özel mail ile kuruşuna kadar hesap ve bilgi verdiğine şahitim.
Bu tür basit dedikodular zümremizin kalitesine yakışmaz. Boş laf üretip,boşa kürek çekenlere ve katkıda bulunmayanlara laf düşmez! Toplumu bölüp,germesinler,kendi hesaplarını versinler.Gölge etmesinler yeter... Asb.onur mücadelesine ailesi ile birlikte fedakarca gönül veren Sn.GÜRPINAR'ın güvenimizi sarsamayacaklarını anlamaları ümidiyle,saygılar.
Besim Özel
14 Haziran 2010 17:06
BU GÜN KENDİMİ TANIDIM
Halen 74 yaşını aşmış biriyim.Bu güne kadar olan kendime güvenimi kaybetmenin hayal kırıklığını yaşıyorum.Bir şeyler bildiğini sanan ben ! meğer hiçbir şey bilmeyen,okuduğunu anlamayan,zavallı biri imişim de haberim yokmuş.
Bu sonucu görmeme vesile olduğu için önce Sayın Mustafa Erol'a teşekkür ediyorum . Açıklamalarından, defalarca okuduğum halde hiçbir şey anlamadım.İyice emin oldum ki;noksanlık bende.Koskoca Genel Başkan'da olacak değil ya!
Tamamen şahsi konumumla ilgili bu noksanlığımı sizlerle de paylaşmak istedim.Vaktinizi aldım,özür dilerim.Selamlar,sevgiler.
Halen 74 yaşını aşmış biriyim.Bu güne kadar olan kendime güvenimi kaybetmenin hayal kırıklığını yaşıyorum.Bir şeyler bildiğini sanan ben ! meğer hiçbir şey bilmeyen,okuduğunu anlamayan,zavallı biri imişim de haberim yokmuş.
Bu sonucu görmeme vesile olduğu için önce Sayın Mustafa Erol'a teşekkür ediyorum . Açıklamalarından, defalarca okuduğum halde hiçbir şey anlamadım.İyice emin oldum ki;noksanlık bende.Koskoca Genel Başkan'da olacak değil ya!
Tamamen şahsi konumumla ilgili bu noksanlığımı sizlerle de paylaşmak istedim.Vaktinizi aldım,özür dilerim.Selamlar,sevgiler.
6302
Mesaj Defteri yazıları
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 »


Sayın Hüseyin Çetin,isminin geçtiği bir yazıda kendisi hakkındaki yazılanların yanıt hakkını kullanmıştır.Üyelerimizin gereksiz tartışma yaratmaması ve yaşanmaması,kırgınlıklara meydan verebilecek, polemik yaratabilecek yazılardan uzak durmalarını öneriyoruz,mutlaka yazmaları gerekiyorsa da biribirlerinin site içi özeline veya e-posta adreslerine yazmalarını önemle bir kez daha hatırlatıyoruz.Saygılarımızla.